Ik moet dinsdag van Schiphol naar huis en hoop op een wonder… treinen naar ams centraal en Sloterdijk schijnen wel te rijden maar schiet ik persoonlijk weinig mee op…
Hoelaat vlieg je? Als je voor 12u vliegt zou ik een hotel pakken, als je later vliegt zou ik je weg laten brengen en dan om 7u ofzo al vertrekken.€100 voor een hotel is veel, maar stressen is ook kut.
Hoe laat moet je vliegen?
Ik denk dat best veel mensen thuis gaan werken (of niet gaan werken) of gaan carpoolen. Denk dat het enigszins nog best mee gaat vallen met de drukte in ‘t verkeer
Als jij nu een pak van 4 cornetto’s kreeg in je favoriete smaak, hoe lang zou je daar mee kunnen doen als je ze allemaal alleen zou moeten opeten?
- Een dag
- Twee dagen
- Drie dagen
- Vier dagen
- 5 t/m 7 dagen
- 7 t/m 14 dagen
- Langer… (want ik lust/eet geen cornetto’s)
0 stemmers
Als je anders een hotel gaan pakken om je vlucht te halen, wat ik enorm zonde van je geld zou vinden, mag je me ook wel een pm sturen.
Snap ik! Maar als je 15:00 vliegt, moet je het ook wel redden als iemand je wil brengen als je op tijd weg gaat! En anders laten afzetten bij Sloterdijk of Lelylaan, dan ben je er ook in een paar minuten en dat ligt naast de snelweg, dus dan hoef je niet de Schipholafslag te nemen op de snelweg.
Misschien Blablacar?
De treinen naar schiphol rijden toch gewoon?
https://www.ad.nl/binnenland/verbod-op-staking-bij-schiphol-dinsdag-toch-grootste-ov-staking-in-tientallen-jaren~a8f36875/
Er rijdt een enkele pendeltrein tussen schiphol en amsterdam centraal, enkel en alleen om te voorkomen dat de hallen van schiphol uit hun voegen barsten van alle binnenstromende passagiers die geen kant op kunnen. Ik zou er zeker niet op rekenen dat je ‘gewoon’ naar schiphol kan met de trein.
Ik weet het alleen ongeveer omdat ik het vorige week toevallig heb uitgezocht
Ik weet het omdat het altijd hetzelfde is. Ingevroren porties pastasaus en ijsblokjes
Zoals
@Merel ah dan heb ik de pushmelding die ik kreeg verkeerd gelezen. Ik reis nooit door de weeks met de trein, dus van deze staking ben ik sowieso niet echt op de hoogte
Ja baby’s horen ook niet in de vriezer nee
Mijn naam is hetzelfde als de I Kissed A Girl zangeres, maar dan met een H tussen de T en Y. Sommige Nederlanders spreken mijn naam al op z’n Engels uit, maar dat gebeurt zelden. Corrigeren was dan ook geen probleem. Sinds ik een internationale studie heb gedaan weet ik dat mijn naam sowieso door buitenlanders op z’n Engels wordt uitgesproken en werd het gewoon te veel moeite om steeds te zeggen dat ik geen Keffie maar Keetie heet. Dus nu heet ik in alle andere landen dus maar Keffie
Liefst zonder smaakje, maar soms koop ik een flesje coca cola ginger in Duitsland en die is af en toe wel lekker.
Als ze baby zijn wel af en toe, dat lijkt me gewoon extreem schattig. Daarna zou ik er juist bewust op letten dat niet meer te doen.
Van baby’s tot kleuters is dat toch echt meeeega leuk. Maar zodra ze zelf kunnen kiezen mogen ze dat.