Ik kreeg vooral kriebels van haar moeder, vertolkt door Yvon Jaspers.
Toetje is überhaupt al vreselijk
Ik haat chocolade ipv chocola, klinkt zo aanstellerig en plechtig ofzo. Extra vervelend in zoān context: āik eet als toetje ƩƩn blokje 90% pure chocoladeā.
Kwam weer eens ƩƩn van de lelijkste woorden ooit tegen: bofbips.
Ik kan je echt niet meer serieus nemen als je dit woord gebruikt.
Ik zeg het wel eens tegen mijn kleuter. Wat een bofbillen heb jij weer zeg. Kind ligt dan helemaal dubbel. Edit: iets anders maar net zo slecht, denk ik.
Pakje (ipv cadeautje of pakketje)
Pakje mag alleen op 5 december!
Ik snap dit woord sowieso niet, wie heeft ooit besloten dat bofkont niet netjes was en bofbips moest worden.
Ik snap door deze post pas wat er met bofbips bedoeld wordt. Heb het gelukkig nog nooit in het echt gehoord, hoop dat dat zo blijft
De uitdrukking āstop ik in mijn holle kiesā vind ik zoiets lelijks hebben⦠(sorry, op forum gelezen).
āPrijzigā het is gewoon duur
Dagdagelijks
Doet voor mij heel Vlaams aan.
Ik vind āmangatā of in het Engels āmanholeā zo vies klinken. Moet altijd denken aan een anus van een man.
Geeuwen in plaats gapen.
Ijskast
Sopje
Ik had hier nog nooit van gehoord en twijfelde door jouw bericht of ik het durfde te googlen maar snap jouw associatie! Vies woord
Ik heb ooit een keer gehoord dat 1 van de 2 vermoeidheid betekent en de andere zin in seks? Maar volgens mij is dat onzin
En sorry voor de dubbelpost
Sausje
Soepje
Tomaatje
Eitje
Boontjes
Waarom doen mensen dit als ze gewichtig over eten willen doen??
Huh? Bedoel je geeuwen en gapen?
Ja! Maar zal vast een fabel geweest zijn
Edit: er is schijnbaar ook een verschil
Waarom gaap je? Hierdoor gapen mensen! - Morningstar Sleeps - NL.