Ik voelde me niet echt welkom in Sicilië. Wel altijd leuke ervaringen gehad in Cyprus (daar kan je aan de verkeerde kant van de straat rijden en dan zijn mensen nog aardig 🥹)
Ja, dit kan ook de andere kant op werken, want ik ben in 2 maanden china miss 5 keer met mensen op de foto geweest. Er was een Nederlans meisje op mijn taalschool en die had blond haar (maar wel peper en zout, dus saai) en die zei dat ze op sommige dagen wel 30x werd gevraagd.
Ik heb bruin haar, maar ben wel 1.82, maar ik voel me hierdoor heel doorsnee ![]()
Hoe angstig ben jij in het algemeen? Wat je veel of weinig vindt mag je zelf bepalen.
- Extreem
- Heel
- Een beetje
- Niet echt
- Helemaal niet
- Nooit of zeer zelden
0 stemmers
Ben je angstiger geworden met de jaren?
- Ja
- Nee
- Juist minder
0 stemmers
Ben jij hoogtevreesder geworden met de jaren?
- Was ik al maximaal
- Ja
- Nee gelijk
0 stemmers
Je weet dat je daar sowieso aan de verkeerde kant moet rijden hè.
@Zemraluani nou ik wil zeggen van redelijk gelijk maar ik heb laatst wel voor het eerst de hele Domtoren beklommen (die keer met de lift telt niet), normaal bleef ik hangen op het stuk voor de laatste spiraaltrap en nu toch gedaan. Wel spijt toen ik eenmaal boven was want ik ben vooral bang bij naar het beneden lopen.
Ik ben er nooit geweest… Waarom willen zoveel mensen daar met je op de foto? Wat hebben ze daar aan/wat doen ze met die foto?
Omdat mijn hele Twitter deze discussie is
Ijskoffie (dus met ijsklontjes erin, doorzichtige flimsy beker, met een rietje en een beetje zo’n natte buitenkant omdat het koud is) meenemen tijdens een sollicitatiegesprek?
- Is normaal
- Is niet normaal
0 stemmers
Zou jij dat doen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Is het ableist om mensen geen ijskoffie te laten meebrengen naar sollicitatiegesprekken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
waarom zou dit ableist zijn…? kan niks bedenken
Het is ook anti feministisch en een teken van White Supremacy volgens Amerikaanse Gen Zers
Edit: denk dat de mensen die hier op ableist stemmen een grap maken en het niet menen
omg dit is echt die you people cant do anything tweet sorry k haat whataboutism
ja er is vast wel een reden te bedenken waarin het kan maar gemiddeld niet??? doe dextro in je tas en/of zeg ‘ik heb diabetes dus soms wil ik suiker’ en KLAAR