Stel je persoonlijke vraag #8

Ik ben echt 2 jaar lang wakker geworden met ‘And the arms of the ocean’. Wat ik dan ook hardop moest zingen/roepen. Gelukkig is dat voorbij :stuck_out_tongue:

1 like

Helaas…

Hahaha wat grappig specifiek. Nu heb ik dit ook in mijn hoofd trouwens.

1 like

Groot vraagstuk in mijn leven:

Hoe eet jij deze wortels rauw?

• Gewoon zo
  • Geraspt
  • Geraspt en met de kontjes ervan af gesneden
  • Ik eet geen wortels rauw, ben geen konijn

0 stemmers

Gewoon zo, maar het kontje eet ik niet op!

34 likes

Ik eet wortels sowieso alleen maar rauw, ik vind ze anders echt heel vies.

10 likes

Als ik iets niet lekker vind is het gekookte wortel. Gebakken oid dan wel weer prima maar gekookt NO

1 like

Nee alle wortels kunnen rauw hoor! Ook winterpeen etc.

1 like

Ik mis de optie geen wortels

12 likes

Miniwortels zijn volgens mij gewoon grote wortels waar de helft vanaf geraspt is

2 likes

Arcade. Geloof dat ik daar de afgelopen 2 weken om de dag wel mee wakker word, begint langzaam wel een beetje saai te worden, maar ik vind het voor nu nog steeds wel een mooi liedje.

2 likes

Mijn vriend (bijna man :sweat_smile:) heeft dezelfde naam als mijn vader.

2 likes

Omg soulmate

Heb jij van nature haar tussen je billen? (anoniem)

• Ja
  • Ja, weinig of donshaar
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

Zo ja: onthaar je het?

• Ja
  • Soms
  • Nee
  • Het is permanent onthaard

0 stemmers

Hahahaha ik zie het al voor me :joy:

Ik had het zo geformuleerd omdat ik bang was dat men het te letterlijk nam, als in: heb je nu bilhaar. Omdat ik er toch een beetje vanuit ging dat een aantal mensen het permanent onthaard zouden hebben (wat blijkbaar niet het geval is).

2 likes

Welk suffe damesblad is het minst suffe damesblad?

• Vriendin
  • Libelle
  • Margriet
  • Viva
  • Flair

0 stemmers

Ik ben blij voor je dat jij er blij mee bent. Niet mijn smaak, veel plezier ermee.

1 like

Ik probeer het te ontharen maar vind dat best moeilijk

2 likes

Ja precies het is voor iets oudere vrouwen en gewoon leeftijd appropriate! Niet trying too hard

2 likes

Heb jij ook het idee dat er geen enkel tijdschrift is dat is gericht op een doelgroep waar jij in valt?

(Ben je bijvoorbeeld niet rijk genoeg voor de LINDA, niet modebewust genoeg voor de ELLE, niet oud genoeg voor de Libelle en niet geïnteresseerd genoeg in het wel en wee van celebrity’s om een Story-lezeres te zijn?)

• Ja
  • Nee

0 stemmers