Darkside crushes

Maakt ooit vreselijke (vrouwonvriendelijke) grappen maar ik heb echt een ding voor hem.

Bas Smit aka de man van Nicolette van Dam.

6 likes

:astonished:

5 likes


Waarschijnlijk het hotste GoT personage, heb echt een belachelijke crush op deze man :drooling_face:

13 likes

Ik kijk geen GoT (sorry) maar ken hem uit Crossing Lines. Tering jantje, ik zat de hele tijd zo :heart_eyes:

3 likes

image

:see_no_evil:

18 likes
2 likes

Hahaha ik vond zijn gezicht veel te lief voor het geluid wat eruit kwam :laughing:

1 like

@Madam-Mikmak hahaha ja idd. Het zit ook zo ongelofelijk ver af van wat ik normaal aantrekkelijk vind, maar hij heeft gewoon iets? Haha ik snap het zelf ook niet :see_no_evil:

@Mhysa Omg die foto is echt te erg :joy: beetje een turn off wel hahaha!

2 likes

Ik vind hem inderdaad erg intrigerend! Kon niet stoppen met naar hem kijken. Lichte crush ontwikkeld hahaha.

2 likes

Hahaha gelukkig! Nu voel ik mij niet te weird. Ik zie de laatste tijd ook op YouTube enzo dat ik ver van de enige ben :joy:

3 likes

Wuttttt?! Serieus? Hahaha. Nu zie ik Brendan Fraser voor me in leren pakjes. Can’t be unseen :joy:

Jake Paul

2 likes

Gisteren Rocketman gezien en instant verliefd op Taron Eagerton als Elton John. Ik wilde al zijn tegenspelers zijn.

4 likes

Na gisteren moet hij weer even hier langs komen:

En dan helemaal als hij van die foute Duitse teksten zingt…:heart_eyes::blush::crazy_face:

11 likes

Ik vind Thomas Olde Heuvelt heel geil als hij Nederlands praat in zijn Instagram Stories… hoop dat ik niet de enige ben haha. (In het Engels vind ik 'm niet sexy.)

1 like

Wie is dit

Maar hij praat wel alsof iedereen om hem heen achterlijk is.

Was je naar een concert?

Ja, ben in Gelsenkirchen geweest.

Ben zo jaloers… :weary:

1 like