Stel je persoonlijke vraag #7

Dat heet toch een theeglas? Dus schaar ik het onder glas

4 likes

Idd dat heet een theeglas! Ik heb vrij grote want ik vind een standaard theeglas vrij klein. De buurvrouw van m’n ouders is echt een ontzettende thee fanaat, zelfs toen ik afgelopen zomer daar was met 35+ graden kreeg ik thee. :sleepy: In een ini mini Engels kopje. Wel schattig maar 2 slokken en het is op. Al was dat in dat geval wel in mijn voordeel haha.

Dit dus:
%24_84

8 likes

Beetje laat, maar goed.

Eurovisiesongfestival: wat heb jij gedaan vanaf het moment dat het heel spannend werd tussen Nederland en Zweden t/m de uitslag?

  • Slapen/ik keek niet
  • Juichen
  • Iemand vastpakken
  • Springen
  • Huilen
  • Iets stevig vasthouden
  • Repeterende bewegingen maken
  • Ogen dichthouden
  • Bidden
  • Slechts een korte kreet uitslaan (‘yes’ of ‘leuk’)
  • Neutraal/onberoerd toekijken
  • Iets kapot gooien
  • Voor Zweden zijn
  • Schelden
  • Gillen
  • Zweten
  • Flauwvallen of een andere sterke lichamelijke reactie
  • Ik was dronken, weet het niet meer precies

0 stemmers

Ik was nog niet echt dronken maar was druk bezig met een tequilashot dus heb het wel een beetje gemist haha

4 likes

Oh kut ik stem als enige op dat ik me niet inhou hahaha :broken_heart:

1 like

Ik was vooral heel zenuwachtig en wou met de ontknoping heel hard juichen en feesten maar het was overal zo stil en ik was alleen, volgens mij sliep de hele buurt al dus ik heb me ingehouden. Dus mijn vreugde en spanning heb ik tussen het zweten, huilen en repeterende bewegingen maken door vooral geuit in heel veel smileys op de app met andere mensen die aan het kijken waren.

3 likes

Schelden omdat ze het zo belachelijk lang liepen te rekken.

25 likes

Dit heb ik bij van die rechte mokken (zoals die die @Hinkje postte), vooral als ze een donkere kleur hebben vanbinnen. Ik vind dat model ook zo ongezellig. Maar volgens mij is dat hier een impopulaire mening want in dat mokkentopic stonden bijna alleen maar dit soort dingen.

3 likes

Oeps ik heb op mijn telefoon per ongeluk een antwoord aangevinkt. Kan ik dit nog ongedaan maken?

Heel cute, maar zulke kopjes doen me tegelijkertijd ook altijd aan professor Omber / Umbridge denken:

15 likes

hum hum

10 likes

Ik heb de uitslag niet gekeken ben pas later weer teruggeschakeld maar toen had ik een privé dance party in mijn kamer op slechte electronische muziek :wink:

Ik ook hoor! Ik was heel erg ongeliefd in mijn klas omdat ik altijd heel trots op Mn cijfers was en dat scandeerde. Ik weet nog dat een vriendin van mij een 3,2 had en ik een 9,6, dat heb ik wel even ingewreven (“ik heb LETTERLIJK drie keer zo hoog”.

Moet je maar geen 3 halen voor Handvaardigheid hoor

21 likes

Door alle mokposts moet ik denken aan het show je mok topic :slight_smile: dat was leuk. Ik ga nu zoeken of dit op ff ook bestaat of dat het samen met EGF (semi-)verdween.

Edit: tadaa Show je favoriete mok

3 likes

Ik doe het bij make-up wel altijd en ik probeer nu geen huidverzorging meer te kopen waarbij getest is op dieren maar ik vind het wel lastig soms, vooral omdat bedrijven hun ‘statement’ over dierproeven vaak zo misleidend neerzetten, vooral als ze zeggen het niet te doen maar hun producten wel verkopen in China

Aaah @Zemraluani rip jouw bobrossmok

Ja, ik vond dit vroeger vaker storend. De ouders van mijn vriend zijn even oud als mijn ouders (en wij schelen onderling 10 jaar). Echter zit er zo veel verschil qua mentaliteit tussen hen! Mijn schoonouders zijn al een stel bejaarden terwijl mijn ouders nooit stil zitten.

Moraal van het verhaal: het gaat erom hoe je in het leven staat!

1 like

Ik heb ‘anders’ gestemd. Ik zou heel graag volledig dierproefvrij willen gaan, maar ik heb een heel gevoelige huid en kan niet overal tegen. Mijn remover is bijv. op dieren getest, maar dat is de enige remover waar mijn huid normaal op reageert. Ik gebruik hierdoor al jaren echt alleen maar dezelfde make-up en reinigingsproducten.

Is het op jouw slaapkamer bloedheet?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik doe daar ook wel eens een latte in maar ben altijd bang dat dat glas gaat springen

1 like