Ja, leuk al die ierse namen maar hoe spreek je ze nu uit dan? Eoin? Klinkt als Oin? Gronings voor het cijfer 1?
Ja, dat is echt top dan! Ik ben slechthorend in lage tonen en zeker met omgevingsgeluid moet ik op een gegeven moment gaan gokken.
Ik had een mannelijke oud-collega en die praatte echt binnensmonds brabbelend op fluistertoon. En die bleef ook rustig een half uur lullen. Dat was echt glimlachen, knikken en hopen dat het geen vraag was.
Ik vind wel dat het de ongeschreven regel is dat elke coupe in de trein voor 8 uur een stiltecoupe is. Vorige week twee vrouwen die om 7.45 een gesprek gingen voeren en elke zin eindigen met zoân hoge gil-lach. Dat je zoân geluid kunt voortbrengen op dat tijdstip
. Maar gezien de hoeveelheid boze blikken, was iedereen het met me eens.
Ah vergeten erbij te zetten, nee als Owen! Al heb je ook een variant als Ian. Maar misschien is dat de Schotse?
De naam Pepijn vind ik echt héél onaangenaam klinken
TE VEEL PâS!!! ![]()
Sorry maar daar ligt het niet aan bij mij, heb geen moeite met Pippa of Poppy ![]()
Toen ik bij Starbucks in Engeland werkte kwamen er regelmatig Ierse klanten en omg wat een hell. Meestal deed ik dan maar een smiley want geen idee hoe ik dat moest spellen.
Alleen die regelmatig kwamen heb ik geleerd te spellen zoals Niamh (klinkt als Neev) en Aoife (Ieva).
Haha ik heb heel vaak robert gezegd als ik voor mn huisgenoot koffie moest halen. Er stond bijna altijd dan robin op. Dus mijn huisgenoot zei wel vaak elena. En dan kreeg je wel gewoon elena. Dat is niet mn roepnaam maarja. Wat maakt het ook uit.
Heeft jouw kind meerdere namen?
- Nee
- Ja
- Ik heb geen kind/kinderen
0 stemmers
Zou jij een kind met Kempi willen?
- Ik ga nog liever dood
- Ja!
- Ik weet niet wie dat is
0 stemmers
Weinig zin om samen met mn kind papa te gaan bezoeken in de gevangenis
Ik weet echt precies wie je bedoelt, ik zat denk op dezelfde school als jouw broertje haha
is het raar om als voedselmerk met een âinfluencerâ samen te werken wiens content alleen maar over haar morbide/levensbedreigende anorexia gaat?
- ja is raar
- nee is juist goed
- ik heb hier geen mening over
0 stemmers
Vind het echt ongekend bizar en verwerpelijk dat je als maker van eiwitrepen oid denkt goh met deze persoon gaan we samenwerken
Heb ik wat gemist?
Gelukkig zat deze moeder zelf ook in de gevangenis dus het is geen onbekende omgeving ![]()
![]()
over wie heb jij het? ik over pascal de haas die 3(!!) samenwerkingen heeft op 6 posts maar ik zie geen eiwitrepen er tussen staan
@Schaakmat wat bedoel je? ik zag dit op insta gewoon en vroeg me af of ik de enige was die het raar vond
Het was nogal een unieke vraag, dus ik vroeg mij af wat de reden daarvoor was. Ik heb die post niet gezien op insta.
Je spreekt het uit als kleemuns niet als clé-mens.
En ja ik ken iemand die zo heet
De Clemens die ik ken heet gewoon âKlee-mensâ hoor, haha.
Ja same