Oh echt? Ik ken er ook maar 1. Zal wel een soort Robin naam zijn dan.
Heb jij een opvallend kapsel?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb jij piercings in je gezicht?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik twijfelde over gezicht, maar piercing in je oren is niet echt in je gezicht I guess?
Ik heb dat met de naam Niels. Ik kan dat gewoon niet uitspreken, ik zeg altijd nieuws in plaats van Niels
Nee die tellen niet
Mijn haar is nu minder opvallend dan het lang geweest is (had het altijd kleurtjes, nu heb ik het bruin met heel lichtblonde pony) maar hoor wel vaak dat mensen me eraan herkennen dus in elk geval een beetje opvallend denk ik?
Ja ik zie er dus heel erg saai uit, maar ik vind het ook weer zo stereotypisch om mn haar ineens te verven of kort te knippen en ik ben echt niet links genoeg voor een neusring
wil je wel worden toch? misschien helpt het je erbij ![]()
Hoe zeg ik dit, ik ben economisch wel echt bereid links te gaan maar qua eh identiteitspolitiek ben ik gewoon wel echt een ‘doe gewoon normaal’ type dus ik zal nooit een BIJ1 stemmer worden of echt links links.
@instantramen ik wilde ook net zeggen dat links/neusring misschien ook wel een soort kip/ei-ding is haha
En iets doms doen met je haar kan altijd vind ik!!
Wat is het lekkerste speculaas snackje?
- Reguliere speculaasjes (molens)
- Speculaaspop (de grote mannetjes)
- Speculaasbrokken
- Gevulde speculaas
- Speculaasstaaf
- Kruidnoten
- Pepernoten
- Schuddebuikjes
- Speculaas ijs
- Speculoos
- Rot op met je speculaas
0 stemmers
Zachte brok ![]()
Ooooo die ken ik helemaal niet! Waar koop ik dit!
Ik ken het als Elburger brok, maar volgens mij heb je verschillende varianten. Het is iig wel een streekproduct, daar ligt het gewoon bij de bakker. Volgens mij heeft Albert Heijn het ook, maar ik weet niet of dat overal is en of je het overal kan bestellen.
Ik vind het echt heerlijk, beetje knapperig van buiten en kleverig van binnen.
@FrauHelga , weet jij het?
Edit: waar ik nu woon, is het bijna nergens, maar ik zag het vorig jaar ineens bij de Zuivelhoeve.
Ik heb mn neusring rechts, dat zorgt al voor andere politieke standpunten ![]()
Edit: vraag me door jouw vraag wel af wat een opvallend kapsel is. Had ja gezegd maar denk dat mijn ene kant ‘lang’ en andere kant kort hier als normaal gezien wordt dus maar veranderd naar nee
Ik denk van niet haha??
Heb je voorbeeld foto?
Ik ken dit als Blokzijler Brok (en dacht tot twee seconden geleden dat het Blokzijler bLok was, oeps). Ik vind het overigens niet lekker, voor mij smaakt het ‘rauw’
klinkt alsof ik het lust maar ook alsof je barf aan het omschrijven bent
Die verschillende brokken (klinkt nu net alsof ik het over Bonzo heb of zo
) zijn grotendeels hetzelfde qua textuur en hoe ze gebakken worden, maar hebben subtiele verschillen qua specerijen. En ook verschillende bakkerijen hebben hun eigen signatuur.
Dus 100% hetzelfde zijn ze niet, maar wel vergelijkbaar.
Blokzijler Brok trof ik een tijd geleden ineens aan in een AH in het midden van het land, in het Streeckgenoten-koekschap kan je nog weleens interessante streekproducten vinden uit andere delen van het land.