ik vind dit vreselijk haha ik rijd liever 2 uur in de nacht naar huis dan dat ik bij iemand slaap. heb ook liever niemand bij mij haha
10 is nog te laag
Ja same ik ben helemaal verbaasd over de lage uitslag tot nu toe??!
Ik heb m’n dochter allemaal schokjes gegeven and she was not amused.
Nemen jullie extra sokken mee als je gaat bowlen (en dus in dezelfde schoenen gaat als 500 mensen voor je)?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Haha nee ik mis niets door niet te logeren door heb me er bij neergelegd dat het niks voor me is
Extra als in: ik droeg geen sokken in mijn schoenen en neem dan sokken mee voor de bowl schoenen?
Of extra, ik draag dubbele sokken?
Ik denk na het bowlen doe je de gore sokken waarmee je in andere schoenen hebt gezeten uit en schone aan
Ik trek na het bowlen schone sokken aan die ik meeneem in mijn tas. Als je die plastic schoenen uit doet merk je pas hoe klam dat is. Wil daar niet mee in mn eigen schoenen dan.
Ik gaf m’n dochter een kaasje direct in haar mond aan (ja bah maar geen handen vrij haha) en ze kreeg een schok in haar mond ![]()
Ja ik klink soms alsof ik smetvrees heb maar dat geglibber in die schoenen echt ![]()
Ja dit @Karl_Lagerfeld
@PiuPiu Ja ik vraag me dus opeens af hoeveel zon spray nou echt killt in die schoenen
Ik moet wel altijd ff een drempel over bij die schoenen. Zeker als ze warm zijn pak ik een ander paar
Extra sokken is wel een heeeel slim idee
nee maar door deze vraag ga ik dat wel doen
Ja ik deed dat dus nooit maar denk dat ik dat morgen wel ga doen
Ik als ochtend-aso voel dit zo erg. Ik moet echt 2 uur lang opstarten in de ochtend, dat lukt niet als er logees zijn en al helemaal niet als ik zelf ergens anders ben. Daarom weiger ik logeren echt zo veel mogelijk
ja dat is zo naar, als je dan in die ochtendmood bent en er hangt iemand om je heen. of juist andersom, als jij wilt opschieten en je moet wachten op iemand die heel langzaam is
Wat geef jij per jaar uit aan skincare? Geen make-up of botox, maar echt crèmes, serums etc.
-
- 0-50
-
- 51-100
-
- 101-150
-
- 151-200
-
- 201-250
-
- 251-300