Stel je persoonlijke vraag #57

1 van mn beste vriendinnen is 7 jaar ouder. Vind je dit veel?

• Nee
  • Ja
  • Een beetje

0 stemmers

2 likes

Ik vind dit ziekelijk.

10 likes

Ik weet bij jou nooit of je serieus bent met dit soort uitspraken haha

1 like

Ahh nou dat is goed om te weten! :heart_eyes_cat: dat ze hem überhaupt onthouden hebben, zouden eigenlijk een foto van elke kat in hun dossier moeten zetten, net als in t ziekenhuis :sweat_smile:

3 likes

Ze heeft al een melding gemaakt, we mogen geen vriendschap meer hebben. De mening van @Zemraluani doet veel. Natuurlijk is dat niet serieus. Maar ja je kan het wel als veel leeftijdsverschil zien of bijv. Als bijna niets toch?

2 likes

Omg dit vind ik zielig maar ik ken natuurlijk het verhaal niet

Doet me wel denken aan vroeger. Thuis hebben we nooit een auto gehad dus alles op de fiets en mijn vader ging eens in de maand afhaaleten voor ons halen met het openbaar vervoer, kwam hij met die zakken thuis en nu als volwassene vind ik dat beeld ineens heel zielig, ofzo :cry:

Dus ja er zijn vast mensen die echt niet anders kunnen dan ov of fiets

24 likes

Voel jij iets als je naar een slisser luistert?

• Nee geen gevoel bij
  • Ja irritatie
  • Ja woede
  • Ja ongemak

0 stemmers

Sorry ik hoorde net Rutger Bregman 25x ICE zeggen en ik ben niet okƩ.

3 likes

Ik zie dat ook vaak maar dan is het natuurlijk allemaal ingepakt en dan kun je niet bij een onverwachtse bocht mayo over de stoelen smeren. Blijft het misschien nog warm ook. Staat zo’n vent daar met z’n puntzak hahaha

5 likes

Heb je dit ook met Spanjaarden met zo’n traditioneel castiliaans accent?

• JA
  • Nee die mogen wel slissen van me

0 stemmers

1 like

Heb jij zo’n naam als Eeva of Matijn omdat je ouders origineel wilden doen?

• Ja
  • Nee
  • Ja maar ik heet per ongeluk zo

0 stemmers

Om te horen vind ik het niet per se erg maar onze kale Messias ziet er altijd uit alsof hij zijn tong elk moment uit zijn mond kan laten vallen en ik word er zo tering onrustig van. Aub fraudeer een beetje moral ambition geld naar de logopedist als je de hele tijd overal op tv enzo wil

Ik snap ook niet dat je met die gezichtsvorm langwerpige ingezoomde filmpjes als medium kiest

9 likes

Beetje laat, maar buschauffeur heeft toch geen gelijk? Nee, je mag niet eten op de bus, maar eten vervoeren is toch geen probleem? Anders zou je toch ook geen boodschappen mogen doen en deze per bus naar huis brengen, wat absurd zou zijn?

6 likes

Gaat toch ook om overlast door geur veroorzaken, dat is wel anders met een puntzak frituur dan met je tasje boodschappen.

2 likes

Je hebt nog nooit op marktdag in de metro gezeten :face_vomiting: Mensen nemen dan echt rotte vis ofzo mee als boodschappen.

6 likes

Misschien dat de buschauffeur dacht dat het verhaal van de zwangere vrouw thuis een smoesje was.

1 like

Mijn man heeft per ongeluk zo’n naam :joy:.

2 likes

Slissers met een luie tong, vreselijk.

5 likes

Oh deze voel ik ook wel. Wat lief van je vader.

11 likes

Oh van die mensen waarbij je de tong zo heel lui als een lap in die mond ziet liggen, brrr

7 likes

Goh ja maar hoe veel overlast is dat nu eigenlijk? Niet iedereen is in staat om alles per fiets/auto/te voet te vervoeren. Dus ja, paar haltes stinklucht vind ik wel te overzien met dat in het achterhoofd.

3 likes