Superhete-mensentopic

50+, ongeveer 25 jaar ouder dan ikzelf, but I don’t care :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

Ik werd verliefd op hem jaren terug tijdens Grey’s Anatomy en toen was ik 14 ofzo

13 likes


Travis Fimmel in Vikings

15 likes

:joy: Oh dat klinkt interessant!

Hij lijkt ook op mijn man, maar mijn man heeft lichter, rossiger haar.

@Hippo Ik heb volgens mij alles van GA gezien maar ik herken hem niet, welke rol had hij?
Edit: Oh wacht, Denny?

2 likes

:sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart:

Ik ben nu Greys anatomy helemaal opnieuw aan het kijken, mijn vriend verliefd op Izzie, ik op Denny.

3 likes

Doe mij Hunt maar. :drooling_face:

3 likes

en


Zit in één aflevering van Marie Kondo maar ik vind hem zo aantrekkelijk?! Hij is verder niet bekend dus er zijn ook niet zoveel afbeeldingen van hem te vinden haha

4 likes

Misschien wist je het al, maar als je zijn stem heel mooi vindt: hij doet heel veel voiceovers op Nederland 3!

Ik heb dus een zwak voor grappige mannen

UGHHHHH

Crush sinds Princess Diaries 2.

Deze is ook heel cliché

En nog even een hele foute (mn guilty pleasure)

8 likes

Oeps als hij mega bekend is, maar wie is die één na laatste???

Sven is toch niet zo fout :scream:

1 like

Oooooh ja. Die is best bekend. Zag het niet zo goed op dat heerlijke gifje, werd afgeleid door de sixpack denk ik

Ooohh ik word er echt ALTIJD om uitgelachen

Oehhh jaaa Egbert-Jan, knapste BN’er ever

3 likes

Ik vind dat altijd zo leuk om te zien in dit topic. Vind heel veel mannen in dit topic niet zo leuk (hou vaak niet van ‘te mooie’/hollywood mannen), maar het spotten van een ‘type’ is echt heel leuk.

Mijn type is trouwens blond haar + blauwe ogen (groenig mag ook) en er staan daar ook genoeg mannen van in dit topic, maar ik heb wel vaak het idee (vooral om me heen) dat dat type minder populair is.

Edit:
Dit is een hollywoodman waardoor ik dan wel weer van mijn stoel van afglijd:
image
Maarja, blond met blauwe ogen he :woman_shrugging:t3:

15 likes

Sven mag er zeker zijn en ik wil ook wel een beschuitje met hem eten :drooling_face:

2 likes

Related image

13 likes

holymoly :heart_eyes:

1 like

Ik hoor nu al de rollende r’s

Sorry ik had hem op EGF al geclaimd

1 like

Ik weet welke gif ik wil posten maar dat lukt niet.

1 like