@En_17_Anderen Het hangt denk ik ook wel af van welke master je doet en wat voor student je bent wat betreft werken. Ik las altijd alles en leerde vervolgens mijn eigen gemaakte samenvattingen. Ik werkte twee volle dagen (16 u) en had een master in een andere stad (3 uur reizen op een dag). Met strakke planning en wat discipline kom je er echt wel. Ik snap dat je het niet wil laten afweten, maar ik zou toch 16u gaan proberen. Niemand kan de toekomst voorspellen en niemand verwacht dat van je, ik denk dat je je kansen wel verkleind als je tijdens solliciteren al flexibiliteit vraagt wat betreft je uren. (Ik was trouwens een van de weinige die āzoveelā werkte, gemiddelde student heeft er max 8 in mijn optiek, maar vind de gemiddelde student vaak ook eenbeetje lui)
Verder kan je open sollicitaties sturen of naar vacatures voor meer uren bellen en vragen of ze ook iets voor minder mogelijk hebben. En callcenter werk? Receptionisten etc. Misschien vindt je iets via susa of studentenwerk ofzo.
Qua stage, bel je bedrijven van te voren op om te vragen of ze stagemogelijkheden hebben of hebben gehad in het verleden? Je bent ook wel heel erg vroeg, bedrijven zijn daar echt nog lang niet mee bezig. Ik denk dat het gesprek in oktober makkelijker zal gaan.