Stel je persoonlijke vraag #9

En dooor.

Moet dit topic geopend worden met deze poll?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Nog even terug naar het kinderboekenthema… ik had vroeger een lievelingsboek over een pratende krokodil en een jongetje die daarmee naar papua nieuw guinea ging en daar ging leven tussen het primitieve volk daar. Weet íemand hoe dat boek heet?

Wel omdat ik alles al bij gelezen heb, niks anders te doen heb op mijn telefoon en te lui ben om me van deze bank te verplaatsen.

Edit: ik moet duidelijk slapen want ik dacht dat je bedoelde of iemand in dit topic actief aan het wachten was op een bericht.

1 like

Ja, actief aan het wachten. Ik kreeg een superlike op Tinder. Voor de verandering was dat ook nog eens van een leuk persoon dus ik likete terug en stuurde een berichtje.

En dat is 24 uur geleden. Superlike me dan niet…

1 like

Ja mijn vriend is uit in een andere stad en nu gaat ongeveer zijn laatste trein maar z’n mobiel is uitgevallen dus ik wacht op een teken van leven :sweat_smile:

1 like

Een soort continu bewustzijn van het uitblijven van iets wat je verwacht… Zoiets?

13 likes

Ik heb echt vaker dan ik redelijkerwijs zou verwachten dat ik net totaal niet met m’n telefoon bezig ben en gewoon met heel andere dingen bezig ben, en dat ik dan precíes als ik weer eens m’n telefoon oppak berichtjes ontvang ?? Zo toevallig is dat dan

4 likes

Ik las als kind echt superveel, maar ik herken bizar weinig van de boeken/kinderseries die hier gepost worden :joy:. Ik zou bijna beginnen twijfelen of ik wel echt zo’n boekenwurm was, haha.

4 likes

De kinderen van de Grote Beer?
Dit waren dus acht boeken, van groep 1 tot groep 8 en ik heb die boeken verslonden niet normaal
Hier een foto

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Was net een halve sauna vannacht

Heb je airco op je werkplek?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Jaaa dat was het, thanks!

1 like

Ik kan niet kijken en ik baal daar wel van, want ik had net m’n vriend enthousiast gemaakt voor voetbal :stuck_out_tongue:

Nee, dus het is hier nog net zo warm als gisteren binnen :fire:

1 like

Hier ook. Het is onmogelijk om hier in te breken, als je dat al zou willen, maar we mogen de ramen 's nachts niet open laten staan, ook niet op een kier.
Het was hier vanmorgen dus gewoon nog 29.7. :thumbsup:

1 like

Heh waarom mag je de ramen niet open Laten staan snachts?

Mag niet van de beveiliging, ik snap het ook niet. We zitten in een krot met oude computers. Maar we hebben wel veel persoonsgegevens dus misschien daardoor, geen idee.
Ik heb al eens een briefje op het raam geplakt dat hij open moet blijven staan, maar toen was hij toch weer dichtgedaan 's avonds.

Denk dat dat ook te maken heeft met het inbraakalarm? Bij ons mag het ook niet omdat het systeem dan helemaal loco gaat en aangeeft dat er een raam/deur open staat. Dus áls er dan ingebroken wordt, werkt het systeem niet meer naar behoren. Inderdaad zo’n hel wanneer je 's ochtends weer binnenkomt :weary:

Ooh dat is wel kak! En dus ook niet eens op kiepstand? Weet niet of je op kantoor werkt achter een computer anders kan ik dit echt aanraden;


Is op USB en koop je bij de action!

4 likes

We hebben geen alarmen. Het zullen wel ‘gewoon de regels’ zijn, waar niet vanaf geweken kan worden.
Maar ik zit weer met mijn ventilator voor mijn neus en de zon is nog niet te zien, dus het voelt nu wel okee.