Mensen, dit is de kroonprins van Denemarken à trois quarts:
fuck, Marry, kill: Chris editie
ja huilen Chris pine doet niet mee, ik vind m niks
De Chris’s:
Hemsworth
Pratt

Evans
Wie fuck je?
- Hemsworth
- Pratt
- Evans
0 stemmers
Wie marry je?
- Hemsworth
- Pratt
- Evans
0 stemmers
Wie kill je?
- Hemsworth
- Pratt
- Evans
0 stemmers
Ja volgens mij mag je het huwelijk gewoon consumeren hoor, heb Denemarken voor huwelijk gekozen omdat dat geen kroonprins is maar ik wil hem best doen
Ja godver ik wil alles met Chris Evans doen 
Toppie!
Misschien moet ik verkassen naar het impopulaire meningen topic, want de heer Hemsworth doet mij helemaal niets. De andere Chrissen zijn meer dan welkom trouwens!
Kan ik een moderator bannen?
Nee jij moet meer polls maken
De favoriet van mijn oma die haar al heel lang hielp was op de crematie, vonden wij als familie heel fijn.
fuck, Marry, kill: mannen met een hoofd als een paasei

Herman den Blijker
Gaston “goooooooeieavond” starreveld

Michael van Gerwen
Wie fuck je?
- Herman
- Gaston
- Michael
0 stemmers
Wie marry je?
- Herman
- Gaston
- Michael
0 stemmers
Wie kill je?
- Herman
- Gaston
- Michael
0 stemmers
ZO WERKT HET SPELLETJE NIET 

waarom is gaston opeens fuckable mensen
Zowel van Suske en Wiske als uit de bijbel. Maar wel eerst van S&W (prioriteiten in mijn opvoeding waren duidelijk
), dus daarop gestemd.
Ik denk oprecht dat Gaston klaarkomt en dan “goeeeeeeeeeeeieavond” roept
Enige reden voor mij om te trouwen met Michael is omdat ie 8,5 miljoen vermogen heeft
als je dan toch moet kiezen…
Voor zijn dirtytalk
Dit soort jasje?

Ah haha ik kan echt niet kiezen hoor. Ik ben plat onder deze 3 mannen
Denk dat Herman ook wel wat te besteden heeft, en zijn hoofd is tenminste een gewoon paasei ipv een ondersteboven paasei 
Als de familie dat goed vindt, zeker gewenst! 2 lievelingsverzorgers van mijn oma waren bij de crematie. Ze hadden zelfs een mooie brief speciaal aan mij geschreven over dingen die mijn (zeer demente) oma wel eens over mij zei in een helder moment inclusief een foto van haar in een lijstje. Dat was echt mijn grootste ugly cry moment sinds mijn geboorte.