Mensen die stamppot peen en ui zeggen in plaats van hutspot. Sowieso vind ik peen ook een dom woord. Winterpeen? Nee.
Influencer
Cocoonen
Aarden.
Ik moet even aarden.
De uitspraak âdoe ermee wat je wilâ
âHoekjeâ en âstylenâ als het over inrichting gaat.
âBlij met dit hoekjeâ
âMoet dit hoekje nog even stylenâ
Vaak is het niet eens een hoek! En gut gut welke lichtgroene of -roze Desenioposter zal ik eens naast mijn miljoen andere overbodige prulletjes plaatsen.
Curlingouders
Dat zijn wel âhelpende gedachtenâ
Wat??
Oh ik weet er nog ineens een paar. Tijdje niet naar kantoor geweest, ik was ze alweer kwijt:
Scrummen
Bila
Er een klap op geven
Pitchen
Sinds ik een jaar of 7 was altijd al een hekel gehad aan het woord âkippenboutâ
Sinds mijn verhuizing naar Brabant ga ik ook over mân nek van het woord Ossenkopje / Ossenkopke.
Om te lezen niet zo erg, maar als het wordt uitgesproken
Haha wij gingen daar vroeger altijd heen. Stond een cool kabelbaantje!
Ja klopt ja! Dat ik een hekel heb aan de naam/woord wilt niet zeggen dat het daar niet top is natuurlijk haha
Smulpaap
Ik word altijd een beetje agressief van die Iglo reclame
Oh ja het ging mij meer om hoe het woord klinkt haha, de betekenis is inderdaad treffend!
@monkeyslut Curlingouders zijn overbeschermende ouders die alle mogelijke obstakels voor hun kinderen âwegpoetsenâ, zoals ze dat bij curling doen met een bezem
Ik vind mikken-mik als in â Even erin mikkenâ â Ik mik dat inâŠâ echt zĂłân dom woord. Zeg gewoon gooien of leggen. Want voor mij is ( als ik het woord al zou gebruiken) mikken meer iets als richten. Zo van â ik heb verkeerd gemikt dus nu viel het propje ernaast ofzo?. Nee ook niet. Gewoon niet. Stom woord.
En mi©k vind ik ook een leuke jongensnaam dus des te stommer vind ik het als werkwoord.
Mijn vriendin zegt wel eens âik moet even een braakje leggenâ voor kotsen. Dat vind ik echt goor
Verder ga ik echt over mijn nek bij alles met zalf of klodder.
Haha omg deze ga ik opnemen in mijn cringe-vocabulaire. Dan wissel ik af tussen braakje en vloerpizza.
Barfje leggen is ook zo naar ):
Vloerpizza wtf