Stel je persoonlijke vraag #57

Ik denk na het bowlen doe je de gore sokken waarmee je in andere schoenen hebt gezeten uit en schone aan

7 likes

Ik trek na het bowlen schone sokken aan die ik meeneem in mijn tas. Als je die plastic schoenen uit doet merk je pas hoe klam dat is. Wil daar niet mee in mn eigen schoenen dan.

3 likes

Ik gaf m’n dochter een kaasje direct in haar mond aan (ja bah maar geen handen vrij haha) en ze kreeg een schok in haar mond :cry:

3 likes

Ja ik klink soms alsof ik smetvrees heb maar dat geglibber in die schoenen echt :scream:

1 like

Ja dit @Karl_Lagerfeld

@PiuPiu Ja ik vraag me dus opeens af hoeveel zon spray nou echt killt in die schoenen

2 likes

Ik moet wel altijd ff een drempel over bij die schoenen. Zeker als ze warm zijn pak ik een ander paar

Extra sokken is wel een heeeel slim idee

3 likes

nee maar door deze vraag ga ik dat wel doen

15 likes

Ja ik deed dat dus nooit maar denk dat ik dat morgen wel ga doen

Ik als ochtend-aso voel dit zo erg. Ik moet echt 2 uur lang opstarten in de ochtend, dat lukt niet als er logees zijn en al helemaal niet als ik zelf ergens anders ben. Daarom weiger ik logeren echt zo veel mogelijk

4 likes

ja dat is zo naar, als je dan in die ochtendmood bent en er hangt iemand om je heen. of juist andersom, als jij wilt opschieten en je moet wachten op iemand die heel langzaam is

1 like

Wat geef jij per jaar uit aan skincare? Geen make-up of botox, maar echt crèmes, serums etc.

• 0-50
    • 51-100
    • 101-150
    • 151-200
    • 201-250
    • 251-300
    • 301-350
    • 351-400
    • 401-450
    • 451-500
    • Meer dan 500

0 stemmers

Sorry even opnieuw, was anoniem

2 likes

Gebruik een best wel prijzige zonnebrand en bodylotion dus dat is 80%

6 likes

Welke producten gebruik je met 0-50?

2 likes

Ik heb een moeilijke (eczeem)gevoelige huid en wat voor mij werkt zijn specifieke producten van dermalogica. Die koop ik 1x per jaar met black Friday.

Oh met zonnebrand komt er nog wel 50-100 euro bij :sob:

2 likes

Ik koop letterlijk alleen zonnebrand en gebruik verder niets.

5 likes

Ja, zonder zonnebrand is het niet veel, maar moest mijn antwoord bijstellen toen ik de comment van @Shaaar las.

1 like

Smeer dan zo weinig dat je maar met één fles doet?

4 likes

Dus je reinigt je gezicht bv ook niet? En geen crème? Geen bodylotion? Geen handcrème? Dan wil ik jouw huid haha daar kom ik echt niet mee weg

2 likes

Heb het even berekenend per jaar maar tikt toch snel aan bij mij. Koop een relatief dure gezichtszonnebrand 50+ hele jaar door & ook een goede zonnebrand en hydraterende bodylotion. Creme, reiniger niet duur (the ordinary/cerave) maar ook best een bedrag in totaal.

1 like

Ik schrok ook een beetje van mijn eindbedrag. Bestel het meeste bij boozyshop dus dat was makkelijk terug te zien. Ik vind het ook leuk om nieuwe dingen te proberen, maar in 2026 wil ik wat bewuster met mn geld omgaan en nu weet ik dat skincare ook iets is waar ik op kan letten door gewoon bij mn favo’s te blijven.

2 likes