Stel je persoonlijke vraag #57

Water laten splashen blijft leuk :joy:

2 likes

Van vrienden (/huidige omgeving) wel omdat ik zelf HBO+ heb gedaan en meeste van mijn vrienden van school/opleiding zijn
Van familie (/omgeving waarin ik ben opgegroeid) dan weer absoluut niet

12 likes

Wij hadden in onze huurflat een grote badkamer, maar verder niets bijzonders, enkel een simpele wasbak en een douchekop.
Maar wij hadden daardoor wel een enorme ruimte om op je buik door de badkamer te glijden! (Gegoten terazzovloer) Veel sop maken met een spons en zo glibberden we de badkamer door :smile::smiling_face_with_three_hearts:

24 likes

Op de glazen deur(en) ā€œtekenenā€ natuurlijk!

15 likes

Als je het aan mijn kinderen vraagt is het 100% toverdrankjes maken van mama’s dure shampoo🫠

4 likes
Hoe eet jij Magnum(achtige) ijsjes?
  • Als een barbaar door tegelijkertijd in het ijs en chocola te bijten
  • Eerst de chocola opeten en daarna het ijs

0 stemmers

Vroeger deed ik dan ook nog bovenin een begin maken, dan de zijkanten er voorzichtig afbijten zodat je aan de voor en achter kant een heel groot stuk chocola in 1x kunt opeten :drooling_face::joy:

6 likes

Heb jij een collega die vaak deze emoji gebruikt? :slightly_smiling_face:
Ik heb zo’ n collega en echt in elk bericht gebruikt hij minstens 1 keer :slightly_smiling_face:

• Nee
  • Ja
  • Ik ben die collega

0 stemmers

2 likes

Wel deze: :+1:t2:

Maar dat is een boomer collega, dus niet passief agressief bedoeld, maar zo lees ik hem wel al-tijd, haha.

4 likes

Hoe schoon iemands keuken is, is een indicatie van hoe schoon een persoon zelf is

• Eens
  • Oneens

0 stemmers

Niet per se qua persoonlijke hygiƫne maar zeker wel hoe schoon je huis is. Als je de plek waar je eten klaarmaakt niet eens schoonhoudt weet ik hoe je met de rest van je leefruimte omgaat haha

13 likes

Ik vind het echt irritant hoe snel de keuken ontploft. Het gaat echt in een paar uur van helemaal schoon naar teringbende bij ons. En ik heb niet altijd zin om de hele tijd op de ruimen dus dan blijft het even een bende maar ja het is niet alsof ik nooit opruim/poets alleen op dat moment even niet

19 likes

Sluit me bij @Kauai aan. Ik had eerst oneens gestemd, maar ik ben af en toe best rommelig en dat weerspiegelt mijn keuken wel :grimacing: Het is wel relatief schoon (alhoewel je niet bovenop mijn keukenkastjes moet kijken op dit moment denk ik), maar niet per se heel opgeruimd. Schone vaat in het afdruiprek, lege flessen die naar de glasbak/statiegeldmachine moeten in een hoek, dat soort dingen. Maar geen etenswaren of vieze vaat die rondslingeren of zo.

Vind een badkamer denk ik meer een indicator van persoonlijke hygiƫne, die is bij mij wel echt altijd schoon en opgeruimd (is ook makkelijk en echt noodzakelijk om die op te ruimen, aangezien hij maar 1,5m2 is :sweat_smile:)

6 likes

Eens dat de badkamer een betere graadmeter is. Die is bij mij eigenlijk altijd (relatief) schoon. Mijn keuken is vaak schoon, maar als ik even een uur daar niks doe of geen zin heb in de avond schoonmaak nadat mijn man alles overhoop heeft gehaald met het koken dan so be it en dan komt het de volgende dag wel. Overdag als ik thuis werk is het wel altijd schoon.

4 likes

eens maar ik vind ook wel mensen grappig die zeggen ā€˜ik ben wel schoon, maar soms heb ik geen zin in de schoonmaak’. Dat is het hele punt haha, het is dan dus niet altijd schoon.

2 likes

Ik ben wel benieuwd hoe je bij deze vraag komt.
Ik ben een enorme chaoot dus ja wat @Kauai zegt, mijn keuken weerspiegelt de rest van mijn huis. Soms enorme troep, soms OK. Ik zou eerder zeggen dat hoe je huis/keuken eruit ziet je innerlijke wereld weerspiegelt.
Want qua persoonlijke verzorging, douchen tanden poetsen schone kleding etc is het wel op orde.
Ik kijk wel eens naar mijn badkamer als die al te lang niet is schoongemaakt en dan vind ik het ook wel verbazingwekkend/grappig/afwijkend dat ik er zelf wel fris en fruitig en verzorgd uitzie. Als je mijn leefruimte zou zien, zou je dat niet zeggen.
Ik ken ook wel andere personen die van hun huis een troep maken, maar er wel netjes bijlopen.

11 likes

zonder nuance. als iemand tegen je zegt dat diegene weinig vrienden heeft omdat iedereen hen altijd in de steek laat, wat denk je dan eerder?

• oh wat zielig voor je
  • ligt vast grotendeels aan jezelf dan

0 stemmers

1 like

Ligt vast aan diegene zelf en het zal waarschijnlijk een persoon zijn waarbij het al-tijd aan een ander ligt en nooit aan hen zelf dus doei doei hoef jou niet in m’n leven.

3 likes

van die mensen waar je dan bevriend mee raakte toen je jonger was omdat je het zielig vond maar na een jaar snap je waarom hahahah

3 likes

Haha dit zou ik zomaar kunnen zijn. Ik krijg het al vanaf jongs af aan voor elkaar om bevriend te raken met mensen die vervolgens naar ver weg gaan verhuizen. Of het nou mijn middelbare school vriendin is die van het westen naar het oosten van het land vertrok of studievrienden die naar oa Australiƫ en Aziƫ zijn geƫmigreerd. Ik heb weinig vrienden die in de buurt van wonen.
Raak ik met je bevriend dan vertrek je vroeg of laat. Al denk ik toch vrij zeker te weten dat ik in geen van de gevallen de reden ben van vertrek.

3 likes

maar dat is toch heel iets anders dan bloedserieus zeggen dat al je vrienden je in de steek laten?