Mijn ergernis is dan veel te groot dat zo’n snotkind er zich ineens ertussen propt. En bovendien ook geen manieren heeft aangeleerd. Je sluit gewoon aan en je wacht op je beurt klaar.
Maar als iemand tijdens een discussie zegt dat hij me (te) fel vindt word ik NOG veel feller, dat is echt olie op het vuur gooien hoor. En dan later denk ik wat zat ik me nou eigenlijk op te winden voor niks haha
Hoe denk jij dat een buik eruit ziet na een buikwandcorrectie?
- Supermooi
- Ja niet echt mooi alsnog
- Lelijk
0 stemmers
Ik dacht dat je buik dan weer helemaal plat was zoals tijdens je jeugd of als je nooit kinderen hebt gehad maar je krijgt een soort grand canyon midden in je buik huh?
Ik denk dat je een Fleur de Lis bedoelt? Dat is een vorm van een buikwandcorrectie (een hele slechte overigens).
Is dat ook niet erg slecht voor de spieren in je buik en weetikhet waar je onnodig in snijd en al dat littekenweefsel wat niet meerekt omdat het gewoon dood is. Bah
Je kan gratis een buikwandcorrectie krijgen bij een top chirurg. Zou je dat doen?
- Hell no!
- Twijfel
- Ja gelijk
- Misschien
0 stemmers
Ja da’s dus mijn probleem, ik word niet bang. Eén keer is een ruzie zodanig geëscaleerd dat twee mannelijke vrienden zich geroepen voelden om tussen te springen (ze zeiden dat de man waarmee ik ruzie had me ging slaan) en ik voelde echt 0,0 angst.
Niet nu, maar als ik een serieus probleem zou hebben met hoe mijn buik eruit ziet, waarom niet.
Ik ben net hersteld van een keizersnede en ondanks dat het me meeviel, was het wel pittig. Echt hell no dat ik dan vrijwillig/zonder medische noodzaak nog een keer in mn buik laat snijden.
Ja ik zei altijd (ik ben nog nooit bevallen) ik wil een keizersnede als ik moet kiezen. Maar eh, je hele buik wordt opengesneden en dat is niet niks. Ik denk er nu ook anders over na meerdere horrorverhalen gehoord te hebben. Vrijwillig in mn buik laten snijden al helemaal niet. Ik moet denken aan die actrices in begin 2000 die dat lieten doen en alles ging mis. Dan maar een buik waar je misschien niet 100% tevreden over bent. Ik vind mijn buik ook niet perfect maar juist omdat mn vriend dat wel vindt (zegt ie) denk ik van naja oke zal wel.
Ben jij tevreden met je buik?
- Nee ik haat mn buik
- Prima
- Fantastisch
- Boeit me niet
0 stemmers
Ja, ik had er ook een heel ander beeld bij. Maar volgens mij is haar navel ook opnieuw geconstrueerd en zie je daarom die inkeping? Ik kijk bij Lotte trouwens.
@Zemraluani oh nee ik zie het nu op haar insta, dat is een “gewone” buikwandcorrectie, maar daar is volgens mij iets misgegaan? Zo “hoort” het er niet uit te zien. Nouja als zij er maar blij mee is.
Nee gelukkig was ik niet de ontdekker van de veenmol! ![]()
ik denk wel heel vaak aan dat topic, hoe spannend het was en hoe goor veenmollen eruit zien.
Vond ik ook nog meevallen, het was het graaien in je buik en dingen uit de weg duwen dat naar aanvoelde.
Ik wil gewoon ‘nee’ stemmen (of neutraal) niet dat ik m’n buik haat sorry jumpsuit niet boos worden
Weet jij nog wie het wel was?
Ik vond het echt een bizar beest. Iedere keer dat ik in de tuin bezig was, was ik op mijn hoede. Uiteindelijk nooit gezien…
Niet een specifiek iemand, had resultaten opgezocht nadat het er hier over ging.
Weet jij wie Frank van Etten is?
- Nee, wie is dit
- Wel eens van gehoord
- Ja, ik ben fan
- Gewoon ja
0 stemmers
Samenvatting
Het blijkt een volkszanger wiens vrouw al 4 weken ondergedoken zit in een safehouse.
Hij heeft blijkbaar twee keer een afas uitverkocht, nog nooit van deze engnek gehoord
Vind van ETTEN ook heel goor klinken
Ben jij van tevoren al heel erg bang geweest voor je bevalling?
- Nee ik keek er naar uit
- Ja ik was wel bang
- Anders:
0 stemmers
Ik heb daar zo’n enorme enorme angst voor maar het wordt een heel klein beetje minder. Het lijkt me nog steeds de hel op aarde. En het ergste ter wereld. Zo doodseng.
Die man + gezin doen wel meer rare dingen