Superhete-mensentopic

Bedoelde eigenlijk qua gedrag (/wat er over hem wordt gezegd dat hij heeft gedaan) :sweat_smile:

2 likes

Hahahaha zo dom, kom ik aan met mijn hele theorie. :joy:

Maar ehm, als hij dat gedaan heeft, is het natuurlijk gewoon een lul. Dat beïnvloedt mijn mening over zijn uiterlijk niet, maar wel mijn algemene fandom (is dat een woord?).

1 like

Ik had vroeger posters van hem aan de muur, maar ben zo enorm afgeknapt. Sowieso door het in elkaar rossen van zijn vrouw, maar zelfs als dat niet echt gebeurd zou zijn ook heel erg door dit artikel in Rolling Stone vorig jaar: https://www.rollingstone.com/movies/movie-features/the-trouble-with-johnny-depp-666010/ (@anon37686689)

4 likes

Oeh thanks voor dit inzicht haha! Denk dat dat het is inderdaad. Harry vind ik ook heeeel aantrekkelijk trouwens en die heeft het ook. :drooling_face:

Oh mijn god glibberen dit. Al verliefd sinds ie in EastEnders zat (dacht hierdoor ook toen ik Bohemian Rhapsody zag dat hij een vet bekende acteur was, maar kon me niet herinneren waarvan). Beter gaat hij nog in veel meer dingen spelen, want krijg hier nooit genoeg van.

Ik heb ooit een kalender van Eastenders gekocht voor Children in Need. Maar vooral omdat ik dan een maand hiernaar mocht kijken:

(@Krabsalade)

8 likes

image

Dé reden waarom birdbox een fantastische film is

13 likes

Weet iemand wie dit is? Beetje fout maar zoo sexyy… :smirk:

giphy

Eigenlijk beter niet kijken in dit topic rond mijn ovulatie, dadelijk glij ik weg…

12 likes

colton haynes (teen wolf)

1 like

Ooh hij is gay… :sweat_smile:

1 like

ontzettend, maar verder dan kijken ging het toch nooit worden :wink: ik vond 'm in de serie er ook wel goed uit zien maar volgens mij heeft hij daarna weinig gedaan (een paar afleveringen van arrow en scream queens denk ik)

OMG! Wat een lekkerding, ik ga hem meteen googlen (?)

Edit: Wow hij is echt perfect op alle foto’s haha :heart:. Bedankt voor deze nieuwe crush

1 like

Volgens mij speelt hij ook in Moonlight! Maar dat is niet echt een gezellige feelgood film om te kijken, alleen maar omdat er een lekkere vent in zit :joy:

1 like

Zag het inderdaad via Google, maar toch lief dat je het zegt. Toevallig had ik die film ook al gedownload maar nog niet bekeken. Binnenkort maar eens doen.

1 like

Ohhhh ik heb een extra reden gevonden om Project Rembrandt te kijken.

5 likes

Jaap Godrie. Alsof zijn mond, kaaklijn en bril niet genoeg zijn heeft hij ook 3 studies op zijn naam (jazz op het conservatorium, geschiedenis op de universiteit, schilderkunst aan de academie). Wat een hete bliksem zeg.

11 likes

hahahahaha

3 likes

Precies! Eigenwijs en intelligent (maar dan niet op een Maarten van Rossem-manier).
En hij heeft ook nog eens een zachte G. :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Er staat inderdaad nog te weinig op internet over hem naar mijn zin, maar misschien komt er na dit programma verandering in. Hij staat wel op LinkedIn.
Hij is van 1985 volgens deze pagina, dus 33 of 34. https://www.speakersacademy.com/nl/spreker/breukers-godrie/

3 likes

William Jackson Harper, vooral in de rol van Chidi, maar gewoon mag hij er ook zijn. :heart_eyes:

7 likes

Ik vind het wel leuk om te zien hoe wisselend de smaak is van iedereen hier. Bij de meeste mannen denk ik mwah nee. Maar het is juist goed dat de natuur zo werkt toch? :smile:

8 likes