oh die zien er echt lekker uit vooral met dat perfecte plastic eitje
Soms eet ik ze op de soep manier, maar vaak maak ik ze in de pan met extra ketjap en ui en soms nog doperwten en extra sambal of mangochutney. Lekkerrrr. Zin in nu
Wat is je favoriete noodle merk?
- Yum yum
- Indomie
- Conimex
- Good noodles
- Nissin
- Mama
- Saimin
- Anders
0 stemmers
En gooi je er wat door?
-
- Ei
-
- Ketjap
-
- Ui
-
- Boter
-
- Kaas
-
- Anders!
0 stemmers
In de deksel zitten gaatjes zodat je ze een beetje af kunt gieten, dus makkelijk om mee te nemen naar school enz
Ik heb die Unox noodles een tijd gegeten als lunch/avondeten toen ik heel slecht in mān vel zat, dus ik voel me instant down als ik die dingen ruikš¤£
Wat van onderstaande lijstje zou je eten als je een gezonde lunch moest kiezen? (Als vega(n) bent dan gewoon die versie)
- Een wrap met roomkaas, kipfilet en groentes
- Volkoren crackers met gekookt ei
- Magere kwark met havermout, lijnzaad en fruit
- Bruine pistolet met roomkaas, avocado en tomaat
0 stemmers
Ik kies de wrap, maar dan wel een plantaardige variant hiervan!
(Er staat helemaal geen optie zonder dierlijke producten in je lijstje )
Ik heb dit dus net op.
Met simply v roomkaas, die chicken free slices van quorn en gegrilde courgette. Zo lekker.
Je vegan roomkaas kan ook toch? Staat er niet in omdat ik niet vegan ben dus niet bij stil gestaan
lust jij:
- filet amƩricain
- ossenworst
- zoute haring
- leverworst
- leverpastei
- bloedworst
- carpaccio
- rauwe vis zoals bij sushi
0 stemmers
en dan echt lusten, niet dat je het niet eet omdat je vegan bent!
Ik associeer roomkaas niet met een gezonde lunch :p. Wel een lekkere lunch hahahaha maar niet per se gezond. Hoewel alles relatief is ofc, maar zoān pistolet roomkaas van la place (HEERLAK) is denk ik echt 60000 kcal want heel bakje roomkaas
Jaloers!
Hahaha ik vind die broodjes juist niet te nassen omdat er zóveel roomkaas op zit. Ik smeer altijd gewoon een dun laagješ
Die geur van bloedworst
Ik moet daarbij altijd aan mijn vader denken. Gingen we op vakantie naar zijn thuisland, en een van de eerste dingen die hij daar deed was bloedworst halen bij iemand die het uit de fucking achterbak van zijn auto verkocht Bijna 15 jaar geleden en nog steeds een trauma.
Best een geruststellende uitkomst
Edit, toen ik dit zei was het 94-6
Nee die van mij zijn dan alleen door mensen met onderbroek gepast. Ja.
Ook precies de reden om zelf wel altijd een onderbroek aan te houden.
Maar ik draag Mn eigen spijkerbroeken ook niet zonder ondergoed dus ik heb ook geen behoefte om dat in een gemeenschappelijke broek te proberen.
Zie! Het wijkt af
cupmaat zegt alleen niet zo veel! Ik heb cup c⦠maar wel 65c dus het klinkt veel groter dan het is. En ik zou op zich best grotere borsten willen, maar dan eerder een 75c en niet zozeer een 65E/F. Wat kan ik dan het best kiezen?
Ik draag een 70E maar ik heb echt geen grote borsten, gewoon in verhouding met mijn lijf vind ik zelf. Het klinkt wel heel groot.