Stel je persoonlijke vraag #8

Waaaat, staat Avatar daartussen? Gelijk mijn stem veranderd haha.

2 likes

:broken_heart:

1 like

Zo moeilijk!! Friends staat bij mij toch wel op 1. Maar heel vlak daarna komen Chernobyl, Black Mirror, Breaking Bad, Dark en Orange is the new black.

1 like

De meerderheid van de mensheid heeft nou eenmaal geen smaak :woman_shrugging:t4:

14 likes

Got mag alleen winnen in de categorieën:

Welke serie had het slechtste einde ever?
Welke ouders die hun kind vernoemd hadden naar iemand uit een serie hebben de meeste spijt van hun daad? :yum:

4 likes

Dexter

9 likes

Hoe vaak heb jij een man full frontal gezien in een serie?

• Nooit
  • 1x
  • 2x
  • 3x
  • Vaker dan 3 keer

0 stemmers

En vrouwen?

• Nooit
  • 1x
  • 2x
  • 3x
  • Vaker dan 3 keer

0 stemmers

Ik kijk duidelijk veel te weinig series, laat staan dat ik ze helemaal uitkijk, haha.

1 like

Lost, maar eigenlijk weet ik het einde nog niet omdat ik de laatste aflevering na 10 jaar nog steeds niet doorheen kom.

1 like

Impopulaire mening, maar ik vond het einde van How I Met Your Mother niet zo erg eigenlijk.
Edit: het einde van Harry Potter daarentegen :face_with_symbols_over_mouth:

34 likes

Ik heb de allerbeste vriendin die weet dat ik een hele grote hekel heb aan verrassingsfeestjes (voor mezelf), dus een paar jaar terug organiseerde ze er 1, met voldoende hints naar mij zodat ik wel vermoedde dat er een feestje was, maar het ook niet écht zeker wist, haha. Best friend ever :blush:.

7 likes

Wat betekent dit?

(of nudity or a nude figure) with full exposure of the front of the body.

“scenes of full-frontal nudity”

1 like

Wat vind jij van de muziek van Hozier?

• Wie?
  • Verschrikkelijk
  • Meh
  • Het kan ermee door
  • Wel aardig
  • Leuk
  • Geweldig

0 stemmers

In de serie Outlander zit veel naakt en seks scùnes en 1 acteur kwam wel geregeld met z’n slappe slurfje in beeld.

8 likes

Die zijn toch weer doorgegaan? Er zijn nu toch weer nieuwe afleveringen? :open_mouth: > https://www.sbsbelgium.be/nieuws/nieuwste-seizoen-will-grace-eind-oktober-te-zien-bij-tlc

Haha, is dat toevallig Castlefest of Keltfest?

Ik spaar die bekers ook altijd, zijn mooi, handig en thuis doen ze de dienst als pennenbak/theemok

1 like

CF ja, en Wacken Open Air.

1 like

Zijn er echt mensen die Nieuws, actualiteit en politiek leuker vinden dan FF Boulevard? Interessanter, ja. Maar ik vind het nieuws meestal alles behalve leuk tegenwoordig

Vaderdag

• Leuk en ik koop ook altijd iets voor mijn vader
  • Leuk maar ik koop geen cadeautje(s)
  • Mwah ik heb er weinig/niks mee
  • Ik heb geen contact meer met mijn vader/vader overlijden

0 stemmers

1 like