Stel je persoonlijke vraag #8

En dooorrrrrr!

yes de oude hield ik niet meer bij, zo veel ongelezen berichten
deze ga ik proberen goed bij te houden

5 likes

Gebruik jij een dagcrème?

  • ja
  • nee

0 stemmers

Nachtcrème?

  • Ja
  • nee

0 stemmers

Ik dus niet, terwijl ik echt veel van die dingen heb staan… slaat nergens op dit

Mijn dagcrème is mijn nachtcrème. Weet niet of het antwoord dan ja/nee is :stuck_out_tongue:
Al smeer ik vaker 's nachts niks omdat ik dan al medicinale gel er op smeer en een moisturizer erbij is dan niet handig.

10 likes

Heb jij (al) een school reĂĽnie gehad?
maakt niet uit of het je basisschool of middelbare is

  • nee
  • ja

0 stemmers

Soms. Als ik er aan denk / niet al te lui ben.

2 likes

Toen ik net iets meer dan een jaar van de middelbare school was, bestond de school 90 jaar en was er een reĂĽnie. Volgend jaar bestaat de school 100 jaar en is er weer een.

2 likes

Ik zou hoogstwaarschijnlijk naar geen enkele schoolreĂĽnie gaan, ik heb helemaal niks meer met die mensen en ik ben ook niet heel benieuwd hoe het met ze gaat aangezien je altijd wel het een en ander via social media hebt kunnen zien door de jaren heen. Daarnaast was de meerderheid toch nooit per se aardig tegen mij, dus ik hoef ze niet bepaald te zien.

4 likes

Heb jij nog vrienden/vriendinnen van de basisschool?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

En de middelbare?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

1 haha

Moet ik ivm de verwachte drukte op de weg mijn wekker eerder zetten?

  • Ja 30 min eerder
  • Ja 60 min eerder
  • Nee, valt waarschijnlijk super mee
  • Nee, je ziet het vanzelf wel

0 stemmers

1 like

Ongeveer 40min en normaal gesproken geen file

1 like

Ik probeer het kopen hiervan te beperken tot dagen waarop ik bezoek krijg of neem het mee naar familie of naar werk oid, want ik eet dit gerust in een dag leeg in mn eentje. Heeeel soms doe ik er 2 dagen mee

Ik ben wel uitgenodigd voor eentje, maar ik wacht even af of er ook mensen komen met wie ik wil kletsen ipv alleen de populaire kliek die een excuses zoekt om lam te worden :sweat_smile:

Ik ga morgen de (houdbare) weekboodschappen doen voor o.a. volgende week en ik twijfel over wat ik precies wil eten. Er is nog 1 dag van m’n weekmenu leeg.

  • Zelfgemaakte kipsatĂ© (met rijst o.i.d.)
  • Zelfgemaakte tomatensoep met stokbrood
  • Anders

0 stemmers

Niet in Ă©Ă©n dag, vaak eet er 2x van binnen een week

Nee maar wel precies in het midden van de achterkant mn hand

De automatische vergrendeling van mijn telefoon staat op:

  • 30 seconden
  • 1 minuut
  • 2 minuten
  • 3 minuten
  • 4 minuten
  • 5 minuten
  • Nooit

0 stemmers

Ik heb echt geen idee maar het voelt lang dus vandaar mijn keuze voor 5 minuten :sweat_smile:

10 minuten haha, het kon niet langer. ik vind het heel irritant als hij zichzelf vergrendeld als ik bijvoorbeeld aan t bedenken ben hoe ik ga reageren op een bericht of iets dergelijks. Daarnaast vergeet ik nooit te vergrendelen als ik klaar ben