Stel je persoonlijke vraag #6

Laat jij minimaal 2x per jaar

• Een manicure doen
  • Pedicure
  • Massage
  • Je haar knippen
  • Je haar verven
  • Je haar opsteken / blow dryen
  • Je wenkbrauwen verven
  • Je wimpers verven
  • Je bikinilijf waxen
  • Je lip waxen
  • Je armen waxen
  • Je benen waxen
  • Oksels waxen
  • Een facial
  • Onder de zonnebank
  • Lipfillers
  • Botox tegen rimpels
  • Geen van bovenstaande

0 stemmers

Ik was het zelf dus geen gekkie (tenzij ik mijn kind dus heb verzonnen :thinking:)

Wow ja ik ook! Was echt een drama toen, altijd op vrijdag en zaterdag werken vanaf 17:00 tot het feest was afgelopen, en dan nog tot 4/5 uur in de nacht opruimen en schoonmaken of een koffietafel indekken voor zondagochtend. Ik ben toen zelfs begonnen met roken omdat ik anders niet echt pauze had. Ik vond het echt zwaar en realiseerde me helemaal niet dat ik eigenlijk niet tot zo laat mocht werken / zo lang zonder pauze mocht werken…

ah wat heftig dat je daarom zelfs bent begonnen met roken! ja, ik vond het ook echt heel zwaar en ik heb mede daardoor heel veel respect gekregen voor mensen die in de horeca werken

Inderdaad, ben er gelukkig wel direct mee gestopt toen ik stopte met werken daar. En ja dat heb ik ook echt, ik ben altijd extra vriendelijk en zoveel jaren later denk ik nog steeds bij elke horecagelegenheid waar ik ben: ik ben zo blij dat ik hier vanaf ben haha.

Waar is vuile bitch? Cultuurbarbaar.

Jij post te weinig om die in leven te houden schat.

Vooruit dan… Je favoriete troll uitspraak:

• Vuile bitch!
  • Wil je nu een sticker ofzo?
  • Ik weet oprecht niet wie … is.

0 stemmers

Shit, in mijn andere poll met favo forumuitspraak “FUCK YOU ALL AND DIE” vergeten.

“Ik vind de sfeer hier zo slecht dus ik ga weg”

Fangirl23

Fangirl23, Suikertje, Trollercoasters… Legends! Hoewel ik me van Trollercoasters geen uitspraak kon herinneren, helaasch.

Die was toch niet van een troll? Maar van een best bekende fotummer? (Al ben ik serieus vergeten wie dat was)

Nee, daarom ook mijn vorige poll. Met algemene favo uitspraak. Was Agent P trouwens.

Oh, ik herken het stijltje wel uit die tijd, maar wel van specifieke mensen: niet erg hippe vaders, ICT-mensen, gabbers… Wel natuurlijk zonder de gekke kleurcombinaties en panterprintjes.

Maak jij een scheiding in je haar?

• Altijd
  • Meestal
  • Soms
  • Nooit

0 stemmers

Mijn haar valt altijd vanzelf in een scheiding? Ik doe hier nooit bewust iets aan, maar hij ligt wel altijd op dezelfde plek

Is het dan ook echt recht?

Ik schud regelmatig mijn haar uit op de kop, dan zwaai ik het weet terug en zie ik hoe het valt, maar dat is niet echt recht. Ik keek laatst om me heen en alle vrouwen hadden echt een kaarsrechte scheiding, dus dat moet wel bewust gedaan worden. Ik vroeg me af of ik ook hier de uitzondering was.
Ik heb wel krullen dus het ziet er sowieso rommelig uit.

Mijn haar valt automatisch in een vrij rechte scheiding! Maar goed ook, ik ben echt te lui om dat elke dag te doen.

Ik heb automatisch een kaarsrechte scheiding. Heb dus ook wel gestemd op ja, maar doe het niet zelf ofzo eigenlijk nu ik erover nadenk.
Ik borstel mn haar nat naar achteren, dan schud ik het ondersteboven uit en als ik mn haar dan weer rechtop gooi zit er een kaarsrechte scheiding in, tikje rechts van het midden.