Ik heb een moeilijke (eczeem)gevoelige huid en wat voor mij werkt zijn specifieke producten van dermalogica. Die koop ik 1x per jaar met black Friday.
Oh met zonnebrand komt er nog wel 50-100 euro bij ![]()
Ik heb een moeilijke (eczeem)gevoelige huid en wat voor mij werkt zijn specifieke producten van dermalogica. Die koop ik 1x per jaar met black Friday.
Oh met zonnebrand komt er nog wel 50-100 euro bij ![]()
Ik koop letterlijk alleen zonnebrand en gebruik verder niets.
Ja, zonder zonnebrand is het niet veel, maar moest mijn antwoord bijstellen toen ik de comment van @Shaaar las.
Smeer dan zo weinig dat je maar met één fles doet?
Dus je reinigt je gezicht bv ook niet? En geen crĂšme? Geen bodylotion? Geen handcrĂšme? Dan wil ik jouw huid haha daar kom ik echt niet mee weg
Heb het even berekenend per jaar maar tikt toch snel aan bij mij. Koop een relatief dure gezichtszonnebrand 50+ hele jaar door & ook een goede zonnebrand en hydraterende bodylotion. Creme, reiniger niet duur (the ordinary/cerave) maar ook best een bedrag in totaal.
Ik schrok ook een beetje van mijn eindbedrag. Bestel het meeste bij boozyshop dus dat was makkelijk terug te zien. Ik vind het ook leuk om nieuwe dingen te proberen, maar in 2026 wil ik wat bewuster met mn geld omgaan en nu weet ik dat skincare ook iets is waar ik op kan letten door gewoon bij mn favoâs te blijven.
Nee wel meerdere zonnebrand flessen idd haha. Van jetske ultee. Gebruikt dan wel het hele gezin.
@kaui ik reinig alleen met water en verder inderdaad niks. Ik gebruik ook geen makeup. Ik laat mijn wimpers en wenkbrauwen verven en dat is het. Ik heb dan misschien wel geluk met mijn huid. Gave huid heb ik verder gewoon. Ik gebruik trouwens momenteel wel vaseline op mijn lippen.
Goedkope hema dagcreme, een lush sleepy face bar, en niet fancy zonnebrand. Maar ik smeer niet het hele jaar dagelijks dagcreme. Ik heb vrijwel nooit een droge huid ook niet mijn handen of lijf. Ik heb nog nooit in mijn leven handcreme hoeven gebruiken ofzo.
En wat geven jullie uit aan make-up per jaar?
0 stemmers
Is dat meer dan aan skincare?
0 stemmers
Kruidvat eigen merk, dm, hema eigen merk. Het duurste is olay 7-in-1 maar die koop ik altijd 1+1 gratis
HandcrĂšme van de Aldi en zonnebrand krijgen we van het werk van mijn man
Ik denk dat ik meer aan haarproducten uitgeef dan aan skincare! ![]()
Mijn shampoo kost 45 euro voor 250ml en de conditioner ook zoiets. Laatst wel een salon size bottle (500ml) van de shampoo voor ± 55 euro met black friday gehaald.
Ik wilde even zeggen dat ik van de week een elf mascara heb gekocht die bij mij echt fantastisch werkt en die kost maar âŹ8. Vroeger kocht ik altijd heel dure mascara maar deze is gewoon beter? Ben sowieso echt een elf en nyx fan en bepaalde maybelline dingen zoals babyskin primer vind ik ook fijner dan dure producten die ik vroeger altijd kocht.
Dit is bij mij wel echt luiheid. Het zou niet gek zijn om wat meer geld en tijd te besteden aan mijn make up, een goede foundation bijvoorbeeld, maar ik ben echt te lui om dan helemaal uit te zoeken welk product goed voor mijn huid is/hoe ik het opbreng/te gaan winkelen hiervoor en dan uiteindelijk in de ochtend meer tijd moeten besteden aan mijn make up. Dus het zijn nu gewoon simpele dingen die ik al jaren gebruik waarvan ik weet dat de kleur goed is en waarop mijn huid OK reageert. Dit zijn goedkope producten omdat ik destijds niet meer wilde/kon uitgeven.
Skincare heb ik ook jaren geleden helemaal uitgezocht en dat was toen wel een enorme hap uit mijn budget, maar ik vond het het toen waard (itt zoân zelfde zoektocht naar make up) sindsdien ben ik het ook gewoon blijven gebruiken.
Aan haarproducten geef ik ook wel veel geld uit, maar dat komt dan juist wĂ©l weer door experimenteren en regelmatig nieuwe producten proberen in de zoektocht naar hĂ©t product. Omdat mijn haar blijkbaar veel wisselvalliger is qua wat het nodig heeft Ă©n ik er meer mee âdurfâ dan mijn huid.
Telt nagellak als makeup?
250 euro is misschien net iets te veel voor een waterkoker in mijn geval, maar voor een vergelijkbaar product dat ik waarschijnlijk vaker zou gebruiken, zie ik mezelf dat bedrag best uitgeven.
@Kauai Heb je deze? hierover heb ik me wel enorm verbaasd, maar dat komt omdat ik Smeg sowieso niet zoân mooi merk vind. Niet helemaal mijn stijl. En als je hem hebt, heb je hem dan voornamelijk voor functionaliteit of voor design uitgekozen?
Een beetje tegenstrijdig dan weer maar, ik heb wel getwijfeld om de waterketel van Smeg te kopen, die vond ik op de een of andere manier ontzettend cute. Hij kost âmaarâ 140 euro, wat alsnog best veel is voor iemand die zelden thee drinkt
. Dat kwam vooral doordat ik via de AH-spaaractie al een paar Smeg-items heb gekocht en ik blijkbaar waarde hecht aan een keuken met niet te veel verschillende merken, zodat het geen bij elkaar geraapt zooitje wordt.
Leuke vraag want ik zou zeggen nee maar wat is het dan wel
Vind je het vreemd als broers/zussen uit huis gaan maar dan alsnog wel samen met elkaar gaan wonen?
0 stemmers
ken jij deze muziek?
0 stemmers
ff kijken wie mn homies zijn