Stel je persoonlijke vraag #7

Ik wil ze graag uit maar dat kan niet omdat iemand dan echt paranoia wordt. Nou zou je denken, heb jij toch schijt aan maar het is ongevoelig als ik dat doe. Wil het wel over een tijdje. Het merendeel in m’n applijst heeft het uit staan.

1 like

Ik weet van mijn zusje intieme seksdetails en zij van mij en het is altijd wel een beetje borderline ongemakkelijk maar toch kan ik het er met niemand zo open en eerlijk over hebben. Een foto uit het huis van iemand anders zou me echt niks doen haha.

8 likes

Welke tas moet ik kiezen? Ik wil hem voornamelijk gebruiken voor mijn werk. Ik neem elke dag mijn laptop, dopper, lunch, etc. mee.

Een rugtas lijkt me praktischer dragen, maar de shopper vind ik wat eleganter. Ik denk dat ik de shopper ook sneller zou gebruiken voor bijvoorbeeld gewoon een dagje weg.

0 stemmers

Heel ongastvrij.

Provide de gastvrouw dan alleen de kolen? Of is er nog ergens een euroshopper stokbrood inclusief?

Vind dat je op je verjaardag gewoon de BBQ aanbied, tenzij je een skeer student bent, maar zelfs dan zorg je voor de basis en iig wijn, bier en fris.

Dit is wel ultiem gier.

24 likes

Waaaaaaaaaaaaauw

Geef m een fles mooi kaap en een bak euroshopper Huzarensalade.

24 likes

Doet me denken aan een vriend die zn verjaardag vierde en ons ook uitnodigde voor het eten. Toen gingen we pizza’s halen en rekende hij alleen zijn eigen pizza af. We stonden echt te kijken van uhhh ok

14 likes

Ik ga vandaag de rugzak bestellen! :grin: (nu korting bij zalando als je dat nog niet wist)

2 likes

Nice! De korting had ik inderdaad gezien, daarom wil ik er nu ook eindelijk eentje kopen!

1 like

Ja inderdaad, wat biedt de gastvrouw hier, de eer dat je in haar nabijheid mag eten voor haar verjaardag? Hahahaha wat een droevenis. Dan moet je toch geen etentje geven?

7 likes

Ik vind zelf sterke drank meenemen wel normaal maar iets voor op de bbq vind ik een beetje gek, tenzij je een heel speciaal dieet volgt. Maar hamburgers, speklappen en stokbrood kost geen drol? Leuke salade erbij en dan heb je echt wel voor 5 euro pp een bbq hoor.

4 likes

Ik vind dit echt gierig. De jarige hoeft niet zijn verjaardag te vieren als hij/zij geen geld ervoor heeft. Zou dan denk ik ook niet gaan :neutral_face:

2 likes

Wat betekent dit?

Dat het wel altijd op de grens zit tussen ok en ongemakkelijk.

2 likes

Je kan je verjaardag toch ook prima vieren met een paar zakken chips op een kleedje in het park als je echt echt geen geld hebt! Hoeft echt niet bakken vol geld te kosten. Maar mensen uitnodigen om te komen eten en ze zelf eten mee te laten nemen hahahaha ik kan die cringe niet aan

8 likes

Vind ik ook. Je hoeft geen bbq of zwembad vol champagne te regelen.

2 likes

Haha zo herkenbaar. Jaren geleden deelden we nooit iets, maar sinds een aantal jaren wel. Het blijft altijd een beetje ongemakkelijk (“en hoe was het :p”) en “ok misschien is dit tmi en raar dat ik jou dit vertel maar insert verhaal :p”

1 like

Heb een kater.

2 likes

Bij dit soort polls kies ik vaak degene die het meest gekozen wordt en dan voel ik me echt verbonden met het forum :stuck_out_tongue:

29 likes

Like niet voor de kater maar omdat er kat in zit

24 likes

Ik heb best flinke dijen voor mijn figuur maar volgens mij staan mijn benen best ver uit elkaar door mijn brede heupen en loop ik een beetje als een pinguïn (echt met mijn voeten naar buiten wijzend) dus ze raken elkaar niet. Ik heb ook best vaak last van mijn heupen en ik vraag me weleens af of ik onbewust raar loop zodat mijn dijen niet schuren (want dat is oncomfortabel).

1 like