@Zemraluani oh nee ik zie het nu op haar insta, dat is een “gewone” buikwandcorrectie, maar daar is volgens mij iets misgegaan? Zo “hoort” het er niet uit te zien. Nouja als zij er maar blij mee is.
Nee gelukkig was ik niet de ontdekker van de veenmol! ![]()
ik denk wel heel vaak aan dat topic, hoe spannend het was en hoe goor veenmollen eruit zien.
Vond ik ook nog meevallen, het was het graaien in je buik en dingen uit de weg duwen dat naar aanvoelde.
Ik wil gewoon ‘nee’ stemmen (of neutraal) niet dat ik m’n buik haat sorry jumpsuit niet boos worden
Weet jij nog wie het wel was?
Ik vond het echt een bizar beest. Iedere keer dat ik in de tuin bezig was, was ik op mijn hoede. Uiteindelijk nooit gezien…
Niet een specifiek iemand, had resultaten opgezocht nadat het er hier over ging.
Weet jij wie Frank van Etten is?
- Nee, wie is dit
- Wel eens van gehoord
- Ja, ik ben fan
- Gewoon ja
0 stemmers
Samenvatting
Het blijkt een volkszanger wiens vrouw al 4 weken ondergedoken zit in een safehouse.
Hij heeft blijkbaar twee keer een afas uitverkocht, nog nooit van deze engnek gehoord
Vind van ETTEN ook heel goor klinken
Ben jij van tevoren al heel erg bang geweest voor je bevalling?
- Nee ik keek er naar uit
- Ja ik was wel bang
- Anders:
0 stemmers
Ik heb daar zo’n enorme enorme angst voor maar het wordt een heel klein beetje minder. Het lijkt me nog steeds de hel op aarde. En het ergste ter wereld. Zo doodseng.
Die man + gezin doen wel meer rare dingen
Nog nooit huisje op wielen gehoord?
Wel eens, maar zijn wel meer nummers waar ik de artiesten niet van ken
Echt enorm bang! Maar veel erover praten en ontdekken waar je precies bang voor bent helpt. Is het sec de pijn of controleverlies? Daar zijn namelijk twee verschillende aanpakken voor.
Gaat het je puur om de pijn dan kun je iom je verloskundige misschien laagdrempelig bellen en snel pijnbestrijding krijgen, maar als het gaat om controle dan ben je meer geholpen bij een goed bevalplan en een goed geinstrueerde bevalpartner
Ik stond er zelden actief bij stil. Heb wel zo’n bevallingscursus gedaan in het ziekenhuis, maar op de een of andere manier kon ik daar heel ‘objectief’ aan deelnemen alsof het niet mezelf zou betreffen. ![]()
Ik was echt mega bang. Maar na een cursus en tegen het einde van mn zwangerschap ebte de angst weg omdat ik wist ‘ik moet dit toch gaan doen’ en het is me echt 100% meegevallen. Het is het vetste wat ik ooit heb mogen meemaken in mijn leven en zou er bij een volgende echt geen stress of angst meer voor voelen. Zou her echt zo nog 10x doen.
Ik was bang tot ik daadwerkelijk zwanger was, toen nam mijn angst helemaal af!
Ik moet straks naar de tandarts, krijg misschien een wortelkanaal behandeling. Ik zou liever mijn bevalling herleven dan ![]()
Oef ja ik vind de tandarts ook echt verschrikkelijk, en moest laatst een wortelkanaalbehandeling enkele maanden na m’n bevalling en heb hetzelfde gedacht.
Al met al vond ik het wel te doen, succes!!
Mijn buik is een slagveld. Ik heb meerdere buikoperaties gehad waarvan 1 keizersnede, en ik ben veel afgevallen dus het is een slap geheel met meerdere forse littekens en striae.
Maar het boeit me echt niet voldoende er iets aan te doen. Ik draag geen kledingstukken waarbij mijn buik te zien is, dus de enigen die mijn blote buik zien zijn ikzelf, mijn man en kind. En die mogen het zien. Er is een stuk geschiedenis van mezelf te zien als ik er naar kijk, en dat mag er zijn.
Als mijn buik(vel) echt zou hangen en ik er fysieke ongemakken zou krijgen, zou ik er waarschijnlijk anders over denken. Maar dat is gelukkig niet het geval.
Ik had dit even af moeten kloppen denk ik ![]()