Ik twijfel tussen tokkies of love ze want die moeder lijkt zo supportive! Je wil gekke dansjes doen? Prima ik film je en ik doe mee! Jee wil tattoo-artist worden? Hier neem een tattoo pen en oefen maar op mijn been!
En @Fishing dat is toch wat er ook bedoeld wordt? Het is de bedoeling dat je zonnebrand smeert die speciaal voor je gezicht ontwikkeld is, niet dat je een fles zonnebrandcrème op je gezicht smeert.
Ben jij in deze specifieke tussen kerst en oud&nieuw periode opruimerig?
- Nee
- Ja een beetje
- Ja enorm
0 stemmers
Nee deze doet bij mij beide niet
Ja liefste doe ik de kerstboom al aftuigen. Wil gewoon lekker ontspullen en opruimen. Voel mij echt onrustig
Hmm maar ik smeer niet genoeg dagcrème om dat effectief spf te laten zijn.
Ik heb in de zomer aparte zonnebrand voor mn gezicht en dan de richtlijn van 1-2 vingers. Zoveel dagcrème smeer ik niet. En voor m’n gevoel is dat dan ook nog eens dagcrème met een beetje spf als toevoeging ofzo en niet zonnebrand crème haha
Edit, het verschil tussen:
Nooit bij stil gestaan maar vandaag bewijst van wel. ![]()
Ja enorm, maar ik ga bijna verhuizen. Wil zelf liever niet opruimen eigenlijk
Ik vind dit beiden dagcrème met spf erin? En dan idd twee vingers smeren. Anders heeft het geen zin.
Dit is geen dagcrème maar zonnebrand voor je gezicht. Een dagcrème heeft ook nog andere actieve stoffen.
Ik zat ff te denken maar ik heb niet echt een idee meer wat ik uitgeef aan make up. Vroeger moest ik bijv altijd de hypnose mascara van lancome hebben want ja die is het best blabla. En die dingen waren toen bijna 40 euro? Zie dat ze nu rond de 25 zijn.
Wat vind jij een goede prijs voor een mascara?
- Onder de 5 euro
- Tussen 5 en 10 euro
- Tussen 10 en 15 euro
- Tussen 15 en 25 euro
- Boven 25 euro
0 stemmers
Mijn €5 Kruidvat mascara doet het op mijn wimpers net zo goed als een Lancôme mascara die ik gekregen heb
Ik heb er nu een van 8 euro van de Hema, die werkt top
Doe je dan daarvoor nog dagcrème op of iets anders op je gezicht? Of is dit het enige laagje zeg maar?
Ja ik vind die mascara van essence bijvoorbeeld prima. Maar vroeger was dat echt een ding bij ons iig om de meest geweldige mascara ever te hebben. Of die double extension van loreal maar die is niet prijzig geloof ik.
Ik heb altijd die van essence en vind die echt top. wel eens geprobeerd van duur merk maar zie 0.0 verschil.
Dat van die Lancome prijzen was mij laatst ook opgevallen. Raar want de meeste high-end make-up is enkel duurder geworden.
Zou het krimpflatie (minder inhoud) zijn of is de kwaliteit van budgetmascara’s zo toegenomen dat niemand meer 40 euro ging betalen?
Ik had vroeger ook altijd dure mascara’s maar op een gegeven moment ben ik overgestapt naar budgetmascara’s waar ik ook heel tevreden over ben.
Ja doe ik wel, maar ik heb ook een vrij droge huid.
Nou dat dan ook weer niet, ik had er 4 dingen van, de snijplank, gietijzeren braadpan, ovenschaal en de grillpan. Maar ik vond die eigenlijk wel oké en niet echt enorm die stijl representeren. Beetje zo van ‘’ ja het is een gietijzeren pan, zoals allemaal, alleen dan van Smeg ‘’ De bestekhouder en blender die ook bij de spaaractie zaten heb ik dan weer bewust gekozen om die niet te nemen.
Ok, heb je een voorbeeld van een fijne dagcrème met spf erin?