Stel je persoonlijke vraag #7

Hoeveel zin heb jij in dit nieuwe topic?

  • Veel!
  • Mwah beetje…
  • Niet. Geef mij ban.

0 stemmers

1 like

Mijn moeder was echt een sprietje, dus ik krijg haar jurk niet dicht, maar hij hangt hier wel in de kast. Het is een zwarte kanten jurk.

2 likes

Om even op de laatste poll in het vorige topic in te gaan: mijn moeders trouwoutfit (was geen standaard trouwjurk) zat in mijn verkleedkist :smiley:

7 likes

Ik doe de poll wel even opnieuw hier!

Heb jij wel eens je moeders trouwjurk aangetrokken?

  • Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

De onderjurk van mijn moeders trouwjurk zat ook in onze verkleedkist. Het was dus gewoon een witte lange jurk, maar wij vonden die altijd het mooist en er werd om gevochten hahaha

2 likes

Naar aanleiding van de bruiloft van mijn zus hebben we hier allemaal eens moeten een rondje lopen in mijn moeder haar trouwjurk :sweat_smile:

1 like

Mijn moeder heeft geen trouwjurk :slightly_frowning_face:. Niet dat ik hem ubh aan zou kunnen, we hebben echt een totaal ander figuur.

1 like

Mijn Moeder is getrouwd in een soort vaal blauw tafelkleed met schoudervullingen en een kraag in contrasterend paars, dat hopelijk daarna in een zak naar Afrika is gegooid, Dus nee.

(Het waren de jaren 80, mode was dubieus)

27 likes

Mijn moeder had van haar trouwjurk de bekleding van onze wieg gemaakt. Lillek

26 likes

Ik heb geen idee, maar ik denk het wel. Wel haar trouwschoenen, die zaten in de verkleedkist

Omg:’). Ik denk dat ik precies weet wat je bedoelt. Mijn moeder had wel een witte jurk, de mouwen waren lang en helemaal van kant en zaten vast aan de taille. Als ze haar armen strekte leek het alsof ze een engel was zegmaar. Echt afgrijselijk.

1 like

Ja laatst een keer en toen vielen er 2 knoopjes af omdat ik blijkbaar toch een stukje breder ben dan haar :joy:

1 like

Niet body shamen, ook al is het het lichaam van je moeder. Niemand wil een sprietje genoemd worden.

1 like

Ach hou op zeg.

60 likes

Vergeet jij ook altijd om nieuwe topics direct te volgen?

  • Nee, ik klik altijd gelijk op volgen
  • Ik lees het nieuwe topic vaak pas als er al veel geschreven is. Tegen de tijd dat ik het topic heb door gelezen volg ik het automatisch al
  • Ja, maar ik heb het snel door en volg het dan alsnog
  • Ja en soms ‘vergeet’ ik het topic dan ook even (voor een paar uur, dagen, langer)

0 stemmers

Nou, nee. Echt een arelaxte opmerking die mij persoonlijk raakt. Of je dat nu terecht vindt of niet.

1 like

Ik volg alles automatisch

#professioneelforummer

13 likes

Je hebt dus geen enkel blauw bolletje, met het aantal reacties, naast een topic staan?

Mijne ook.
Met een zwangerschapsbroek, want ik was er al bij.
Dus… ergens… heb ik hem eigenlijk wel een beetje aangehad, als foetus.

44 likes

@Jumpsuit, aan de ene kant had het inderdaad op dat moment veel consequenties maar nu is ze gewoon net als ieder ander want er zijn blijkbaar heel veel mensen die met 1 nier leven. Ze staat verder ook niet meer onder controle oid

1 like