Stel je persoonlijke vraag #57

Volgens mij maakt die chauffeur de geur enzo allemaal geen moer uit, maar gaat het er meer om dat de bus niet vies wordt door bijvoorbeeld mayo op de stoel etc.

16 likes

Nee zeker maar ik scheelt hetzelfde aantal jaren met mijn man en sommige mensen vonden dat echt niet kunnen, vandaar

2 likes

Dat kan gewoon hoor, het wordt niet vaak standaard gedaan maar de optie is er :relaxed:

1 like

Een puntzak friet is - lijkt mij - open en niet verpakt in een tasje oid. Voor een buschauffeur lastig in te schatten of Piet dan niet toch stiekem achterin de bus wel gaat eten en dat dan vervolgens weer escaleert ofzo.

Connexxion zegt bijv. dit:

“Eet lekker buiten de deur
Drink gerust water tijdens de reis.
Eten of drinken (anders dan water) is niet toegestaan. De (sterke) geuren, vlekken en rommel zorgen voor overlast voor andere reizigers.”

En Qbuzz dit:

“Met z’n allen houden we het netjes en schoon. We willen het graag schoon houden voor iedereen. Daarom eten en drinken we niet in de bus. Een slok water is natuurlijk geen probleem. Alcohol is in al onze voertuigen niet toegestaan.”

Arriva hetzelfde.

Niet echt een heuvel waar ik op wil sterven haha. Als hij het niet eet en zorgt dat er geen mayo op de stoel komt zie ik het probleem niet zo. Ruik liever een vet frietje dan stinkoksels.

1 like

Nee maar een halte later stapt Wesley met z’n frikandelbroodje in z’n hand, klaar om zo te eten, in en dat mag niet van de buschauffeur maar Wesley ziet die meneer met z’n puntzak zitten, wordt boos want hoezo hij wel en ik niet dus laat de buschauffeur hem toch maar binnen. Eindstand ligt de helft van het frikandelbroodje op de grond want die dingen kun je amper eten zonder te knoeien.

Er moet gewoon een grens worden getrokken en da’s niet eten in de bus.

40 likes

Mja voor mij lijkt de logische grens geen eten opeten in de bus, maar vervoeren oké.

1 like

Hahahaha ik wist meteen dat je op dat filmpje doelde

1 like

Maar het gaat toch om de troep die het eten kan geven. Dus zolang die in een puntzak zit kan die bovenkant zo op de grond vallen en dat kan die man niet oplossen dus mag die niet mee.

6 likes

waarom vraagt die vent niet gewoon p.atat in een bakje in een zak??? sorry? en die zwangere vrouw heeft misschien expliciet om een puntzak gevraagd, dan neem je die ff apart mee en giet je het voor de deur over? buschauf heeft gelijk hoor maar alleen maar omdat mannen gewoon dom zijn

16 likes

Ooh ik heb een aanvullende ergernis

Mensen die op de een of andere manier ĂĄltijd hun tong tussen hun tanden door steken als ze breed lachen?

4 likes

Ik heb dus ook zo’n kat! Thuis echt het liefste rustigste beest ooit. Iedere vreemde kan haar optillen en met haar in de armen rondlopen als een harige baby. Dus ik liet haar bij de dierenarts voor sterilisatie en dacht: nou komt vast goed! Werd ik al heel snel gebeld dat het niet eens lukte om bloed af te nemen voor de testen vooraf😅. Toen we haar ophaalden bromde ze nog steeds en als de dierenarts dichtbij kwam ging ze op standje luchtalarm.

En ik heb nog een super drukke ADHD-kat. Die is dan weer super lief en meewerkend bij de dierenarts :woman_shrugging:.

4 likes

Lekker laat, maar mijn kat is echt heel erg bang en alleen rustig als ik er ben. De laatste keer bij de dierenarts ging hij zich verstoppen tegen mij aan en onder mijn jas zitten. De dierenarts zei toen dat ze zag dat wij echt een hele speciale band hebben :weary::sob: Dat is echt het mooiste compliment dat ik kon krijgen.

11 likes

Las hier laatst iets over dagdromen en besefte dat ik dat heel vaak doe.

Hoe vaak dagdroom je?

• Meerdere keren per dag
  • Ongeveer 1x per dag
  • Regelmatig, paar keer per week
  • Soms
  • Nooit
  • In bepaalde perioden vaak
  • Anders

0 stemmers

Je koopt een trui van ong 80eu en na een week zit er al een klein haaltje aan terwijl je nergens aan bent blijven hangen. Je neemt contact op met de klantenservice en zij geven aan dat ze je een nieuwe toe willen sturen nadat je een foto hebt gemaakt en doorgestuurd van de trui waarop je met een zwarte stift een groot kruis hebt gemaakt. Dat vind jij:

• Prima, doe ik
  • Een beetje vreemd maar ok
  • Heel raar en doe ik niet
  • Totaal krankzinnig
  • Nog iets anders namelijk 

0 stemmers

1 like

Ik heb dit echt vaak moeten lezen en ik begrijp het nog steeds niet haha. Waaaarom, of is het omdat ze niet de retourkosten willen betalen.

Ik zou het bij een onopvallend haaltje ook gewoon laten, de kans dat dat sowieso gebeurd is vrij groot wss.

14 likes

Waarschijnlijk zodat je niet kan “genieten” van twee truien, maar wellicht ben ik te pessimistisch hier.

7 likes

Doe ik wel met fotoshop of iets :joy:

19 likes

Ja of om te bewijzen dat het echt jouw trui is met een haaltje en geen foto van internet?

1 like

Maar dit doen ze vaak met een briefje erop plakken met de datum erbij of de code die ze geven. En dan een foto maken. Zo doet Fitbit dit iig.

3 likes

Ohja is ook veel logischer haha!

1 like