Stel je persoonlijke vraag #57

Alleen mijn gezicht altijd. Nu deze!

In de zomer een spf50

2 likes

Dagcrème met spf

8 likes

In de winter smeer ik alleen mn gezicht in met deze creme.

8 likes

Er zit spf in m’n dagcrème maar ik smeer niet bewust apart zonnebrand of smeer halverwege de dag nog eens in zoals ik in de zomer wel doe

Zie deze vaak voorbij komen ben benieuwd
Ben niet zo thuis in korean skincare

2 likes

Een van de weinige zonnebrand voor mn gezicht waar ik geen pukkeltjes van krijg

2 likes

soort onlyfans doet zij

maar ik vind ze lief samen en echt gezellig als ze in mn feed komen!! alleen beter houdt die moeder die privĂŠdingen van tt af maar zag net dat emma wagemans blijkbaar een podcast heeft en dat crazymom daar komt hahahaha echt helemaal niche dit

4 likes

Kauw jij je eten goed?

• Ja, omdat ik dat prettig vind
  • Ja, omdat het goed voor me is maar ik doe het met tegenzin
  • Nee, wil ik niet/lukt me niet/boeit me niet

0 stemmers

“Goed” is even naar eigen inzicht.

(Ik weet dat het beter is en het zinnetje “je maag heeft geen tanden” dringt zich regelmatig aan me op tijdens het eten, maar het lukt me gewoon niet omdat ik zo lang kauwen niet prettig vind eten :smiling_face_with_tear:)

Ook niet zo waas zeg maar die gaat rullen? Of heel erg plakt ?

1 like

Haha ik kan deze vraag echt niet beantwoorden. Geen idee of ik goed kauw, ik eet gewoon. En ik ondervind normaal gesproken geen problemen dus het zal wel goed zijn denk ik? Ik zit echt niet bewust te kauwen of te denken ja kut ik wil niet meer kauwen maar ik moet nog 5 keer ofzo. Lijkt me echt raar als dat allemaal gebeurt terwijl je zit te eten.

7 likes

kauwen is ook goed voor je hersenen

1 like

Ik heb een hekel aan zonnebrand op mijn gezicht maar deze is echt prima!

1 like

Haha ja dat snap ik! Van wat ik begrijp zou je eten al zo fijn moeten zijn dat het bijna vloeibaar is wanneer je het doorslikt.

Als ik bv een pizza eet dan kauw ik misschien 5 keer om de stukken net klein genoeg te krijgen om door te slikken. Echt niet tot alles is fijngemalen want daar heb ik het geduld niet voor en dat vind ik geen fijne eetervaring :sweat_smile:

2 likes

Ze maakt 18+ content

2 likes

Ik twijfel tussen tokkies of love ze want die moeder lijkt zo supportive! Je wil gekke dansjes doen? Prima ik film je en ik doe mee! Jee wil tattoo-artist worden? Hier neem een tattoo pen en oefen maar op mijn been!

2 likes

En @Fishing dat is toch wat er ook bedoeld wordt? Het is de bedoeling dat je zonnebrand smeert die speciaal voor je gezicht ontwikkeld is, niet dat je een fles zonnebrandcrème op je gezicht smeert.

Ben jij in deze specifieke tussen kerst en oud&nieuw periode opruimerig?

• Nee
  • Ja een beetje
  • Ja enorm

0 stemmers

1 like

Nee deze doet bij mij beide niet

1 like

Ja liefste doe ik de kerstboom al aftuigen. Wil gewoon lekker ontspullen en opruimen. Voel mij echt onrustig

3 likes

Hmm maar ik smeer niet genoeg dagcrème om dat effectief spf te laten zijn.
Ik heb in de zomer aparte zonnebrand voor mn gezicht en dan de richtlijn van 1-2 vingers. Zoveel dagcrème smeer ik niet. En voor m’n gevoel is dat dan ook nog eens dagcrème met een beetje spf als toevoeging ofzo en niet zonnebrand crème haha

Edit, het verschil tussen:

Samenvatting

En

4 likes