Hoe zit het ook al weer met de kapper etiquette? Ik heb namelijk vandaag droogshampoo in mijn haar (mn haar is niet perse vies maar deed het voor de structuur) alleen morgen ga ik naar de kapper. De kapper wast mijn haar altijd maar ik dacht dat het aso was om met “vies” haar te gaan naar de kapper? Wat denken jullie… alsnog even wassen vanavond?
Ja wassen
Als het niet echt goor is zou ik gewoon zo gaan. Ik zeg wel altijd sorry heb wat droogshampoo in, maar mijn kapper vindt dat altijd helemaal prima.
Nee, gewoon wat droogshampoo in doen. Dubbelop wassen is onnodig.
Je gaat toch niet nog meer droogshampoo erin knallen als het gewassen moet worden haha.
Ik zou als het verder gewoon schoon is, het niet wassen (vooral niet als je gaat verven), zou het wel wassen als het viezig is.
What the … welke kapper vindt het fijn om in droogshampoo haar te wroeten. En dan nog meer?!
Ik weet niet wat jullie bij de kapper doen maar mijn kapper doet echt ongeveer niks met m’n haar voor dat het nat is? Ze raakt het echt nauwelijks aan, alleen misschien om even aant e wijzen van “oh ja deze lengte gaan we ongeveer voor?” en daarna wordt het meteen gewassen.
Wil niet zeggen dat je nou met supergoor haar moet gaan hoor, maar een beetje droogshampoo is er toch zo uitgewassen?
Knippen, verven lol daarna pas wassen.
Ik ben nog nooit eerst geknipt en dan gewassen. Wel eerst geverfd, dan gewassen, dan geknipt. Wel drogen voor het knippen (vertrouw echt geen kapper meer die het alleen nat knipt en dan droogt en dan klaar zegt te zijn), maar knippen is bij mij altijd op schoon haar gedaan
Ja dit is denk ik echt alleen relevant als je ook laat verven, of naar een krullenkapper gaat ofzo.
Oh bij mij dus niet, wat gek, heb jij dan stijl haar?
Mijn kapper knipt ook eerst droog en wast dan pas en gaat dan verder. Ik heb geen bijzonder haar ofzo en heb het nog nooit laten verven. Ik vind het wel fijn want dan past de vorm wat beter bij hoe mijn haar vanzelf valt als het droog is. Kan toch gewoon dat mensen verschillend werken.
Over kappers gesproken, ik probeer al 2 weken mijn tragische bos te laten knippen maar de kapper belt steeds af omdat de hele salon ziek is ![]()
Ik heb heel steil haar, maar heb ook wel eens een kapper gehad die het liefste meteen droog knipte, zodat ze goed kon zien hoe het viel.
Niet echt steil, een beetje slag
Dat dacht ik dus ook, dat het bij steil haar ook logisch was, maar begon te twijfelen.
Ik ben nog steeds team wassen
Nou in het geval van droog knippen natuurlijk wel wassen dan. Maar als je kapper het wast voor het knippen kun je het prima zo laten. Nou kunnen we ook weer door.
Sommige mensen betalen de kapper om het te wassen en fohnen, dan ga je toch ook niet met schoon haar ![]()
Fiets jij altijd met fietslicht?
- Ja
- Meestal wel
- Meestal niet
- Nee
0 stemmers
Vind je fietsen zonder licht spannend?
- Ja
- Beetje wel
- Niet echt
- Nee helemaal prima
0 stemmers
Was je als student lakser met fietslicht?
- Ja veel lakser
- Nee fietste toen ook gewoon met licht
- Ja maar ben nogsteeds laks
- Mwoah beetje misschien
0 stemmers
Waar luister je liever naar
- Brits accent
- Amerikaans accent
0 stemmers
Ja ik voelde me gierig toen ik dit dacht maar ik betaal voor wassen? Dan ga ik me niet in 100 bochten wringen om het zelf ook nog te wassen
Ik vind brits accent mooier maar amerikaans accent luistert makkelijker omdat ik dat meer gewend ben uit series en films etc. Brits kan ik vermoeiend vinden ![]()