Stel je persoonlijke vraag #57

Nooit bij stil gestaan maar vandaag bewijst van wel. :sweat_smile:

2 likes

Ja enorm, maar ik ga bijna verhuizen. Wil zelf liever niet opruimen eigenlijk

3 likes

Ik vind dit beiden dagcrème met spf erin? En dan idd twee vingers smeren. Anders heeft het geen zin.

1 like

Dit is geen dagcrème maar zonnebrand voor je gezicht. Een dagcrème heeft ook nog andere actieve stoffen.

6 likes

Ik zat ff te denken maar ik heb niet echt een idee meer wat ik uitgeef aan make up. Vroeger moest ik bijv altijd de hypnose mascara van lancome hebben want ja die is het best blabla. En die dingen waren toen bijna 40 euro? Zie dat ze nu rond de 25 zijn.

Wat vind jij een goede prijs voor een mascara?

• Onder de 5 euro
  • Tussen 5 en 10 euro
  • Tussen 10 en 15 euro
  • Tussen 15 en 25 euro
  • Boven 25 euro

0 stemmers

Mijn €5 Kruidvat mascara doet het op mijn wimpers net zo goed als een Lancôme mascara die ik gekregen heb

2 likes

Ik heb er nu een van 8 euro van de Hema, die werkt top

1 like

Doe je dan daarvoor nog dagcrème op of iets anders op je gezicht? Of is dit het enige laagje zeg maar?

2 likes

Ja ik vind die mascara van essence bijvoorbeeld prima. Maar vroeger was dat echt een ding bij ons iig om de meest geweldige mascara ever te hebben. Of die double extension van loreal maar die is niet prijzig geloof ik.

1 like

Ik heb altijd die van essence en vind die echt top. wel eens geprobeerd van duur merk maar zie 0.0 verschil.

2 likes

Dat van die Lancome prijzen was mij laatst ook opgevallen. Raar want de meeste high-end make-up is enkel duurder geworden.

Zou het krimpflatie (minder inhoud) zijn of is de kwaliteit van budgetmascara’s zo toegenomen dat niemand meer 40 euro ging betalen?

Ik had vroeger ook altijd dure mascara’s maar op een gegeven moment ben ik overgestapt naar budgetmascara’s waar ik ook heel tevreden over ben.

3 likes

Ja doe ik wel, maar ik heb ook een vrij droge huid.

1 like

Nou dat dan ook weer niet, ik had er 4 dingen van, de snijplank, gietijzeren braadpan, ovenschaal en de grillpan. Maar ik vond die eigenlijk wel oké en niet echt enorm die stijl representeren. Beetje zo van ‘’ ja het is een gietijzeren pan, zoals allemaal, alleen dan van Smeg ‘’ De bestekhouder en blender die ook bij de spaaractie zaten heb ik dan weer bewust gekozen om die niet te nemen.

1 like

Ok, heb je een voorbeeld van een fijne dagcrème met spf erin?

Ik vind die ik hierboven gepost heb, erg fijn. Die van CeraVe.

1 like

Ik gebruik altijd die van Kiehls met spf 50 icm met hun andere cremes en serums.

1 like

Ik dacht altijd dat een dagcrème met spf niet genoeg bescherming biedt. Of is dat een mythe?

2 likes

Doe jij dit?

• Nee ik tel alles gewoon uit m’n hoofd
  • Ja ik kruis die vakjes op de achterkant aan

0 stemmers

Vind jij de partner van je broer/zus leuk?

• Ja leuk
  • Mwah wel ok
  • Nee verschrikkelijk
  • De ene is leuk, de ander totaal niet

0 stemmers

4 likes

Ik heb wel 2-3 jaar moeten wennen aan de partner van mn broer en begreep ook niet wat hij in haar zag :joy:, maar dat kwam ook doordat hij 10+ jaar samen met zijn ex waar ik dol op ben was en mee ben opgegroeid, en dat ging niet leuk uit door zijn toedoen; en zn nieuwe partner (inmiddels vrouw) is echt een heel aanwezig, impulsief type met haar hart op haar tong, zegt vaak ongenuanceerde dingen etc en dat vond ik eerst heel moeilijk. Maar inmiddels hou ik veel van haar en waardeer ik haar persoonlijkheid heel erg! En eigenlijk alle (ex-)partners van m’n broer zorg(d) ervoor dat ik een band met m’n broer heb/houd :sweat_smile:

2 likes

Ok maar die van Biodermal is toch ook een dagcrème met spf erin. En die van Karl ook?

Alle spf specifiek voor je gezicht is toch een dagcrème met spf erin?

2 likes