Stel je persoonlijke vraag #57

Ik woon in het buitenland waar dit al jaren zo is, ik pak gewoon een servetje en doe de saus daarop. Mijn burger laat ik het liefst altijd nog even dicht in de zak zodat ie niet afkoelt haha.

4 likes

Vanaf het moment dat ik de grotemensenburgers mocht eten - en dus niet meer de happy meals - werd ik altijd door mijn oudere broers gewaarschuwd; Ɣltijd eerst de hamburger eten en dan de frietjes; de hamburger is het lekkerst (en het duurst) en als je dan eerst de frietjes eet is het zonde als je daarna de helft van je burger moet laten liggen omdat je al vol zit.

Een wijze levensles die me altijd is bijgebleven. :laughing:

7 likes

Ik heb altijd een cheeseburger met papiertje erom, en dan gebruik ik die voor de saus.

Eetvolgorde altijd cheeseburger > p.atatjes met fritessaus > chilli chicken

2 likes

Ja ik ben gewoon een vreetzak dus dat komt allebei wel op zonder problemen🤔

(Maar heb dit vaker gehoord inderdaad, net zoals eerst je vlees, dan de rest)

5 likes

op een servetje??? dat wordt toch helemaal papperig

10 likes

Nee, heb ik echt nooit last van iig. Ik zou het er geen uur op laten liggen nee haha.

6 likes

Ik mis de :nauseated_face: emoji op zulke momenten

5 likes

Door deze excessen krijgen ze geen goede naam.

Hoezo eten jullie niet paar frietjes - burger - paar frietjes - burger - paar frietjes - eindigen met hap burger

48 likes

Ik dacht al ben ik nou zo raar of??? En een slok drinken tussendoor

3 likes

En een servetje zuigt de saus ook op :sob:

2 likes

Hey nou niet allemaal gaan haten op mijn blijkbaar rare servetten etiquette. 9/10 keer eet ik fastfood in de auto, voor mijn part lik ik de saus van m’n stuur🤪

22 likes

Een beetje stepford wives idee krijg ik er bij.

7 likes

fix ff paar van dit soort bakjes!!!

1 like

Wow dit is echt een hele interessante poll

2 likes

Op de placemat uitknijpen en dan gewoon dippen. Als ik perfecte hygiƫne wil ga ik niet naar de Mac

10 likes

Geloof je dat Ajax nu officieel uit het dal is?

• Hahahahahahaha - nee :joy:
  • Ja :pray::fire::x::x::x::fire::pray:
  • Geen mening over voetbal/Ajax

0 stemmers

1 like

Dit is echt niet waar hoor.
Er is in Nederland zeker wel een crimineel circuit.

Ik ben ook op die manier opgegroeid. Voor mij is het de reden waarom ik met een groot deel van mijn familie gebroken heb. Heb toen ik vijf jaar oud was mijn oom zijn schotwonden dicht staan houden dus ja, ook hier doen ze aan snitches get stitches.

15 likes

lol na een keertje winst tegen Karabach? Wat een grapjassen

5 likes

(Ik weet dat dit gesprek inmiddels is geƫvolueerd naar frietsaus maar ik ben net terug van mijn werk en moet even filosoferen ok laat me)

Ja hier zit voor mij de crux. Ik vind zingeving belangrijk, maar dat is voor mij heel concreet een bijdrage leveren aan de maatschappij. Ik ben dit jaar afgestudeerd en ontdekte daarna dat ik nog veeeeel minder commercieel ingesteld ben dan ik dacht. Als ik mezelf door een sollicitatie bij een bedrijf heen zou weten te bluffen, zou ik daar in 99% van de gevallen echt diep ongelukkig van worden (ook als het super knullig is lol don’t ask me how i know).

Ik ben er ook achter gekomen dat ik het idee van een samenleving heel lief vind. Ik hecht veel waarde aan wat mensen door de eeuwen heen samen hebben gedaan en voor elkaar hebben gemaakt. En daarom ben ik atm het gelukkigst als ik daar een schakel in kan zijn, dus nu werk ik op een alarmcentrale en daar praat ik de hele tijd met precies deze mensen.

Dan denk ik soms echt: maar waar ben je dan naar op zoek? Wil je weten wat je echt belangrijk vindt, of wil je even pretenderen vrij te zijn van de kapitalistische ratrace door yogalessen en mindfulnessboeken te kopen bij witte mensen op een Indonesisch eiland? Hoe vind je zelf dat dat gaat? En: wie is er dan voor jou?
Uiteindelijk ben jij ook maar een mens in een wereld die fucking mooi is en waarin we alles aan elkaar te danken hebben. zo zonde om dan toe te geven aan doomergedrag of individualisme. je kan niet alles zelf en daar zit juist schoonheid in

10 likes