Stel je persoonlijke vraag #7

Ik doe alleen cardio :flushed:

Ik ook! Later ook veel andere werkzaamheden gaan doen daar (heb er van m’n 15e tot m’n 20e gelopen) maar die lettervolgordes gaan er nooit meer uit

1 like

Waarschijnlijk wel! Of mijn nieuwe broek met wijde pijpen. Moet wel zin hebben om mijn benen te ontharen :sweat_smile:

2 likes

Ik moet werken. :sleepy:

Het moet echt boven de 30 graden worden wil ik een korte broek of rokje aantrekken. Wel culottes of lange jurken trouwens, maar ik houd er helemaal niet van om mijn benen te laten zien, met mijn lilleke klutsknieën en altijd blauwe plekken op mijn schenen… En wel zo snel mogelijk mouwloos, want ik zweet me altijd een ongeluk onder mijn oksels, no matter welke deo ik probeer. Als ik ooit het geld ervoor heb laat ik mijn oksels botoxen.

2 likes

Gaan jullie tijdens de paasdagen sporten?

• Ja
  • Nee
  • Misschien
  • Ieeeh sporten, zweten jakkiebah

0 stemmers

Mijn sportschool is dicht, anders was ik wel gewoon gegaan.

2 likes

Mijne ook, maar ik twijfel of ik buiten ga hardlopen. Is wel lekker rustig op de weg denk ik

Ik doe heel veel dingen apart wassen. Bijv. mijn werkkleding want daar zitten soms vieze dingen op

1 like

Ik ga wel even hardlopen maandagochtend ja… kan dit weekend ook al niet gaan.

Heb je al gekeken/geinformeerd of botox door je verzekering vergoed wordt? Begreep dat sommige verzekeringen vergoeden met doktersverklaring

1 like

Hm, was er eigenlijk vanuit gegaan dat ze dat niet vergoeden… Ik ga eens op onderzoek uit. Het beperkt me namelijk best wel in wat ik wil/kan dragen. Dankje voor de tip!

1 like

Al blote armen en benen gehad vandaag, heerlijk!

2 likes

Eh ik heb geen partner?

6 likes

Ik heb normaal op zondag competitie en nu op paasmaandag dus. Die telt dan als zondag.

1 like

Overlaten?

Heb ik ook niet gedaan

Ik heb hem geskipt ja :stuck_out_tongue_winking_eye:

Overslaan? :stuck_out_tongue:

3 likes

Wij zeggen overslaan in plaats van overlaten. Skippen kan ook haha.

te laaat

2 likes