Stel je persoonlijke vraag #60

Dit topic is een vervolg op Stel je persoonlijke vraag #59 - #5202 door Zemraluani.

Eerdere topics:

@Shaaar door jouw bericht denk ik nu weer aan willemijn die zogenaamd helemaal los ging met kleuren die zo flets waren dat je het amper zag hahaha wacht k ga die video zoeken

Willemijn on Instagram: "En dan te bedenken dat ik bij het begin van de bouw nog een compleet neutraal, wit en beige moodboard had! 😬 Well, that escalated quickly! De schilder is na een paar dagen renovliezen, deze week druk bezig met alle muren verven. Toen ik vanmiddag kwam spieken zat elke kamer boven in de kleur en ik werd er zĂł blij van! Heel blij dat ik toch geswitcht ben. De kleuren op een rijtje (allemaal van Farrow & Ball): Drop Cloth, Skylight, Ball Green, Setting Plaster. Al het houtwerk, zoals de deuren en kozijnen, gaan we zelf schilderen de komende tijd (lees: maanden 😜), dus ik heb gelukkig nog even om te beslissen welke kleuren dat worden. Maar één ding is zeker: antraciet en grijs blijft het niet! En ook de gordijnen, meubels en accessoires gaan nog meer kleur toevoegen aan de kamers. Ohhh wat een geweldig proces dit! 😍 #bouwvlog #bouwupdate #nieuwbouw #schuurwonig #vankaveltotdroomhuis" het is elke x nog erger dan ik me herinner hahahhaha ik ga stuk

3 likes

Ik kwam dit laatst tegen

Ik dacht echt dat het fake was :sweat_smile:

1 like

Dit is een parodie toch :rofl::rofl::rofl:

1 like

Bonnie is echt queeeeen van uitmelken en teringlange verbouwvlogs maken. Ik dacht leuk, mooi huis ik ga de vlogs kijken maar letterlijk alleen stalen kiezen en schilderen voor 30 min.

1 like

En vervolgens is het de hele vlog over een fucking wittint gegaan??!

5 likes

Nou dit, laat me je verbouwing zien als je echt vette dingen gaat doen, maar als dit het wordt wil ik een waarschuwing vooraf.

3 likes

In mijn ogen kan iedereen dit, maar dat schijnt niet zo te zijn. Kan jij dit?

IMG_1243

Dus je palmen plat op je schouders leggen

• Ja duh
  • Nee ik kan dat niet

0 stemmers

En kan je deze :pray:t3: achter je rug? Dus een bidhouding met je handen, palmen naar elkaar toe en tegen je rug aanhouden?

• Eh ja
  • Nee

0 stemmers

Allebei nettttt niet

5 likes

Je schijnt deze dingen alleen te kunnen als je hypermobiel bent maar dat geloof ik dus niet omdat ik denk dat bijna iedereen het wel kan of bijna kan.

1 like

Ik ben echt verbaasd dat zoveel mensen dit kunnen hoor! Ik kom wel in de buurt maar krijg m’n handen niet helemaal plat op m’n schouders of op elkaar achter m’n rug en ik ben behoorlijk mobiel ook

haha hoe kom je hierbij als je dit niet kan en 70+% wel?

1 like

Wil je een rijstwafel ? (Niet per se nu, in het algemeen)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En een eierkoek?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En een snelle Jelle?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En een sultana?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Ik was laatst op een borrel en iemand had die sultana hartig als toastje. Dat was wel lekker. Maar die gore saaie rozijnenkoeken, hell no

1 like

Is dit echt? Ik kan dit maar ik denk echt elke week dat ik iets heb door het internet :sweat_smile:

1 like

Hahahah ja fair dit staat er een beetje raar, maar ik kan wel een spagaat en heel makkelijk met gestrekte benen met m’n handen plat op de grond enzo. Dus het is niet alsof ik heel stijf ben verder.

2 likes

Ik heb echt zieke hypermobiliteit maar ik kan dit ook allebei niet :joy:

1 like

Ja, dat kan ik ook heel makkelijk. Maar ik heb gewoon korte benen en lange armen.

Oh nee ik heb echt mega korte armen haha dus dat is het niet bij mij

Oh ik heb een positieve aapfactor dus dat helpt