Slapen jullie ook slechter als jullie ongesteld moeten worden?
- Ja, ik slaap dan korter/kan niet in slaap vallen etc
- Nee, geen last van
- Nooit gemerkt
- Ik word niet ongesteld
0 stemmers
Slapen jullie ook slechter als jullie ongesteld moeten worden?
0 stemmers
Meestal kan ik niet in slaap vallen van de pijn
Ik slaap als ik ongesteld ben juist makkelijk 10-12 uur terwijl ik normaal na 7 uur slaap klaarwakker ben. Ik val als ik ongesteld ben ook geregeld in slaap voor de tv etc., terwijl dat normaliter niet gebeurt.
Je moet een kind noemen naar een maand. Welke naam vind je het mooist als naam?
0 stemmers
Als je over jezelf hoort: âze is niet op haar mondje gevallenâ, hoe vat je dit dan op?
0 stemmers
Het spreekwoord is âZe is niet op haar mondje gevallenâ. Daardoor vat ik het wel negatief op.
Nee zeker niet, maar ik zou het zo wel opvatten. Ook door dat laatste âze praat veelâ. Vooral omdat ik zelf niet heel erg op de voorgrond ben en dat ook niet wil zijn.
Dat is exact waarom ik dit negatief zou opvatten. Door het woord âmondjeâ
Hmm, nu je dat zo zegt inderdaad
~factor 10 verschil inderdaad
In dit geval was de tweede zin dat hij bang was dat ik mijn mannelijke collega verbaal omver zou blazen (wel met een korrel zout hoor), dus vandaar dat ik ook niet helemaal wist hoe ik het moet opvatten. Ik neig eigenlijk zelf naar positief.
Ik twijfel, ligt er aan in welke context of door wie het gezegd wordt. Heb het idee dat mensen het ook wel gebruiken om te zeggen dat iemand grofgebekt is, als het goed gebruikt wordt klinkt het eigenlijk wel positief.
Stress is de enige drijfveer in Mn leven, als er geen stress is doe ik niks. Maar ik raak eigenlijk ook nooit in paniek, dus ik heb bijna nooit stress.
Ah ik vind dit zo walgelijk hè.
Op YouTube heb je ook zoveel dateguruâs die stellen van âDIT is waarmee je een man GEK maakt!â, âZO hou je hem geĂŻnteresseerdâ etc. Ik bedoel, niks mis met beetje aan jezelf werken als je moeite hebt om persoonlijke relaties aan te gaan/te behouden, maar het heeft zoân sekstistische ondertoon en gaat er vanuit dat het aan het vrouwtje ligt die te eager/wanhopig is etc.
Wat is er gebeurd met een relatie vinden gebaseerd op compatibiliteit?
Same, ik laat alles liggen tot het over 5 minuten klaar moet zijn en dan word ik super efficiĂŤnt en is mân werk kwalitatief het beste.
Ik had een exdate die dat altijd âmonkeybrainâ noemde.
Er een schattige naam aangeven maakt het niet minder schmutzig schat
Hmm vind dit wel lastig invullen. Want wat is ĂŠcht stress? Bij sommige dingen hierboven ben ik vaak wel zenuwachtig maar dat is niet per se stress toch? Denk dat bijna iedereen bijvoorbeeld wel zenuwachtig is tijdens een sollicitatiegesprek. Stress zie ik meer als een langdurig iets.
Ik ben voor heel veel dingen zenuwachtig, maar vooral als het gaat over presteren in sociale context heb ik echt stress (presenteren, sollicitaties, examens, âŚ) (ik heb ook extreme faalangst). En ik had ook heel veel stress toen ik mân omgeving en mân werk wilde vertellen dat ik op wereldreis ging (best bizar en onverwachts dat ik daar zo extreem veel zenuwen voor had, want voor de reis zelf had ik amper zenuwen).
En ik heb een bepaalde mate van stress nodig om productief te zijn, maar bij te veel stress blokkeer ik en vlucht ik vanaf mân verantwoordelijkheden. Het is echt een hele fijne lijn.
Ja, dit! En ongezond eten/snacken, slecht voor mezelf zorgen, veel tijd verliezen met domme dingen (= ontwijken).
Dagje wellness en anders gewoon een uur in het donker met een kaarsje aan onder een warme douche zitten met een fles vruchtensap.
Oh voor mij is het echt andersom, maar ik heb ook niet echt grote angsten zoals sommige andere mensen hebben dus dat maakt wel uit denk ik.
Als ik ergens bang voor ben dan weet ik vaak dat het irrationeel is en dat ik het dus wel gewoon moet doen (âmân angsten overwinnenâ) bijv. bij presentaties of iemand bellen. Maar als ik echt stress heb dan loop ik helemaal vast. Dan word mân lichaam letterlijk stijf en verlies ik al het overzicht en kan ik alleen maar in paniek zijn.
Ik ga morgen paascupcakes bakken, maar welke kleur botercrème moet ik gaan gebruiken? Ik twijfel zo
0 stemmers