Bij mij lijkt nu pas na ruim een half jaar stoppen (na iets van 15 jaar pil) een regelmatige cyclus te zijn gekomen.
Eerste maanden merkte ik weinig.
Menstruaties zijn lang niet zo pijnlijk als vroeger en zijn behoorlijk licht en heb er nauwelijks last van (of komt dat door thuis werken).
Merk wel wat dingetjes na een paar maanden: mijn tepels zijn veranderd, acne is erger geworden en een aantal moedervlekken zijn wat groter geworden.
Verder merk ik eigenlijk weinig. Geen verschil in stemming, beetje in libido rond de eisprong, maar vooral minder droog.
Mis de pil helemaal niet eigenlijk terwijl ik er echt tegenop zag om te stoppen.

zijn libido was echt 90% lager dan die van mij. Sinds ik gestopt ben met de pil is dat nog maar 60% denk ik. Vanaf week 1 dat ik gestopt ben kelderde mijn libido. Als ik echt bezig zou moeten zijn om een kind te maken nu hadden we een probleem denk ik 

Ik heb voorlopig nog geen kinderwens, maar merk dat ik toch een soort ‘druk’ voel om een regelmatige cyclus te hebben voor het geval dat ik er over een aantal jaar wél aan wil beginnen. Ach ja, meer dan wachten kan ik nu ook niet doen. Zul je zien dat ik precies ongesteld word als ik op vakantie ga, in augustus 
wat gebeurd hier?! En dan kon ik het volgende moment weer super depri zijn.