ja alle verkleinwoordnamen
Ik oordeel over die artikelen (want die vind ik oprecht schijtirritant en nutteloos) en zei al dat ik niet oordeel over degenen die dat werk doen? Fijn dat jij je met iets anders bezighoudt, maar al deed je dit werk wel dan had ik alsnog geen oordeel richting jou. Enkel richting het AD.
same en ook vaak namen met -ke en scandinavisch-achtige namen. ingeborg en lobke vind ik bijvoorbeeld echt heel lelijk (er heten vast forummers zo maar boeie)
Loa, Majoline en om Lana moet ik gewoon gniffelen. Wie noemt zân kind nou omgekeerd Anal ![]()
Ik vind Anne als jongensnaam zoân enorme afknapper
Jongensnamen met een O zoals Olaf, Otto of Oscar. Vind ik echt stom.
WOLF of STORM of BLOEM en al dat soort ongein. Gadverdamme.
(Niet dat Vicky zoân geweldige naam is hoor maar ik heb 'm niet zelf gekozen
)
En namen met veel Pâs in. Poppyâs en Pippaâs moeten echt uit mijn buurt blijven.
Dennis, Kevin, Jayden. En van alle namen die geen namen zijn of zo bijzonder zijn geschreven dat het echt alles schreeuwt dst de ouders zo lekker hip willen doen. Zxsander bijvoorbeeld.
ik heb het trouwens ook met alles dat op -co eindigt. remco paco jacco vind ik echt papegaaiennamen
Achternamen met een g in plaats van ch. Zoals van der Lugt of Logtenberg ofzo. LELIJK
Randy ![]()
Xâen in namen, sorry maar nee.
Ja, Rodney. Ik vind die naam zo vreselijk.
Ik vind de F echt een heel lelijke letter. Doet me echt denken een overbeet qua uitspraak, weet niet waarom.
Een ex van mij heette Paul, en dat vond ik zoân klote naam om uit te spreken, met die L aan het eind. En ĂŒberhaupt de worsteling Pal/Paauwwl. Vreselijk.
- Ik vind Paul ook een rotnaam om uit te spreken
- Geen enkel probleem mee
0 stemmers
Ik was laatst in monkey town en toen hoorde ik een moeder haar zoon roepen⊠JANNES
FOCKING JANNES
En Pim vind ik ook zoooo lelijk
Djaylano, djevano, etc. Tokkie namen dus
Ik wil met namen altijd heel graag denken ieder zân smaak. Tenzij ze voor een âgangbareâ naam een of andere gare spelling kiezen (ik ken een Djaimz) of van die bekende mensen/influencers die graag aparte namen willen. Heb in de topics hier afgelopen weken Chrome, Cigar (waren wel tweede namen volgens mij), Tiger en Ocean voorbij zien komen en dan denk ik doe normaaalll.
Ik vind Rachel op zn engels wel leuk maar op zân Nederlands (raggel) vind ik het echt nergens naar klinken
De meeste bij mij hadden niet eens een jurk aan. Dat werd als te truttig gezien maar iedereen kreeg wel een nieuwe set kleding ja.
Is het op zn nederlands niet ook vaak rasjel? Raggel is idd vreselijk. Ik zat bij een megan in de klas en je moest dat op zn engels uitspreken maar veel bleven meggun zeggen ![]()