Superhete-mensentopic

You know what to do :smirk:

4-edAbdp_400x400

535035252

11 likes

@Kamerbreed geen eerste bijdrage van jou?

1 like

Brandon Boyd

6 likes

Twee mooie mannen op 1 foto mag dat ook? En nu stop ik want mijn scriptie gaat niet over mooie mannen helaas.

4 likes

Forever bae, Keith Buckley van Every Time I Die. Als hij niet al sinds z’n 16e samen was met zijn vrouw en moeder van zijn kind zou ik het proberen :thinking:

The Weeknd zou ik ook geen nee tegen zeggen.

4 likes

al sinds mijn tienercrush op cook van skins

maar stiekem alleen in zn rol van thomas shelby

19 likes

Jaaa hele goede smaak jullie jawel


Fassbender :drooling_face:

9 likes

Yes love dit! Ik ga plaatjes zoeken…

1 like


Michael Ealy


Nikolaj Coster-Waldau


Jeffrey Dean Morgan


Idris Elba


John Mayer

10 likes

:drooling_face:

5 likes


Chris Evans

Chadwick Boseman

Idris Elba

11 likes


4 likes


Lin Manuel Miranda


Daveed Diggs


Anthony Ramos


Leslie Odom Jr

03JQMeEv
Okieriete “Oak” Onaodowan

3 likes

Jaaaaaaa nu al mn favoriete topic, holyballs wat zijn er al veel mooie mannen gepost :drooling_face:

Ik ga zo even op zoektocht naar wat heets

Oja btw ik vraag me serieus af @anon39978576 wat is er aan geza dat je aantrekkelijk vindt? Ben ik zo benieuwd naar!!

Geza…mijn…sgatjuuuh…

Hehehe nja ik weet niet. Hijs lief en grappig. Zijn hond is snoezig. Hij heeft een mooi huis. En hij herft een lieve lach en mooie ogen, leuk haar en een goede kont. Oke nu kom ik heel verliefd over hahaha maar het is gewoon het totaal plaatje.

4 likes

Ik kan hem na expeditie robinson echt niet meer aantrekkelijk vinden

1 like

Ik hoop niet dat jij mij nu ook niet meer aantrekkelijk vind. Maar ik was voor hem en Sef…

Hahhahaa goeie!

Wat een lieve uitleg, de goeie kont ben ik het helemaal mee eens. Ik kan hem idd ook sinds exp rob gewoon niet meer aaaanzien, maar misschien dat ik m nu wel anders ga zien na jouw uitleg!

1 like

Ooooooooh jason, veeg me op

1 like