Ik vond het geweldig! Ik heb all seizoenen gezien, lafff Versailles
Over Versailles gesproken, monsieur Marchal and le Chevalier mogen er van mij ook wel bij!
Ik vond het geweldig! Ik heb all seizoenen gezien, lafff Versailles
Over Versailles gesproken, monsieur Marchal and le Chevalier mogen er van mij ook wel bij!
Het heet ‘Versailles’! Ik heb het gedownload maar je kan het vast wel ergens streamen
Ik las deze post vlak voor het slapen. Drie keer raden over wie ik heb gedroomd😍
Haha, happy to help! Over de jonge versie wel, hoop ik?
Ik heb gisteravond uren cast interviews van BoRhap gekeken, maar noch Rami, noch Ben, Joe of Gwilym is in mijn dromen verschenen.
Als je deze gif kijkt voor het slapen kan het bijna niet missen toch?
Een kleine greep uit mijn collectie. This should do the job:
Die kaaklijn jongens… Trillende knietjes…
En natuurlijk Cardboard Ben:
Zo ligt ‘ie dan naast je in bed. Joe krijg je er gratis bij!
Oh, nog een bonusje: persoonlijk ga ik heel goed op deze. Het vergt maar weinig fantasie om jezelf op Joe’s plek te zien. Sowieso, love hun bromance.
En? Werkte het?
In ieder geval wel voor twee Golden Globes vannacht!
Jaaa! Vind het ook best wel geil dat ie die neuspiercing heeft maar je hem niet altijd ziet
Haha it’s something.
Dan hier nog a little something om de brakke dag op te fleuren:
Dat stukje tong, draag me weg.
omg ik zie dit topic nu pas, ik ga hier best goed op. manmanman wat een hoop mooie mannen bestaan er toch zeg amehoela
Aangezien ik niets beters te doen heb, ga ik nog maar wat hete mannen zoeken:
Eveneens Johnny in z’n jonge jaren
Keanu Reeves, zeker toen ie jonger was
Voorlopig is dit het, maar ik ga nog wat verder zoeken!
Hij heeft de mooiste lach op aarde! Was naar een concert, en die mooie man bleef alleen maar lachen.
Ja goddelijke Johnny. Vind hem er nu nog steeds niet slecht uit zien trouwens voor een man van 55. Well, voor zijn laatste transformatie dan. Nu ziet ie er een beetje zielig uit.
Omggg
Ja eeh, ben daar echt verliefd op
Nu ik zocht naar foto’s van mannen voor dit topic kom ik erachter dat mannen die ik knap vind er eigenlijk bijna hetzelfde uit zien (net als nate). Terwijl ik deze types wel echt ietsjes te gladjes vindt. Oh well. Bij deze nog twee favo’s (Matt Bomer & Henry Cavill)
Matt BoNer
Deze twee heerlijke mannen in één briljant filmpje. What a time to be alive.