Studietopic

Voor de studerende ellegirls*!

Ik zit nu in mijn tweede jaar en ik heb het zo gehad met naar school gaan. Mijn studie zelf vind ik heel erg interessant, maar er is organisatorisch nu zo veel shit dat ik gedemotiveerd raak.

Vanaf september ga ik een minor doen en daar heb ik heel veel zin in. Tel nu echt de weken af.

*Heten we nog steeds ellegirls?

Ja ik snap je, ik heb als het goed is over een maand m’n bachelor en ik ben er zoooo klaar mee!

Iedereen mag het weten, maar ik wil het liever hier niet neerzetten. Ik stuur je een pb’tje!

Voor de minor die ik wil doen is er ook nog een hoop organisatorische shit haha. Ik studeer nu aan de Fontys en de minor is aan de UvA. Het scheelt schijnbaar wel dat ik al eerder aan de UvA heb gestudeerd, want ik kon inloggen met mijn oude studentnummer. Heb er zó veel zin in, maar vrees dat het wel zwaar gaat worden omdat ik waarschijnlijk dik drie uur moet reizen per dag.

Wegen de laatste loodjes het zwaarst, of valt het mee? Succes!!!

1 like

Ze wegen behoorlijk zwaar, haha. Maar gelukkig heb ik m’n scriptie al af, dat scheelt zo veel! Thanks :slight_smile:

1 like

Ah fijn, ik kan hier even mijn ei kwijt. Ik ben het studeren ook zat, en ik zit helaas ook pas in mijn tweede jaar (van de vier…). Het is mijn tweede studie, dus ik zit financieel ook best krap elke maand. Dat is wat mij nu het meest stoort, maar ik ben ook het naar school gaan gewoon beu. De manier van lesgeven vind ik namelijk niet altijd even fijn. Nu met stage erbij breekt het me soms ook wel op. Ik vond de plek in het begin best leuk, maar het past zo niet bij mij dat ik inmiddels een beetje interesse verlies.

Gelukkig heb ik morgen een sollicitatiegesprek voor een functie als leerling op een plek die mij heel erg aanspreekt. Dat zou dus 3/4 dagen werken zijn en daarnaast nog een dag school. Dat past veel meer bij mij, dus ik ga duimen dat ik daar aan de slag mag.