Stel je persoonlijke vraag #57

Bleekselderij

• Heerlijk in al z’n vormen
  • Heerlijk mits gekookt
  • Heerlijk rauw
  • Wel ok in al z’n vormen
  • Ok mits gekookt
  • Ok als het rauw is
  • Vies in al z’n vormen
  • Vies mits gekookt
  • Vies als het rauw is

0 stemmers

2 likes

3 keer geprobeerd en alle 3 de keren de pan verpest dus mijn moeder was niet blij.

Dat vind ik nou écht lekker. Heel m’n leven gedacht dat het vies was maar is gewoon echt zo fris en knapperig. Gewoon heerlijk.

4 likes

Rauwe bleekselderij in de kaasfondue :heart_eyes:

8 likes

Naar aanleiding van de bezuinigingen van de NPO, welke programma’s ga jij missen?

• Zomergasten
  • Vrije Geluiden
  • Kassa
  • Draadstaal
  • 3 op Reis
  • De Rijdende Rechter
  • NOS Studio Voetbal
  • Andere Tijden Sport
  • Rail Away

0 stemmers

Edit: Het Mooiste Meisje van de Klas, en Flikken Rotterdam stoppen ook. Zie ik nog iets over het hoofd?

2 likes

Ik ken vrijwel alles en vond het ook best jammer om te lezen. Je denkt toch dat dat soort programma’s een soort van voor altijd zijn? Maar heel eerlijk keek ik eigenlijk niks en ga ik het dus ook niet missen.

9 likes

Ik heb nog nooit een gerecht gehad waarin ik de bleekselderij toegevoegde waarde vond hebben.

7 likes

Omroepen schrappen programma’s vanwege bezuinigingen, Kassa stopt na 36 jaar - Omroepen schrappen programma's vanwege bezuinigingen, Kassa stopt na 36 jaar

Hier staat nog een hele rits.

1 like

Oja die heb ik ook voorbij zien komen! Het zijn er inderdaad zoveel :cry:

Deel 2 dan van deze poll. Welke programma’s ga je missen?

• Flikken Rotterdam
  • Het Mooiste Meisje van de Klas
  • First Dates
  • Wortelboer en Van Rossem
  • Proefkonijnen
  • Van Roosmalen & Groenteman
  • BinnensteBuiten
  • Zondagochtend Concert

0 stemmers

3 likes

neee binnenstebuiten :sob: dat en vrije geluiden is echt mijn lievelings als ik my best gemoedelijke zen life aan het leven ben

veel van deze programma’s zijn inderdaad programma’s die in deze of andere vorm voor altijd zouden moeten bestaan, echt stom.

16 likes

Ik denk dat dit een bluf van de npo is

2 likes

Wat blijft wel bestaan? Powned programmama’s alleen?

1 like

ongehoord nederland

2 likes

Nederland in beweging natuurlijk

4 likes

Het journaal :crazy_face:

3 likes

Ik ga het zondagochtend concert niet per se zelf missen maar het stond wel standaard aan in het verzorgingshuis van mijn vader en gun ze dan toch liever elke week wat meer variatie dan elke keer hetzelfde concert van André Rieu. Beetje net als die kerkdiensten die worden uitgezonden maakt voor mij niet uit, maar is voor veel mensen wel echt belangrijk.

17 likes

Zij is echt shoeby mijt maar dan 20 jaar terug in de tijd.
Echt stop met die puntpumps en skinnyjeans. :clown_face:
Als die juice voorbij komt denk ik altijd de jaren 00 bellen, ze willen hun outfit terug.

31 likes

Jammer van 3 op reis en Rail away! Vind rail away echt de perfecte ‘slow tv’ hahah. Word daar altijd helemaal rustig van omdat er niks gebeurt.

Zomergasten ook jammer, al kon me dat ook niet helemaal meer boeien laatste jaar.

5 likes

Ja zo zonde van al dat geld :sob:

3 likes

Ben jij 3x per jaar ziek? (dat je je ook ziek meldt voor werk)

• Ja
  • Nee minder
  • Nee meer

0 stemmers