Stel je persoonlijke vraag #6

En we gaan weer verder!

Hij hield tenminste wel zijn administratie goed bij.

18 likes

Ik was aan het reageren op @flwhrs en toen was het topic vol.

Het is toch niet gek dat op de tweede poll minder reageren, de eerste persoon die wel haar mening laat doorschemeren wordt gelijk op de vingers getikt.

Maar waarom zou het ĂĽberhaupt erg zijn als iemand veel bedpartners heeft gehad? Waarom moet daarop worden neergekeken? Wat is er verkeerd aan?

5 likes

Maar hoe dan??? En hoe kan je na 400 alles nog zo netjes bijhouden???

Als je dit niet als beroep doet natuurlijk.

Viel toch wel mee?

Gelijk opschrijven als je het gedaan hebt hahah? Geen idee

1 like

Ik heb een vriendin en die heeft vaak seks gehad omdat ze geen nee durfde te zeggen en zich verplicht voelde.

Ze is begin 20 en zit al op 40+. Ik vind haar geen slet(wie wel ;)) maar ik vind het wel triets om te horen dat ze zoveel partners heeft gehad wetende dat ze een groot deel niet had willen hebben… :frowning:

1 like

Dedication.

@speedofsound was hij toevallig boekhouder?
Stond het op chronologische of alfabetische volgorde?

5 likes

@voortaan Beide. Ik vind 400 bedpartners een enorme afknapper. Iedereen moet zelf weten wat ze doen, maar ik hoef niet nummer 400 te zijn, daar vind ik seks zelf te speciaal voor.

@Sjern laten we zeggen dat hij er een soort beroep van had gemaakt. Hij werkte in de horeca en nam dus kennelijk ieders avond wel 1 of meerdere meiden mee naar huis.

4 likes

Ja maar zelfs na nummer 200 nog? Ik deed dit vroeger met dates, inclusief of ze van Tinder kwamen, afkomst en of het eindigde in seks🙄. Toen ik de 30 bereikte was ik er wel klaar mee

1 like

Hahaha, nee absoluut niet. Weet ook niet waar hij het talent vandaan haalde.

2 likes

Ik vind 400 eigenlijk wel getuigen van logistieke skills, ik zit helemaal te puzzelen hoe vaak je dan weer iemand moet versieren, hoe veel dates je gemiddeld hebt, Hoelang je er over doet, doe je het dan altijd maar 1x bij elkaar?

Ik laat Mn sims wel eens rondneuken (hahaha dit is zo triest, “mijn digitale alterego heeft wel veel seks”) maar dat vind ik altijd zo godvergeten veel moeite kosten, laat staan in het echte leven waar je moet dealen met emoties en je niet op iemand klikt en zegt “woohooen in bed” en dan achter elkaar de slaapkamer inloopt.

51 likes

Ja, en daarnaast kan het met al die verschillende mensen toch nooit altijd leuk zijn. En daar zit dan zooo veel tijd in.

1 like

Ja en vaak wordt het ook leuker als het get vaker met 1 iemand doet!

Nu vraag ik me af of hij door al die verschillende mensen nou ook heel goed was :thinking:

Neuh.

6 likes

Ik kan het me niet voorstellen. Het is een beetje als van 400 boeken de eerste bladzijde lezen ipv een ervan in z’n geheel: er blijft je weinig van bij :woman_shrugging:t2:

4 likes

Mijn werk zoekt echt 20 nieuwe collega’s en ik heb jullie hulp nodig

Hoe zoek en vind je het liefst een baan?

  • Vacaturesite
  • Social Media
  • Aangesproken worden op straat
  • Flyers op openbare plekken
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Zou jij het vervelend vinden om op straat aangesproken te worden door een werver/recruiter?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Zou je naar een borrel gaan van een potentiële werkgever om het bedrijf beter te leren kennen? Borrel zou dan plaatsvinden in de avond

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Is er nu iemand uit jouw directe omgeving zwanger ?

  • Ja
  • Nee
  • Ikzelluuff :sunglasses:

0 stemmers

Borrel zou ik alleen doen als het moeilijk is om een baan in een specifiek vakgebied te krijgen, dus als het noodzakelijk is om te netwerken of om zo het bedrijf een beetje binnen te komen.
(Ik ben dus heel blij dat dat in mijn sector niet nodig is haha).

2 likes