Stel je persoonlijke vraag #9

Omdat mijn vader (toen ik nog thuis woonde) maar 1 keer per week de was deed en ik in de winter iedere dag een schone droeg.

5 uitgelebberde en 5 goede :’)

Ik heb gekozen voor uit huis en studieschuld, maar er zijn genoeg mogelijkheden hier tussenin.

1 like

Eerst onderwerp, dan kleur!

Als je een scriptie zou schrijven en je hebt nog 1 mogelijkheid en 5 dagen om de verbeterde versie in te leveren:

• Weinig verbeterpunten, dus weinig extra werk en enkele complimenten. Maar een 6,5 als eindcijfer.
  • Ontzettend veel kritiek. jJ voelt je de grond ingetrapt en je bent die 5 dagen nog druk met het verwerken van het commentaar, veel huilbuien, de twijfel slaat toe en het is een race tegen de klok om het in te leveren. Je hebt uiteindelijk wel een 8 maar je hebt nog nooit zo hard gestresst.

0 stemmers

Nee ik gok ook maar iedere dag en dan gaat soms het licht aan

3 likes

Ik heb echt veel lichtknoppen in mijn huis. Gelukkig ook veel hue lampen dus kan met een app het licht aanmaken

Ik ben heel slecht in moppen vertellen/grappen uithalen, omdat ik het zelf meestal zó grappig vind dat ik blijf lachen en:

1. de mop niet op een duidelijke manier kan vertellen, of
  2. mijn slachtoffer altijd door heeft dat er iets aan de hand is, of
  3. mensen door mijn gelach iets veel grappigers verwachten en het dus leidt tot een anticlimax (en ik heb best droge en flauwe humor).

Maar ik vind het zelf altijd wel hilarisch, gelukkig, haha.

9 likes

Ik ben vandaag om 2 parken heen gefietst want ik heb bijzonder weinig zin in jeuk. Gelukkig staat er een grote berk in m’n tuin maar als het een eikenboom was geweest zou ik echt gek worden nu.

Ik zou het leuk vinden als ze mijn stijl leuk vinden, maar als ze dat niet vinden lig ik daar ook zeker niet wakker van.

In mijn badkamer hebben blijkbaar ooit twee lampen gezeten, nu is het er nog maar één, maar er zitten nog wel twee lichtknoppen naast elkaar. Ik woon er nu een jaar, maar kan niet onthouden welke knop ik nou nodig heb, dus ik druk ze altijd maar allebei in :woman_shrugging:

6 likes

Weten anderen dat je op het forum zit?

• Ja, ze weten dat ik op FF zit (of voorheen EGF)
  • Ja, ze weten dat ik op een forum zit maat niet welke
  • Nee, maar het zou me niet uitmaken als anderen het weten
  • Nee en dat wil ik graag zo houden

0 stemmers

Zou je het leuk vinden als bekenden van je ook op het forum komen en jij weet dat? Ze hoeven niet van jou te weten dat jij hier zit.

• Ja, leuk
  • Mwah
  • Liever niet
  • Lijkt me vreselijk

0 stemmers

Je betaalt doodleuk 2000 euro voor een 4 daagse cursus, dus nee, vind ik totaal niet veel.

“Als je niet kijkt naar kwaliteit van kleding, de prijs, het imago en of iets in de mode is of niet.”

Waar kijken we dan wel naar? Sorry, snap de vraag niet.

13 likes

Aan de ene kant niet veel, maar ik voelde wel een steek toen ik praatte met mensen die in andere landen studeren en niets/een klein bedrag hoeven te betalen.

1 like

Wat krijg je liever?

• 1 keer een bedrag van €3.000.000,-
  • 30 jaar lang €10.000,- per maand

0 stemmers

die 30 jaar optie is toch veeeel meer geld uiteindelijk

edit: nevermind ik kan niet rekenen, het valt wel mee :stuck_out_tongue:

2 likes

Mijn libido is dan ook echt hoger, en ik merk het aan afscheiding, maar niet qua humeur. Dat is toch niet echt gebonden aan ovulatie? Want pms ken ik wel…

Uitgaande van een rente van 3% is die 3 miljoen na 30 jaar meer dan verdubbeld. Dus geef mij maar nu drie miljoen. Daar kan je ook veel meer keuzes mee maken, iets opzetten zoals een eigen bedrijf of stichting o.i.d. En mocht ik geen 30 jaar meer leven, kan ik ook netjes vastleggen wie ik dan blij wil maken met het geld.

15 likes

Waar krijg je 3%?

15 likes