Stel je persoonlijke vraag #9

Er werd vandaag vlakbij mijn werkplek een groep 8 eindmusical opgevoerd en het was een fantastische anticonceptie. Ik hoefde al geen kinderen op korte termijn, maar het is toch weer zo’n +8 jaar uitgesteld in mijn hoofd. :thumbsup:

20 likes

als je zo’n plaatje hebt en je moet er een van de twee aanduiden. wat zeg je dan

• de linker of de rechter
  • de eerste of de tweede

0 stemmers

Ik las het en dacht dat het op zich wel goed omschreef wat ik bedoelde, daarom gebruikte ik het. Ik kende de betekenis al. Ik zie het als de milde variant van bitchy.

1 like

Alleen soms

Als jij dit ziet, weet je dan direct waar je op moet drukken om het licht aan te krijgen?

• Ja duh dit is algemene kennis
  • Nee ik snap dit ook niet

0 stemmers

Ik namelijk na anderhalf jaar nog steeds niet

Ik kan geen links of rechts, dus dan snijd ik mezelf volledig in de vingers als ik het ga gebruiken. Dus eerste en tweede. Of aanwijzen haha.

1 like

Mijn vriend zei “dit is toch hetzelfde als bij een stekkerdoos” en inderdaad :eek:

Samenvatting

image https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/8/0/6/1/9200000011361608.jpg

6 likes

Ja maar hier gaat tenminste op het knopje nog een lichtje branden. Zonder dat licht weet ik het echt niet

7 likes

Als het goed is gaat je gewone licht branden als je erop klikt. Is dan wel geen lichtje op de afstandsbediening, maar zelfde effect dan toch

2 likes

Ja zonder dat lichtje zou ik het anders ook echt niet weten haha

1 like

Stel je bent (weer) 18, je hebt een goede band met je ouders en ze bemoeien niet veel met je. Je wil een 4-jarige studie doen die 60 minuten van het ouderlijk huis is. De aansluiting met het openbaar vervoer is redelijk en de plaats waar je woont is een middelgroot dorp. Je hebt recht op studenten OV.

• je blijft 4 jaar thuiswonen en gaat op je 22e uit huis
  • je gaat toch op kamers en hebt een studieschuld van 30.000 euro die je moet terugbetalen

0 stemmers

Boeken sorteren op

• Achternaam auteur
  • Voornaam auteur
  • Titel
  • Onderwerp
  • Kleur
  • Formaat
  • Niet

0 stemmers

genre

1 like

Onderwerp dus!

1 like

Zo naar om te zien dat zoveel mensen daar ja op antwoorden… :frowning:

1 like

Op taal en dan op achternaam auteur. Alle Engelse bij elkaar, alle NLse bij elkaar en alle Duitse bij elkaar. Een aparte plank voor Harry Potter. En alles wat erbij komt horizontaal op de boeken die al in de kast staan. Geordende chaos.

2 likes

Omdat mijn vader (toen ik nog thuis woonde) maar 1 keer per week de was deed en ik in de winter iedere dag een schone droeg.

5 uitgelebberde en 5 goede :’)

Ik heb gekozen voor uit huis en studieschuld, maar er zijn genoeg mogelijkheden hier tussenin.

1 like

Eerst onderwerp, dan kleur!