Stel je persoonlijke vraag #57

Ik heb heel steil haar, maar heb ook wel eens een kapper gehad die het liefste meteen droog knipte, zodat ze goed kon zien hoe het viel.

2 likes

Niet echt steil, een beetje slag

3 likes

Dat dacht ik dus ook, dat het bij steil haar ook logisch was, maar begon te twijfelen.

Ik ben nog steeds team wassen

3 likes

Nou in het geval van droog knippen natuurlijk wel wassen dan. Maar als je kapper het wast voor het knippen kun je het prima zo laten. Nou kunnen we ook weer door.

5 likes

Sommige mensen betalen de kapper om het te wassen en fohnen, dan ga je toch ook niet met schoon haar :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Fiets jij altijd met fietslicht?

• Ja
  • Meestal wel
  • Meestal niet
  • Nee

0 stemmers

Vind je fietsen zonder licht spannend?

• Ja
  • Beetje wel
  • Niet echt
  • Nee helemaal prima

0 stemmers

Was je als student lakser met fietslicht?

• Ja veel lakser
  • Nee fietste toen ook gewoon met licht
  • Ja maar ben nogsteeds laks
  • Mwoah beetje misschien

0 stemmers

Waar luister je liever naar

• Brits accent
  • Amerikaans accent

0 stemmers

1 like

Ja ik voelde me gierig toen ik dit dacht maar ik betaal voor wassen? Dan ga ik me niet in 100 bochten wringen om het zelf ook nog te wassen

4 likes

Ik vind brits accent mooier maar amerikaans accent luistert makkelijker omdat ik dat meer gewend ben uit series en films etc. Brits kan ik vermoeiend vinden :joy:

8 likes

Bedoel je in het donker of doet iedereen altijd zijn licht aan??

2 likes

In het donker

2 likes

Oké. Ik dacht aan die elektrische fietsen waar het licht permanent aan staan

2 likes

Eerst fietste ik met licht zodat ik geen boetes kreeg en nu om niet aangereden te worden

43 likes

Een auto ziet je zo makkelijk over het hoofd als fietser. Ik zag toevallig gisteren een oudere man met een helm met verlichting op de achterkant ik dacht ahw wat schattig haha. En ik zie nu ook wel regelmatig hardlopers met verlichting rennen.

Voor degene de kinderen hebben, draagt jouw kind een fietshelm?

• Mijn kind(eren) fietsen niet
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Mag jouw partner/huisgenoot whatever zo’n boek (of een andere club) hebben liggen op de salontafel als koffietafelboek?

• No way
  • Met veel tegenzin, diegene moet zich ook thuisvoelen
  • Ja hoor idc
  • Leuk juist!

0 stemmers

2 likes

Nou ik vind de kleur vooral een probleem van dat boek. Verder niet echt.

Heb jij rode meubels of accessoires in huis?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Hangt van de club af!!!

10 likes

Zoveel die een Brits accent mooi vinden, denken jullie dan alleen aan zo’n posh accent?

Want ik vind bijv Brummie of Scouse echt verschrikkelijk lelijk en Schots kan ik moeilijk verstaan 🫣

2 likes

Dat is hetzelfde als met ongepoetste tanden naar de mondhygiëniste. Ja zo kun je erin staan, echt lekker is het niet voor diegene natuurlijk

14 likes

Ik hou sowieso niet van koffietafelboeken

5 likes

Meubels niet maar ik houd wel van “unexpected red”.

1 like