Weet ik niet? Maar ik ga altijd 's ochtends. Dat is onderdeel van mijn ochtendritueel haha.
Ik moet twee keer op een dag, dus âs ochtend en âs avonds. Lekker tmi, maar die optie kon ik niet geven.
Wauw dat is echt nieuw voor mij. Maar dan hoef je dus ook nooit 2x op een dag? Wat een interessante ontdekking dit
En ik vaker op een dag. Niet maar één keer. Ik ga vaak wel 3x eigenlijk. En dan vaak wel 's ochtends 2x maar overdag kan ik zo ook nog een paar keen gaan. Afhankelijk van hoe mijn dag eruit ziet.
Ik bedoelde het niet per se naar jou hoor! Als jij het een mooi gebaar/cadeau vindt, dan gewoon lekker erom vragen en ik kan me voorstellen dat het een mooie herinnering is. Ik bedoelde meer dat het me verbaasde dat dit gebruikelijk is. Ik heb geen kinderen dus ik weet niet wat je behoefte daarna is, maar ik kan me voorstellen dat ik liever een bon krijg voor een wekelijkse massage ofzo haha Maar ik ben een beetje vreemd met spullen, ik word ook verdrietig als ik bloemen krijg omdat ze zo snel dood gaan
Vind je het lekker weer vandaag?
- Ja!
- Ja, maar mag meer zon.
- Ja, maar mag minder wind.
- Ja, maar nog te koud.
- Nee.
0 stemmers
hahaha baarvis
9 van de 10 keer moet ik 's ochtends kakken als ik wakker word. Daarna ga ik douchen, aankleden etc. Benen scheren misschien 1 keer in de week. Heb gelukkig alleen beenhaar op mân scheenbenen. En de rest is niet aanwezig of miss 2 mm lang.
Hier is het bewolkt en vies benauwd bah
Nee, te warm.
Dit kan natuurlijk ook nog! Sorry, beetje vanuit mijn eigen perceptie bedacht⊠ik kan 'm nu niet meer aanpassen, want dan zijn alle stemmen weg.
Als jij naast iemand gaat zitten in de bus of trein, vraag je dan eerst of je naast diegene mag zitten?
- Nee dat slaat nergens op
- Dat durf ik niet dus hoop altijd dat er ergens een lege stoel is
- Alleen als diegene een tas naast zich heeft liggen
- Soms wel en soms niet
- Ja altijd
0 stemmers
Iemand vroeg dat aan me in de trein, maar ik vond het vreemd, omdat de stoel gewoon leeg was haha, ik zou niet gauw zeggen ânee dat mag nietâ
Als je moet kiezen tussen de volgende dingen om de komende tijd (extra) aan te werken, om zo op dat vlak bepaalde veranderingen te bewerkstelligen, wat zou je dan kiezen?
Bij werk kun je bijvoorbeeld denken aan hard werken voor een promotie of een nieuwe baan vinden.
-
- Werk
-
- Studie
-
- Sociale contacten
-
- Hobbyâs
-
- Sport
-
- Gezondheid
-
- Liefde
-
- Geloof/spiritualiteit
-
- Anders
0 stemmers
Alleen als er een tas ligt, soms. Maar dan schuif ik er al bijna op en is het meer een teken van âhaal je tas even weg want ik ga/wil hier zittenâ.
Er ging een keer iemand pontificaal OP mijn tas zitten. Mijn banaan was toen geplet en ik was boos.
Mijn moeder doet dit dus ook en ik vind dat zo kut. Ik vraag altijd of die tas ff weg kan, kill them with kindness. Maar mn moeder gaat er liever met een gestrekt been in
Ja zo voelt het ook echt, alsof je ruzie zoekt ofzo? Kijk, ik vind het ook aso als de trein oid helemaal vol is en mensen laten hun tas liggen. Maar misschien is iemand wel lekker aan het dromen ofzo en heeft er even geen erg in. Of net een moeilijk gesprek gehad en is er met diens hoofd niet bij. En als het niet vol is, dan laat ik hem ook liggen want ik heb gewoon liever dat ze ergens anders gaan zitten
Daarom ben ik hier zo tegen
Alleen in de internationale trein als ik naar NL of weer naar huis ga en te skeer was om een plek te reserveren, kan er dan nog wel inkomen dat de plek toevallig bezet is en diegene net even naar de restauratiewagen is oid. Anders niet, als een plek vrij is mag ik er zitten, ik betaal toch gewoon hetzelfde als diegene waar ik naast ga zitten? Als er een tas ligt zeg ik meestal alleen âPardonâ met een blik op de plek en dan halen mensen die wel weg.