Ik kan me echt niet herinneren dat ik de hele dag thuis ben gebleven, misschien als kind toen ik ziek was? Maar de laatste 10 jaar ga ik elke dag wel 1 of 2 keer naar buiten.
Hang jij je dekens wel eens uit het raam/buiten/op het balkon/oid? (Anoniem)
- Ja, elke week! Lekker laten luchten.
- Ja, soms. Als ik eraan denk.
- Nee, waarom?
0 stemmers
Niet âwaaromâ, want dat begrijp ik heel goed, maar heb er gewoon geen mogelijkheid toe haha. Dus gewoon âNeeâ
Oh oh wat was dat een trauma in mijn jonge tienerjaren. Mijn ouders wilde dat ik de vaccinatie zou gaan halen voor baarmoederhalskanker, maar ik had gelezen dat dat alleen mocht op het moment dat je nog maagd was. Ik was helemaal bang dat ik dan misschien wel iets zou krijgen, als ik die prik zou gaan halen en geen maagd meer was. Dus opgebiecht aan mijn ouders dat ik al seks had, ik was net 15. Mijn ouders in schock omdat ze me zo jong vonden, etc etc.
Dus wel verteld, maar voor mijn gevoel toen noodgedwongen hahaha
Waarom is dit anoniem? Moet ik me schamen dat ik dat nooit doe, want ik heb me hier nog nooit druk om gemaakt haha
Ja hahaha, nu lach ik erom, maar toen als jong onzeker meisje was het echt afschuwelijk!
Ben je ook altijd bang dat er muziek uit je mobiel komt ipv je oortjes als je in het openbaar muziek luistert? Dus dat andere mensen ook mee kunnen luisteren.
- Ja en ik heb oortjes/koptelefoon met draad
- Ja en ik heb draadloze oortjes/koptelefoon
- Nee en ik heb oortjes/koptelefoon met draad
- Nee en ik heb draadloze oortjes/koptelefoon
0 stemmers
Na een aantal gĂȘnante momenten kies ik altijd voor een sociaal geaccepteerd nummer om als eerst af te spelen en doe ik mn oortjes pas in als de muziek loopt en ik hoor dat het niet uit mn telefoon komt
Doe ik ook en het heeft me best vaak gered
Ik heb dan nog vier baargouden tegoed? Denk je dat ik daar nog aanspraak op kan maken?
Ik vind het idee van bedanken wel mooi. Je hebt immers een kind gemaakt en gebaard en je man/vriend heeft daar relatief weinig voor gedaan. Maar moet dat dan met een cadeau per se? Er zijn wat mij betreft zoveel mooiere manieren om dankbaarheid te tonen dan een sieraad geven.
Ik kan op mijn telefoon zien of mijn koptelefoon verbinding heeft. Dus kan weinig mis gaan.
Ik heb wel een keer gehad dat ik mijn oordopjes niet in mijn telefoon had gestoken en ik muziek afspeelde. Lekker boeiend, kan gebeuren toch. Dus bang, nee.
Haha nou dit gaat bij mij nog wel eens mis hoor, ik heb pas geleden keihard Kendrick Lamar op mân werk geblast omdat mijn computer ZEI dat hij met mân bluetoothkoptelefoon was verbonden, maar blijkbaar vond mân telefoon ook nog dat 'ie verbonden was en was die echt verbonden, dus toen ik mân muziek aanzette kwam dat gewoon uit de speaker van mân laptop.
Ja met meerdere apparaten. Ik heb ook wel eens dat mijn bluetooth speaker geen geluid geeft en mijn koptelefoon nog aan staat en het daar door afgespeeld wordt
Nee, ik luister geen muziek in het openbaar.
Ja, standaard als ik mijn bed verschoon! Ik haal mijn dekbed dan 's morgens uit de hoes en laat hem de hele dag luchten. 's Avonds voor het slapen maak ik mijn bed dan weer op.
Ik vind anoniem zelf altijd fijner
Anoniem is voor watjes. Het is toch leuk om te zien wat anderen stemmen. Als het een heftig onderwerp is, snap ik het overigens wel.
Proud to be a watje
Wat is het opeens dat mensen dubbele/driedubbele/vierdubbele emoji gebruiken? Ik zie het steeds vaker en vraag me af waar dit vandaan komt.