Ja dat scheelt gelukkig, de eerste naam was namelijk Panthere! ![]()
Het aller aller lelijkste vind ik namen zoals Danielle, waarbij jullie de “le” op het einde uitspreken.
Veel beter inderdaad ![]()
Ocean vind ik dus eigenlijk best normaal
Misschien omdat ik een Ocean ken en die is al in de 40 ofzo. Het is natuurlijk niet echt gangbaar maar ik wist niet dat veel mensen dit een hele rare naam vinden.
Ozempic en gelijkaardige producten? Anoniem
- Gebruik ik nu
- Heb ik in het verleden gebruikt
- Overweeg ik om in de toekomst te gebruiken
- Gebruik ik niet
0 stemmers
Wat vreselijk
sterkte ![]()
Ik dacht even dat het nog over namen ging
Raasjel en Raagol. (allebei geschreven als Rachel). De eerste variant vind ik nu trouwens wel leuk ondertussen.
June en Jade (en idd ook Rachel)
IJsbrand, 2 redenen. 1 de schrijfwijze van IJ als hoofdletter, 2 ijs en brand horen gewoon niet naast elkaar.
hahaha ik heb juist een grote ergernis aan mensen die die IJ fout doen. dat ze dan bijv Ijsland typen ofzo vind ik echt een doorn in het oog
wel eens met het rare contrast haha je heet toch ook geen vuurbevries ofzo
Ja eens, maar dan denk ik noem je kind niet zo, dan voorkom je nog meer gezeik met IJ als hoofdletter. Woorden als Ijs enz. schrijf ik onbewust niet aan het begin van een zin. Bij IJsland en het IJ moet het wel maar hoe minder dit soort namen bestaan hoe beter denk ik.
Ik vind dat een superrrr chique naam
Geen idee waarom trouwens.
Chique weet ik niet zo zeker, maar ik zie wel zo’n korpsbal voor me.
Ik ken een (basisschoolleeftijd) IJsbrand en die krijgt altijd 2 chocoladeletters omdat hij 2 hoofdletters in z’n naam heeft, die vindt het de mooiste naam ooit ![]()
Mijn broertje had iemand in de klas op de middelbare school die IJsbrand heette, maar dan ook nog met zo’n soort achternaam. Zal niet zijn echte achternaam delen (want ik denk dat hij echt de enige is), maar het kwam neer op IJsbrand Vuurbevries. Heb me altijd afgevraagd wat die ouders dachten.
Ik heb dit ook bij Taeke Taekema en Beertje van Beers en anderen met soortgelijke namen. Whyyyyyy.
HAHAHHAHAHAHA ik wil zo graag weten hoe diegene echt heette wat een donald duck naam
heb jij een harde lach?
- ja, mensen in openbare ruimtes kijken er ook wel eens op of om van
- ja
- een beetje
- nee
- nee zacht juist
0 stemmers
mensen met een harde lach, hebben jullie ook een harde stem?
- ja altijd
- ja als ik enthousiast ben
- gewoon medium hard
- nee normaal
- nee juist zacht
0 stemmers
mensen met een harde lach van wie mensen opkijken, kijken die mensen dan wel eens boos of geirriteerd?
- ja altijd
- ja soms
- nee
0 stemmers
kijk jij wel eens boos of geirriteerd naar mensen die hard lachen? op plekken waar je geluid mag maken niet de stiltecoupe ofzo
- ja doet pijn aan mijn oren normaal doen
- ja ik houd er niet van als andere mensen plezier hebben
- nee
0 stemmers