Stel je persoonlijke vraag #57

Wimlex - griekenland tijdens lockdown, briefje van Zorreguieta - heeft 3 werkende hersencellen dus ik hou overal rekening mee.

24 likes

Heb niet zo’n hoge pet op van Wim-Lex, maar ik denk dat Beatrix er altijd veel te veel bovenop heeft gezeten qua opvoeding en beeld naar buiten. Denk dat er in NL ook weinig geheim blijft, als je ziet wat er naar buiten is gekomen over Bernhard sr en Bernhard jr enzo.

Edit: haha wat @Shaaar zegt, lukt hem zelfs niet enigszins undercover een vakantiehuis te kopen of op vakantie te gaan.

18 likes

Ik ben dit niet vergeten

11 likes

ik vind mark rutte eerder want die likt trumps kont al maar hij stond er dus niet in, denk dat hij zon elon losertje is dat zelfs de kwaadaardige miljardairs er niet bij willen hebben

12 likes

Ik denk gewoon meer dat ie op vlezigere vrouwen valt dan een tiener zeg maar, die vibe geeft ie me wel.

@Pierlala ja maar Poetin is geen tiener

1 like

Ik denk niet dat Mark Rutte überhaupt op de fiets zou stappen voor seks, laat staan de halve wereld zou overvliegen.

Is gewoon niet z’n ding.

44 likes

Ik zie hem wel gaan onder het mom van nieuwsgierigheid en alles een keer gedaan hebben. Niets zou me verbazen bij die man.

Even mooi moment om deze weer tevoorschijn te halen, sorry maar ga elke keer stuk om die koppen die ze trekken

28 likes

Max heeft op deze blik geoefend

4 likes

Het is dat ik me dit nog herinner, anders zou je bijna denken AI ofzo. Ik denk heel vaak van Trumps filmpjes eerst: dif MOET nep zijn, AI maar wel heel echt in elkaar gezet. En daarna blijkt het dat het echt is.

2 likes

Haha en hij was zoooooo chagrijnig dat hij weer terug moest komen, dat straalde er aan alle kanten vanaf

13 likes

nee maar hij wil er wel heeeel graag bijhoren zou ik denken

Hahaha ik hoor Rutte in m’n hoofd zo half lachend tegen Epstein en co: :grinning::grinning::grinning::grinning: hahaha no no no really you do your thing I do mine hahaha enjoy haha thanks but no hahaha :grinning::grinning::grinning::grinning: terwijl ie met handen op schouders slaat.

41 likes

Dat herken ik, maar ik zou dan echt proberen ergens anders te gaan werken. Want het kan ook echt anders, ook in loondienst.

3 likes

Iemand toevallig naar de theater show van culturele bagage geweest? Thema welkom terug in het patriarchaat- klinkt wel interessant, luister de podcast vaak maar vraag me af of zoiets ook leuk is in het theater

1 like

Ja ik noem dat mijn vreetweek. Ik wil alles eten.

1 like

Goede reden om niet te wachten met leuke dingen doen tot na je pensioen, maar bijv een sabbatical te nemen!

11 likes

Zelfs die suf kut Bill Gates was er. Ik ben de verbazing voorbij, als het een man is dan willen ze er blijkbaar heen dus WimLex zou me ook niks verbazen :woman_shrugging:t3:

Kreeg jij vroeger wel eens boter op je hoofd gesmeerd bij een bult/buil op je hoofd?
  • Ja
  • Nee
  • Hier heb ik nog nooit van gehoord

0 stemmers

3 likes

Wel olijfolie met bloem!
T zal placebo zijn geweest, maar het hielp wel tegen de ergste pijn.

1 like