Stel je persoonlijke vraag #57

Die ken ik weer niet haha!

Ik dacht dat iedereen wel bekend was met boter op een bult smeren, maar mijn vriend keek me echt aan alsof ik gek geworden was. :joy:

2 likes

Volgens mij had dat hetzelfde effect als zalf maar boter was goedkoper (was de gedachte)

1 like

Op de opvang deden ze dit bij mijn kind, vond dat zo goor :nauseated_face:

3 likes

Haha ja het ruikt echt binnen een uur naar ranzig vet.

1 like

Anders: ik doe open en vraag what the fuck hun probleem is

Buschauffeur en passagier hebben ruzie. Er komt een man binnen met een puntzak friet, buschauffeur zegt; je mag niet eten in de bus. Man zegt; ik eet niet in de bus, ik breng het naar mijn (zwangere) vrouw thuis, is maar 2 haltes.
Buschauffeur zegt: je moet eruit, ik ga niet verder rijden als je in de bus blijft zitten.

• Team buschauffeur
  • Team man

0 stemmers

1 like

Buschauffeur heeft natuurlijk gelijk, regels zijn regels en je moet ergens een grens trekken. Toch had ik 'm zelf die 2 haltes lekker laten meereizen.

Wel even een sidenote dat je een nee gewoon meteen moet accepteren, er is te veel (verbaal) geweld in het openbaar vervoer. Net nog in Duitsland met die zwartrijder, dus vragen mag, nee is accepteren en geen ruzie schoppen.

12 likes

Als het zo open in een puntzak wordt meegenomen is het sowieso koud als je thuiskomt. Gaat een zwangere vrouw niet blij mee zijn, of niemand eigenlijk denk ik.

13 likes

Ja sws onhandig

Ben jij vandaag op je bek gegaan?

• Ja :thumbsdown:
  • Nee
  • Nee maar hier was het niet glad
  • Ja het was hier niet glad maar ik ben alsnog gevallen

0 stemmers

2 likes

Heb er wel drie zien gaan in mijn wandeling naar het Kruidvat (700m lopen). :sweat_smile:

Ik voelde me een beetje kind weer. Ben gewoon schaatsend op mijn Uggs de straat doorgegaan haha.

Het was hier (:netherlands:) 5 graden vanochtend dus niets aan de hand. Wel wakker geworden door dat *** NL alert

4 likes

Kijk jij neer op spiritualiteit?

• Gewoon nee
  • Nee maar wel op spiriwiri/spirualiteit als levensstijl
  • Soms wel
  • Gewoon ja
  • Ja omdat het allemaal niet wetenschappelijk bewezen is
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ligt aan het onderwerp, maar mensen die hun sterrenbeeld super serieus nemen vind ik wel lastig om serieus te nemen.

27 likes

Huizen met salie uitroken kan ik ook niet zo goed handelen.

2 likes

Ja dat doet een vriendin van me wel, maar in haar cultuur is dat vrij gangbaar dus dan kijk ik er weer niet op neer haha.

2 likes

Ben jij AI op dit forum?

• Nee achter mijn naam zit echt een vrouw
  • Nee maar ben eigenlijk wel een man
  • Ja ik ben simpele AI
  • Ja ik word gerund door een bot farm in Bangladesh danwel Noord-Macedonië

0 stemmers

6 likes

Ben wel echt nieuwsgierig of hier ook mannen meelezen/actief zijn op dit forum. :see_no_evil:

2 likes

Vast wel

Zou jij je partner herkennen hier?

• Meteen
  • Misschien
  • Nee
  • Ik heb geen partner

0 stemmers

2 likes
Hoe spreek jij AI uit?
  • EE AI (Op zn Engels)
  • AA IE (Op zn Nederlands)

0 stemmers

Ik hoorde net dus voor het eerst iemand AA IE zeggen (filmpje Eva Jinek in een ander topic) en kreeg echt even error :sweat_smile:

2 likes