Stel je persoonlijke vraag #7

Maar ik wil het gewoon heel graag!!!

Nee ik veranderde van gedachte want ik vind Seegers aantrekkelijker, dus dacht dan trouw ik hem. Maar hij is wel meer hardleers Christen en Buma is meer chill Christen, dus dan trouw ik toch maar met Buma want dat werkt beter.

En mooi dat iedereen Kees dood wil

10 likes

Ja mee eens.

Misschien was Essie zo gek nog niet met haar crush op Peter R. de Vries

afbeelding

6 likes

De reden dat ik geen schoenen aan heb ik huis is omdat sloffen of slippers lekkerder zitten en niet om het huis schoon te houden. Net zoals ik meestal in joggingsbroek loop thuis.

1 like

Vind hem niet aantrekkelijk én ben het niet eens met zijn kijk op de wereld.

Alexa, Speel ‘Buma in Mn zak’.

6 likes

Is FETUS wel meerderjarig? Want ik walg van langhaarharry maar ik verkies dat wel boven pedofilie zeg maar.

10 likes

21 likes

Nee toch??!

Als dat zo is moet ik even wat antwoorden gaan herzien

8 likes

my whole life is a lie :sob:

22 likes

Ik ga verhuizen :hot_face:

1 like

HIER op FF hebben we gewoon seks met wie we trouwen, dit is geen Viva forum.

Met zowel Marry als fuck heb je seks, maar fuck is eenmalig en die hoef je dus nooit meer te zien (en je mag het ontkennen) en Marry fuck je op regelmatige basis en je moet ermee kunnen leven en iedereen weet ervan.

52 likes

Bootje varen! :speedboat:
Edit: Oh oeps dat valt onder een festival/feest in de stad?

1 like

Ik vind Paddington beer Poetin heel schattig klinken :speak_no_evil:

7 likes

“Poetin met een dier stijl” sorry ik krijg geen lucht meer van het lachen :joy:

13 likes

Twee vragen:

• WAT
  • En waarom
3 likes

Hij heeft een puppy ja, zover volg ik :no_mouth:
Nee maar iedereen heeft wel zo’n darkside crush haha

2 likes

Ik vind het zelf soms wel vervelend om bij anderen mijn schoenen uit te doen als ze bijv huisdieren hebben. Ik wil geen haren aan m’n sokken hebben, ik vind dat vies en ik vind het ook niet prettig om daar dan sloffen te dragen die elke gast draagt, geef me dan maar plastic zakjes om m’n voeten ofzo.

1 like

Eerst de klusjes, daarna extra genieten van je dutje!

1 like

Haha thanks. Ik vind het eigenlijk ook best stom en ben al overtuigd dus weg issie :no_mouth: