Stel je persoonlijke vraag #8

Heb nu even een pauze maar heb op ja gestemd omdat ik het wel eens gebruik(t heb).

1 like

Anders: OkCupid

Femme2
Had jij vroeger crackle nagellak?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En een matte topcoat?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En een confetti topcoat?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Glow in the dark?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Mijn Hemelvaartsdag was/is

• Chill
  • Matig
  • Stom

0 stemmers

ah matig is echt een goede beschrijving van mijn dag. Mijn opa gebruikte dat altijd als hij iets te eten kreeg wat goed was maar niet geweldig, hoe smaakte het? matig.

5 likes

En magnetische nagellak?
image

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ja gezellig met het hele gezin naar de woonboulevard natuurlijk

17 likes

Ik heb gestemd voor minder dan een jaar. Ik hoop altijd dat ik er 2 jaar mee kan doen, maar afgelopen jaar heb ik er al 3 gehad omdat ik telefoons op den duur altijd of op de tegels of in de wc laat vallen.
Echt dom, heb deze nu bijna een jaar dus hoop dat ie t nog even volhoudt.

Sinds ik fulltime werk kan ik feestdagen (heb wel verlof moeten nemen) veel meer waarderen. Heb echt een super chille dag gehad

4 likes

Ik vind het fijn om met Kerst, Pasen en Oud en Nieuw vrij te krijgen. De rest vind ik niet zo bijzonder.

4 likes

Dat het blijft zoals het is, maar wel: als het in een weekend valt alsnog vrij net als in België en bevrijdingsdag gewoon elk jaar vrij (waarom maar eens in de vijf jaar??). En dag van de arbeid heb ik ook meer mee dan hemelvaart/Pinksteren etc

16 likes

Ik stem anders, maar ik ben het vooral eens met @Evenveel.

2 likes

ze mogen alles van me hebben maar kerst en pasen pakken ze niet van me af

Maar bevrijdingsdag, koningsdag, hemelvaart en al die ongein hoeft van mij niet hoor, heb dan liever extra vrije dagen

4 likes

Dat alles blijft zoals het is, ik werk in de zorg dus heb niet automatisch vrij maar werken op een feestdag is wel soms aantrekkelijk ivm toeslagen.

7 likes

Ja same! Alleen al kunnen uitslapen op een doordeweekse dag is echt zoooo chill (omg ben een oud wijf)

Denk dat veel mensen er wel op uit gaan ja of iets met familie gaan doen ofzo.

Ik zag gisteren een potje glow in the dark nagellak liggen in een opruimingsbak en het kriebelde wel om als een coole kiddo rond te gaan lopen met glow in the dark bagels.

3 likes

Nieuw bij bagels & beans: de glow in de dark bagel! Handig voor als je trek hebt tijdens het uitgaan

27 likes

Ik heb gewoon aan m’n scriptie gezeten, maar ik moest even de stad in (Utrecht) en het was echt bizar druk, veel toeristen ook. Denk dat veel mensen wel een dagje weggaan naar een stad ofzo.

1 like

Het is al zover hoor!

3 likes