Superhete-mensentopic

Al deze mannen + Nate :drooling_face: :drooling_face: :drooling_face:

1 like

Ik weet niet of ik hem in dit topic moet plaatsen of in darkside crushes maar ik kijk dus the bold and the beautiful (no shame) en ik zou deze man zoooo bespringen

2 likes

Gelukkig ben ik niet de enige haha vind het ook heel fijn dat hij nu zo vaak in beeld is :heart_eyes:

Wauw :smiling_face_with_three_hearts: Eddie!

Qua looks doet Rami me niks maar zijn stem is wel heel sexy zeg.

U guyzzzz, Rami heeft een tweelingbroer :open_mouth:

9 likes

15 likes

Hollandse Wouter Peelen🤤

16 likes

Jaaa deze man. :drooling_face:

Oké ik heb ineens een ding met Bizzey en Kraantje Pap:

11 likes

image

Pedro Pascal
Vooral tijdens zn seks scenes in het 1e seizoen van Narco’s. Dat pezige lichaam, heeeeeerlijk

9 likes

Nog ff een x mn toekomstige man

14 likes

Heb Narcos nog steeds niet gezien, maar mijn god, zijn rol in GoT :drooling_face::heart_eyes:

(Edit: behalve natuurlijk zijn einde, dat was meer :nauseated_face:)

3 likes

Echt he hij is zoooo lekker

9 likes

Brendon Urie van Panic! At The Disco

7 likes

Ben Barnes. :smiling_face_with_three_hearts: vooral hoe hij eruit ziet als in The Punisher

6 likes

Muzikale editie

yungblud-press

2 likes

Haha heb Yungblud een jaar geleden een keer live gezien en weet nog steeds niet of ik hem zo vervelend vond of alle 15 jarige meiden die stonden te gillen en het hele concert aan 't live streamen waren.

Lekkere muziek, dat wel.

2 likes

Hahahaha ja het is nu helemaal erg geloof ik, de eerste keer dat ik hem zag waren er misschien 20 mensen en 1 jongen in een zelfgemaakt T-shirt, is nu wel anders :sweat_smile: Ik ben nu de laatste keer ook niet gegaan, kwam niet heel handig uit en toen zag ik een Instagram story van ‘m met heel veel schreeuwende meisjes dus toen heb ik het maar laten zitten :’) Vind het alleen stom dat ik z’n muziek live veel beter vind dan op album :frowning:

1 like

ik ben net precies begonnen aan the punisher en oooooo mijn god

1 like