Misschien was Essie zo gek nog niet met haar crush op Peter R. de Vries

Misschien was Essie zo gek nog niet met haar crush op Peter R. de Vries

De reden dat ik geen schoenen aan heb ik huis is omdat sloffen of slippers lekkerder zitten en niet om het huis schoon te houden. Net zoals ik meestal in joggingsbroek loop thuis.
Vind hem niet aantrekkelijk én ben het niet eens met zijn kijk op de wereld.
Alexa, Speel âBuma in Mn zakâ.
Is FETUS wel meerderjarig? Want ik walg van langhaarharry maar ik verkies dat wel boven pedofilie zeg maar.
Nee toch??!
Als dat zo is moet ik even wat antwoorden gaan herzien
my whole life is a lie 
Ik ga verhuizen 
HIER op FF hebben we gewoon seks met wie we trouwen, dit is geen Viva forum.
Met zowel Marry als fuck heb je seks, maar fuck is eenmalig en die hoef je dus nooit meer te zien (en je mag het ontkennen) en Marry fuck je op regelmatige basis en je moet ermee kunnen leven en iedereen weet ervan.
Bootje varen! 
Edit: Oh oeps dat valt onder een festival/feest in de stad?
Ik vind Paddington beer Poetin heel schattig klinken 
âPoetin met een dier stijlâ sorry ik krijg geen lucht meer van het lachen 
Twee vragen:
Hij heeft een puppy ja, zover volg ik 
Nee maar iedereen heeft wel zoân darkside crush haha
Ik vind het zelf soms wel vervelend om bij anderen mijn schoenen uit te doen als ze bijv huisdieren hebben. Ik wil geen haren aan mân sokken hebben, ik vind dat vies en ik vind het ook niet prettig om daar dan sloffen te dragen die elke gast draagt, geef me dan maar plastic zakjes om mân voeten ofzo.
Eerst de klusjes, daarna extra genieten van je dutje!
Haha thanks. Ik vind het eigenlijk ook best stom en ben al overtuigd dus weg issie 
Ah joh maar er zijn ook zo veel dingen die je kan doen. Je kan er ook niet alles in zetten natuurlijk
Hebben jullie ook dat als een member op dit forum haar profielfoto aanpast, je echt weer moet wennen aan wie diegene is? Ik mis bijvoorbeeld de foto van chef Robert bij @anon39978576 . Ik ga nu overigens door de mand als zij die foto niet had, hahaha!
0 stemmers