Stomme woorden

Ik kreeg vooral kriebels van haar moeder, vertolkt door Yvon Jaspers. :expressionless:

1 like

Toetje is überhaupt al vreselijk

1 like

Ik haat chocolade ipv chocola, klinkt zo aanstellerig en plechtig ofzo. Extra vervelend in zo’n context: ā€œik eet als toetje ƩƩn blokje 90% pure chocoladeā€.

14 likes

Kwam weer eens ƩƩn van de lelijkste woorden ooit tegen: bofbips.
Ik kan je echt niet meer serieus nemen als je dit woord gebruikt.

5 likes

Ik zeg het wel eens tegen mijn kleuter. Wat een bofbillen heb jij weer zeg. Kind ligt dan helemaal dubbel. Edit: iets anders maar net zo slecht, denk ik.

2 likes

Pakje (ipv cadeautje of pakketje) :nauseated_face:

2 likes

Pakje mag alleen op 5 december!

3 likes

Ik snap dit woord sowieso niet, wie heeft ooit besloten dat bofkont niet netjes was en bofbips moest worden.

7 likes

Ik snap door deze post pas wat er met bofbips bedoeld wordt. Heb het gelukkig nog nooit in het echt gehoord, hoop dat dat zo blijft :smile:

7 likes

De uitdrukking ā€˜stop ik in mijn holle kies’ vind ik zoiets lelijks hebben… (sorry, op forum gelezen).

6 likes

ā€˜Prijzig’ het is gewoon duur

3 likes

Dagdagelijks

3 likes

Doet voor mij heel Vlaams aan.

Ik vind ā€˜mangat’ of in het Engels ā€˜manhole’ zo vies klinken. Moet altijd denken aan een anus van een man.

2 likes

Geeuwen in plaats gapen.
Ijskast
Sopje

1 like

Ik had hier nog nooit van gehoord en twijfelde door jouw bericht of ik het durfde te googlen :joy: maar snap jouw associatie! Vies woord

3 likes

Ik heb ooit een keer gehoord dat 1 van de 2 vermoeidheid betekent en de andere zin in seks? Maar volgens mij is dat onzin

En sorry voor de dubbelpost

1 like

Sausje
Soepje
Tomaatje
Eitje
Boontjes

Waarom doen mensen dit als ze gewichtig over eten willen doen??

3 likes

Huh? Bedoel je geeuwen en gapen?

2 likes

Ja! Maar zal vast een fabel geweest zijn

Edit: er is schijnbaar ook een verschil
Waarom gaap je? Hierdoor gapen mensen! - Morningstar Sleeps - NL.