Stel je persoonlijke vraag #8

En dooorrrrrr!

Er zijn zelfs/ook mensen die honderden al dan niet duizenden euro’s neerleggen voor een baksteen. :sweat_smile: :see_no_evil:

3 likes

yes de oude hield ik niet meer bij, zo veel ongelezen berichten
deze ga ik proberen goed bij te houden

5 likes

Gebruik jij een dagcrème?

• ja
  • nee

0 stemmers

Nachtcrème?

• Ja
  • nee

0 stemmers

Ik dus niet, terwijl ik echt veel van die dingen heb staan… slaat nergens op dit

Mijn dagcrème is mijn nachtcrème. Weet niet of het antwoord dan ja/nee is :stuck_out_tongue:
Al smeer ik vaker 's nachts niks omdat ik dan al medicinale gel er op smeer en een moisturizer erbij is dan niet handig.

10 likes

Heb jij (al) een school reünie gehad?
maakt niet uit of het je basisschool of middelbare is

• nee
  • ja

0 stemmers

Soms. Als ik er aan denk / niet al te lui ben.

2 likes

Toen ik net iets meer dan een jaar van de middelbare school was, bestond de school 90 jaar en was er een reünie. Volgend jaar bestaat de school 100 jaar en is er weer een.

2 likes

er zijn wel al reünie geweest van mijn basisschool en middelbare school, maar ik ben allebei de keren niet gegaan :see_no_evil:

zou jij naar een reünie willen van je basisschool?

• ja
  • nee

0 stemmers

zou jij naar een reünie willen van je middelbare school?

• ja
  • nee

0 stemmers

Ik heb geen zin in een gezellig samenzijn met de mensen die mijn leven voor een groot deel tot een hel hebben gemaakt. :sweat_smile: Ik weet dat mensen volwassenen worden etc. Dus ik zeg ze echt wel gedag maar een reünie gaat te ver. :see_no_evil:

19 likes

Ik zou hoogstwaarschijnlijk naar geen enkele schoolreünie gaan, ik heb helemaal niks meer met die mensen en ik ben ook niet heel benieuwd hoe het met ze gaat aangezien je altijd wel het een en ander via social media hebt kunnen zien door de jaren heen. Daarnaast was de meerderheid toch nooit per se aardig tegen mij, dus ik hoef ze niet bepaald te zien.

4 likes

Heb jij nog vrienden/vriendinnen van de basisschool?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En de middelbare?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 haha

herkenbaar! :pensive: toen ik nog op school zat fantaseerde ik weleens dat ik weleens dat ik later een heel cool leven zou hebben en dat iedereen dan ooit op een reünie spijt zou hebben dat ze niet aardiger waren geweest haha

maar nu geloof ik (los van dat ik op het moment niet per se een heel cool leven heb) dat dat van mij ook niet meer echt zou hoeven, mezelf bewijzen tegenover mensen die toen stom deden

6 likes

Moet ik ivm de verwachte drukte op de weg mijn wekker eerder zetten?

• Ja 30 min eerder
  • Ja 60 min eerder
  • Nee, valt waarschijnlijk super mee
  • Nee, je ziet het vanzelf wel

0 stemmers

1 like

Als jij zo’n zak koop - eet je hem dan in 1x leeg?

• Hap slik weg
  • Op in 1 dag
  • Ik koop zo iets alleen met vrienden
  • Ik neem een handje als ik trek heb en doe hier gerust weken mee want ik ben een robot
  • Ik eet deze zooi niet

0 stemmers

Hoe ver moet je reizen en heb je normaal last van file?

Ongeveer 40min en normaal gesproken geen file

1 like

Ik zou iets eerder weggaan maar wel rekenen op extra drukte. Tenzij je een mega belangrijke afspraak hebr

Wie is hier een robot? Hahaha