Stel je persoonlijke vraag #6

Zijn dit bananenschuimpjes of van die zachtere banaantjes met suiker aan de buitenkant? Ik weet niet of iemand weet wat ik bedoel haha maar daar zit verschil in, vond de schuimpjes veel lekkerder vroeger

Met suiker :smile:

Oké dan blijft mijn stem bij de perziken :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb mijn tanden in het verleden gebleekt maar op dit moment ben ik er te lui voor. :grimacing: Heb ook het idee dat het echt superslecht is dus ik weet nog niet zeker of ik het weer ga doen. Als iemand vragen heeft over de strips: vraag maar raak

Welke strips gebruik je? En hoe lang heeft het effect?

Met aliexpress setjes :no_mouth:

Zitten ze nog allemaal in je mond?

Ja maar ze zijn wel een tijdje echt mega mega gevoelig geweest. En dat na 1 keer 20 minuten dus had niet eens resultaat qua kleur :triumph:

Ja, eigenlijk wel. Had net zoals @flwhrs meer verwacht dat meer mensen er eerder neutraal in zouden staan, dan het gelijk onaantrekkelijk vinden.

Crest Whitestrips en zo’n 2 jaar ongeveer. Maar dat laatste is vooral afhankelijk van wat je eet/drinkt, of je rookt etc.

Ik vind dat een lastige inderdaad. Hoe slecht is dat nou precies. Je doet tenslotte toch iets met je tanden. Zelfs als het via de tandarts is. Maar mega bummer dat mijn tanden met de jaren geler worden. Ze zijn verder gewoon ‘gezond’. Had mijn vader blijkbaar ook :woman_shrugging:t4:

Ik ben soms zo makkelijk te beïnvloeden.

Ja klopt, volgens mijn tandarts is het voor een groot gedeelte aanleg. Kun je poetsen en flossen tot je een ons weegt dus

Die van mij zijn gelig en ik drink geen koffie/thee/niet roken en geen zoete meuk drinken. :’) Thnx familie :’(

Ik heb nu op de perziken gestemd, maar eigenlijk wilde ik op deze dingen stemmen:

image

of deze

image

Dus ik doe gewoon alsof deze opties er bij stonden.

Ik heb niet eens gestemd omdat deze 2 er niet bij stonden haha (en dat terwijl ik ze in de discussie voor de poll kwam nog benoemde… :face_with_raised_eyebrow::stuck_out_tongue_winking_eye:)

Blijft zo lekker in je kiezen plakken

Iew deze vind ik echt het allervieste. Wij zouden geen vrienden kunnen zijn (of juist wel :stuck_out_tongue: ).

Nagellak, oogpotlood/eyeliner, soms oogschaduw en een enkele keer donkerrode lippenstift. Nu moet ik zeggen dat hij ook weer niet zo heel vaak make-up droeg hoor.

Maar hebben jullie met crest whitestrips ook niet dat je tanden gevoelig worden? Ik heb ze jaaaaren terug een paar keer gebruikt maar had toen al redelijk snel het idee dat ze heel gevoelig werden