Ik zie ook nu pas dat ik dat recept echt vaak gedeelt heb alleen telkens andere manier hahaha. ( wel zelfde recept tho)
Als ik mooie nepborsten had zou ik het wel doen
Schuim en alles hoort idd zo. Maar ik zou het in een long drink glas maken.
HALLOO WAAROM STEMMEN MENSEN OP NEE⦠HET GAAT OM EEN GRIEKSE FRAPE EN NIET OM EEN MIER ZOETE STARBUCKS āā"āIJSKOFFIEā"""
Oh kut
Ik zon sowieso nooit .
Ja ik had al heel veel schuim toen ik het poeder met een beetje water mengde met mān mini-mixertje. Deed er daarna meer water bij en toen ging het over de rand toen ik mixte. Ik vond het wel aardig sterk.
Mag ik het met (soya)melk maken ipv water om het koude espressomengsel aan te lengen, of ben ik dan gewoon iets heel anders aan het maken?
Schreeuwlelijk
Je maakt dat een ice latte ofzoiets. Maar het zou wel kunnen. Ik denk toch dat je wel nog een beetje water nodig hebt en de rest aanvult met melk.
Hoe warmen jullie je leftover pizza op?
- In een koekenpan met de deksel erop
- Magnetron
- Oven
- Niet, ik eet het koud op
- Ik lust geen pizza maar wil heel graag stemmen
0 stemmers
- Ik eet altijd pizzaās helemaal op.
Kort in de oven. En een beetje water op de korst sprenkelen, dan wordt die weer iets knapperiger!
Even een poll over de dingen van vandaag (of niet haha)
Heb jij vandaag:
- In je neus gepeuterd
- Een boer gelaten
- Meer dan 1x gepoept
- Overgegeven
- Iemand uitgescholden
- Iemand een klap verkocht
- Meer dan 3 alcoholische drankjes gehad
- Seks gehad
- Oorsmeer verwijderd
0 stemmers
Ik doe: koekenpan heet maken, dan de pizza erin en deksel erop voor 7-10 min op laag vuur. Als de kaas weer gesmolten is, is die klaar. Echt beste manier ooit
Wow nog nooit van gehoord, maar ik zal het eens proberen!
Bassie & Adriaan heeft op Imdb een 7.7
Welk cijfer geef jij de serie van de bekende clown en acrobaat?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Ik eet nooit leftover pizza, ik eet het in een keer op
Mijn vriend eet mijn leftover pizza altijd op
Airfryer! Want in de realiteit blijft er meestal maar 1 stukje over en ik heb geen zin om daar de oven voor op te warmen
Wat ontzettend lullig inderdaad. Flauw dat niemand achteraf nog iets gedaan heeft, als je er toch achterkomt dat iemand niet in de watten is gelegdā¦