1 van mn beste vriendinnen is 7 jaar ouder. Vind je dit veel?
- Nee
- Ja
- Een beetje
0 stemmers
1 van mn beste vriendinnen is 7 jaar ouder. Vind je dit veel?
0 stemmers
Ik vind dit ziekelijk.
Ik weet bij jou nooit of je serieus bent met dit soort uitspraken haha
Ahh nou dat is goed om te weten!
dat ze hem überhaupt onthouden hebben, zouden eigenlijk een foto van elke kat in hun dossier moeten zetten, net als in t ziekenhuis ![]()
Ze heeft al een melding gemaakt, we mogen geen vriendschap meer hebben. De mening van @Zemraluani doet veel. Natuurlijk is dat niet serieus. Maar ja je kan het wel als veel leeftijdsverschil zien of bijv. Als bijna niets toch?
Omg dit vind ik zielig maar ik ken natuurlijk het verhaal niet
Doet me wel denken aan vroeger. Thuis hebben we nooit een auto gehad dus alles op de fiets en mijn vader ging eens in de maand afhaaleten voor ons halen met het openbaar vervoer, kwam hij met die zakken thuis en nu als volwassene vind ik dat beeld ineens heel zielig, ofzo ![]()
Dus ja er zijn vast mensen die echt niet anders kunnen dan ov of fiets
Voel jij iets als je naar een slisser luistert?
0 stemmers
Sorry ik hoorde net Rutger Bregman 25x ICE zeggen en ik ben niet okƩ.
Ik zie dat ook vaak maar dan is het natuurlijk allemaal ingepakt en dan kun je niet bij een onverwachtse bocht mayo over de stoelen smeren. Blijft het misschien nog warm ook. Staat zoān vent daar met zān puntzak hahaha
Heb je dit ook met Spanjaarden met zoān traditioneel castiliaans accent?
0 stemmers
Heb jij zoān naam als Eeva of Matijn omdat je ouders origineel wilden doen?
0 stemmers
Om te horen vind ik het niet per se erg maar onze kale Messias ziet er altijd uit alsof hij zijn tong elk moment uit zijn mond kan laten vallen en ik word er zo tering onrustig van. Aub fraudeer een beetje moral ambition geld naar de logopedist als je de hele tijd overal op tv enzo wil
Ik snap ook niet dat je met die gezichtsvorm langwerpige ingezoomde filmpjes als medium kiest
Beetje laat, maar buschauffeur heeft toch geen gelijk? Nee, je mag niet eten op de bus, maar eten vervoeren is toch geen probleem? Anders zou je toch ook geen boodschappen mogen doen en deze per bus naar huis brengen, wat absurd zou zijn?
Gaat toch ook om overlast door geur veroorzaken, dat is wel anders met een puntzak frituur dan met je tasje boodschappen.
Je hebt nog nooit op marktdag in de metro gezeten
Mensen nemen dan echt rotte vis ofzo mee als boodschappen.
Misschien dat de buschauffeur dacht dat het verhaal van de zwangere vrouw thuis een smoesje was.
Mijn man heeft per ongeluk zoān naam
.
Slissers met een luie tong, vreselijk.
Oh deze voel ik ook wel. Wat lief van je vader.
Oh van die mensen waarbij je de tong zo heel lui als een lap in die mond ziet liggen, brrr
Goh ja maar hoe veel overlast is dat nu eigenlijk? Niet iedereen is in staat om alles per fiets/auto/te voet te vervoeren. Dus ja, paar haltes stinklucht vind ik wel te overzien met dat in het achterhoofd.